標題: 暴风魔镜戶口 [打印本頁]
作者: hellfighter 時間: 2016-3-17 12:27 標題: 暴风魔镜戶口
暴风魔镜戶口是不是一定要綁定手機 ?
無大陸手提點注冊?
作者: speed 時間: 2016-3-17 12:34
一定要大6手機.我問有大6手提幫我註冊
作者: hellfighter 時間: 2016-3-17 12:47
唔註冊是不是好多野都用唔到的?
作者: speed 時間: 2016-3-17 13:41
回覆 3# hellfighter
最主要係VR GAME 玩唔到, 因為佢個藍芽手制係佢D GAME先SUPPORT
