Board logo

標題: 淘寶VR鏡,有咩揀? [打印本頁]

作者: chromechan    時間: 2016-1-9 14:34     標題: 淘寶VR鏡,有咩揀?

最近見到唔少人講
Playstation VR
Oculus Rift
HTC VIVE

上面呢啲都係貴價嘅VR眼鏡

但係相信有啲人(包括我)budget有限,但係想體驗一下VR,又唔想咁頹玩Google Cardboard

咁我喺淘寶搵咗幾款,但係唔知邊隻好,咁我諗應該有啲師兄試過,睇下有冇師兄可以分享一下

https://item.taobao.com/item.htm ... .14.6.PpmEk6#detail

https://detail.tmall.com/item.ht ... a230r.1.14.1.PpmEk6

https://item.taobao.com/item.htm ... =a230r.1.0.0.PpmEk6

https://detail.tmall.com/item.ht ... ns=1&abbucket=9
作者: ckcleung    時間: 2016-1-9 14:56

本帖最後由 ckcleung 於 2016-1-9 15:25 編輯

回覆 1# chromechan


  剛買SHINECON,用左幾DAY,人仔118,性價比算係高,真係唔錯.
配埋BLUETOOTH大耳筒,好有影院FEEL
套影悶D都會瞓著.係戲院瞓著個隻FEEL
GOGOGO
作者: 別問我是誰    時間: 2016-1-9 17:26

回覆  chromechan


  剛買SHINECON,用左幾DAY,人仔118,性價比算係高,真係唔錯.
配埋BLUETOOTH大耳筒,好有 ...
ckcleung 發表於 2016-1-9 14:56

 我又買黎玩吓先
作者: Johnfish31    時間: 2016-1-9 17:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2016-1-9 17:48

回覆 4# Johnfish31

你想藍牙咩嘢?

VR眼鏡只係鏡片
作者: normalyan    時間: 2016-1-9 17:50

Google card board
作者: chromechan    時間: 2016-1-9 17:52

回覆 6# normalyan

唔好咁頹得唔得
作者: 別問我是誰    時間: 2016-1-9 17:57

回覆  Johnfish31

你想藍牙咩嘢?

VR眼鏡只係鏡片
chromechan 發表於 2016-1-9 17:48

莫非佢諗住 VR 內置有埋耳機 
作者: 別問我是誰    時間: 2016-1-9 18:11

回覆  chromechan


  剛買SHINECON,用左幾DAY,人仔118,性價比算係高,真係唔錯.
配埋BLUETOOTH大耳筒,好有 ...
ckcleung 發表於 2016-1-9 14:56

用黎睇 youtube 3D 片得唔得呢 
作者: ckcleung    時間: 2016-1-9 18:11

回覆 9# 別問我是誰


OF COURSE
作者: 200801    時間: 2016-1-9 19:22

睇你自己用咩機?
如果***,LG 用返自家好D
作者: taddy58    時間: 2016-1-9 20:01

Samsung gear vr 更多遊戲支援,不過,有啲game 好暈。
作者: edenli    時間: 2016-1-9 20:01

我都係想知有邊款比較岩深度近視用 (OVER 600)
作者: GeneralShepherd    時間: 2016-1-9 20:06

我都係想知有邊款比較岩深度近視用 (OVER 600)
edenli 發表於 2016-1-9 20:01

其實VR建議每次都唔好玩太耐15-30mins
我諗可以戴眼鏡用既VR就得, 冇話邊款岩深度近視
作者: chromechan    時間: 2016-1-9 21:53

回覆 14# GeneralShepherd

你有冇?

如果我睇電影得唔得?

@4K屏幕
作者: mosin    時間: 2016-1-9 22:37

有無d係用藍牙架?
Johnfish31 發表於 2016-1-9 17:44


基本所有VR都要用藍牙來操作,因為戴上後無法通過屏幕操作手機。
送藍牙只是個劣質手擊,上/下/左/右/確定。
播放視頻可以,玩game唔使唸,自己買過個好過。
作者: 烈焰狼人    時間: 2016-1-9 22:43

