Board logo

標題: 暴风魔镜戶口 [打印本頁]

作者: hellfighter    時間: 2016-3-17 12:27     標題: 暴风魔镜戶口

暴风魔镜戶口是不是一定要綁定手機 ?

無大陸手提點注冊?
作者: speed    時間: 2016-3-17 12:34

一定要大6手機.我問有大6手提幫我註冊
作者: hellfighter    時間: 2016-3-17 12:47

唔註冊是不是好多野都用唔到的?
作者: speed    時間: 2016-3-17 13:41

回覆 3# hellfighter


最主要係VR GAME 玩唔到, 因為佢個藍芽手制係佢D GAME先SUPPORT





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2