有冇邊隻推介0.0
作者: chromechan    時間: 2016-1-10 01:20

回覆 17# 烈焰狼人

我依家仲掙扎緊買唔買好
作者: 別問我是誰    時間: 2016-1-10 01:28

回覆  烈焰狼人

我依家仲掙扎緊買唔買好
chromechan 發表於 2016-1-10 01:20

好難有人會試哂咁多款  唯有自己買黎試 橫掂都係百零蚊
作者: chromechan    時間: 2016-1-10 01:30

回覆 19# 別問我是誰

無錢,又唔想後悔,諗咗一陣,覺得實用性唔大,但係望住我部電話,唔試VR又好似有啲浪費
作者: 別問我是誰    時間: 2016-1-10 01:41

本帖最後由 別問我是誰 於 2016-1-10 01:43 編輯
回覆  別問我是誰

無錢,又唔想後悔,諗咗一陣,覺得實用性唔大,但係望住我部電話,唔試VR又好似有啲浪 ...
chromechan 發表於 2016-1-10 01:30

你開咗個 post 就應該有決心想買 

百零蚊一試無妨呢  大不了咪攞黎齋睇片囉
作者: chromechan    時間: 2016-1-10 01:45

回覆 21# 別問我是誰

有啲決心,但係我又決定唔到邊一隻好啲
最平嘅有80-90RMB
俾多少少嘅就130-200RMB

除咗睇片之外,我諗唔到仲有啲乜嘢用途,game我又唔會點樣玩...
作者: 別問我是誰    時間: 2016-1-10 01:47

本帖最後由 別問我是誰 於 2016-1-10 01:48 編輯
回覆  別問我是誰

有啲決心,但係我又決定唔到邊一隻好啲
最平嘅有80-90RMB
俾多少少嘅就130-200RMB

...
chromechan 發表於 2016-1-10 01:45

得閒借吓比朋友睇吓片玩下遊戲 又或者借比啲細路玩下 (當然唔係借一日以上啦)

見到佢地玩得咁開心 最開心果個其實係你  施比受更有福 
作者: chromechan    時間: 2016-1-10 01:53

回覆 23# 別問我是誰

睇完你嘅回覆,我決定咗睇埋班舖頭嘅客服點樣回覆我再決定
作者: 別問我是誰    時間: 2016-1-10 02:57

本帖最後由 別問我是誰 於 2016-1-10 03:38 編輯
回覆  別問我是誰

睇完你嘅回覆,我決定咗睇埋班舖頭嘅客服點樣回覆我再決定 ...
chromechan 發表於 2016-1-10 01:53

我睇完你篇主題 再睇埋 2# 我都即時跟 2# 買咗佢果款 

12.jpg

估計個 VR 今日晏啲會送到我集運倉(仲有一個電火鍋應該都到埋)

到時連同以下一併集運送黎我屋企 估計總共有 18KG 

23.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

圖片附件: 12.jpg (2016-1-10 02:57, 88.13 KB) / 下載次數 102
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856963&k=b9a6fd24d10ec5c6007df5e2402fe47d&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2



圖片附件: 23.jpg (2016-1-10 03:05, 47.43 KB) / 下載次數 108
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856965&k=e3850d3c5c061d1574ba19996ab8634a&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2



圖片附件: 1.jpg (2016-1-10 03:38, 143.03 KB) / 下載次數 88
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856966&k=64129901104bf81da944f50a491efaf7&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2



圖片附件: 2.jpg (2016-1-10 03:38, 126.67 KB) / 下載次數 101
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856967&k=db0fcb7ae77a034f6519fb1e03a505a0&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2



圖片附件: 3.jpg (2016-1-10 03:38, 119.91 KB) / 下載次數 105
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856968&k=626d9ac1fb5e178ab83bf35a3c06b3b8&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2



圖片附件: 4.jpg (2016-1-10 03:38, 124.08 KB) / 下載次數 109
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856969&k=b7c65414420a5e1d67e1b9cd90afd617&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2



圖片附件: 5.jpg (2016-1-10 03:38, 142.41 KB) / 下載次數 120
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856970&k=a4c7c21d9c9cfa4df9a4bcfa042bc527&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2


作者: ckcleung    時間: 2016-1-10 08:26

本帖最後由 ckcleung 於 2016-1-10 08:51 編輯

三星個VR眼罩係另一回事,去過專買店試過,高端產品,但好似要配合三星旗艦手機先玩到.360角迴轉視野(假設你個頭可以360度轉的話 ),配合玩GAME係唔錯的.

TB既3D眼鏡,睇下3D電影還可以的.至少睇完一次之后都仲有興趣再睇的. 睇足兩粒鐘電影都無頭痛. 近視400度,不用戴眼鏡的.
作者: student01    時間: 2016-1-10 09:14

有咩電影在手機裏會有得睇3D?
作者: SSII    時間: 2016-1-10 11:21

我有個暴風魔鏡,用黎睇動作片好正

雙11時 好似一舊水人仔
作者: GeneralShepherd    時間: 2016-1-10 11:34

本帖最後由 GeneralShepherd 於 2016-1-10 12:07 編輯
有咩電影在手機裏會有得睇3D?
student01 發表於 2016-1-10 09:14


其實如果自己有片, 自行up上youtube就得
因為youtube而家support咩片都可以VR黎睇(不過私人條片最好)
而用VR睇本來就會有少少3D feel

via Sony Xperia Z2
作者: GeneralShepherd    時間: 2016-1-10 11:37

回覆  GeneralShepherd

你有冇?

如果我睇電影得唔得?

@4K屏幕 ...
chromechan 發表於 2016-1-9 21:53

我玩cardboard炸

via Sony Xperia Z2
作者: ckcleung    時間: 2016-1-10 11:46

回覆 29# GeneralShepherd

有SOFTWARE將2D轉3D的
作者: ckcleung    時間: 2016-1-10 11:46

回覆 30# GeneralShepherd


百幾蚊啫,快買3D眼罩啦
作者: GeneralShepherd    時間: 2016-1-10 12:07

回覆  GeneralShepherd


百幾蚊啫,快買3D眼罩啦
ckcleung 發表於 2016-1-10 11:46

目標係PSVR
作者: GeneralShepherd    時間: 2016-1-10 12:07

回覆  GeneralShepherd

有SOFTWARE將2D轉3D的
ckcleung 發表於 2016-1-10 11:46

用YouTube轉都唔洗轉
作者: bennylouisa    時間: 2016-1-10 13:10

蠢蠢欲動中
作者: chromechan    時間: 2016-1-10 13:37

回覆 26# ckcleung

你講嘅,360角迴轉視野,其實係用電話嘅加速計做嘅效果,只要你電話有加速計就可以啦
作者: chromechan    時間: 2016-1-10 13:37

回覆 27# student01

你只係需要有左右3D嗰啲戲就得架啦
作者: chromechan    時間: 2016-1-10 13:38

本帖最後由 chromechan 於 2016-1-10 13:40 編輯

回覆 28# SSII

依家99送藍芽手掣

http://meal.taobao.com/mealDetai ... p;scene=taobao_shop
作者: chromechan    時間: 2016-1-10 13:39

回覆 30# GeneralShepherd

Google Cardboard明顯地效果係極度唔好,我先至諗呢啲啫
作者: bennylouisa    時間: 2016-1-10 20:57

本帖最後由 bennylouisa 於 2016-1-10 21:00 編輯

剛在淘寶訂左S牌第三代魔鏡,
減30蚊,送一堆野。
https://detail.tmall.com/item.ht ... ain&toSite=main
:d:
作者: chromechan    時間: 2016-1-10 21:00

回覆 40# bennylouisa


    送藍芽控制,OTG.仿iPhone耳機.自拍神棍.抹鏡布
作者: ckcleung    時間: 2016-1-10 21:09

回覆 40# bennylouisa


上星期仲有好評+ 追加好評回贈五十哦.
作者: bennylouisa    時間: 2016-1-10 21:55

回覆  bennylouisa


上星期仲有好評+ 追加好評回贈五十哦.
ckcleung 發表於 2016-1-10 21:09



    really? good news~~~~
    收到好評下先~~:naug:
作者: lkj258poi    時間: 2016-1-10 23:04

第2個双11買咗,100人仔,可以接受,睇到些少3D,睇長時間都清,唔太重,不過只可以當玩具玩下,唔好太大期望
缺点鼻位會漏光,个藍芽係3.0,好慢
作者: nulry    時間: 2016-1-10 23:24

回覆  chromechan


  剛買SHINECON,用左幾DAY,人仔118,性價比算係高,真係唔錯.
配埋BLUETOOTH大耳筒,好有 ...
ckcleung 發表於 2016-1-9 14:56

ching, 想問呢 d 野戴住黎睇會唔會好頭暈?
作者: nulry    時間: 2016-1-10 23:29

三星個VR眼罩係另一回事,去過專買店試過,高端產品,但好似要配合三星旗艦手機先玩到.360角迴轉視野(假設你個 ...
ckcleung 發表於 2016-1-10 08:26


ching, 你淘邊隻?
作者: 別問我是誰    時間: 2016-1-10 23:32

本帖最後由 別問我是誰 於 2016-1-10 23:33 編輯
回覆  SSII

依家99送藍芽手掣
chromechan 發表於 2016-1-10 13:38

買完個 VR 鏡後 先發覺 要買多個手制先會好用

但買手制又一門學問 唔知買咩款好 :faint:

http://world.taobao.com/item/523 ... f-bba2-551acd575346

http://world.taobao.com/item/522 ... 4.0.0.und2DQ#detail

http://world.taobao.com/item/445 ... f-bba2-551acd575346

http://world.taobao.com/item/522 ... f-bba2-551acd575346
作者: chromechan    時間: 2016-1-10 23:44

回覆 47# 別問我是誰

送嗰個唔好咩?:xd:
另外藍芽滑鼠得唔得呢?:naug:
作者: 別問我是誰    時間: 2016-1-10 23:48

回覆  別問我是誰

送嗰個唔好咩?
另外藍芽滑鼠得唔得呢?
chromechan 發表於 2016-1-10 23:44

我買果個 VR 無送的 所以要自己買

藍芽滑鼠 :haha: 但藍芽手制用法唔同喎 起碼有獨立播放制 遊戲制 等等

用滑鼠左移右移 仲要按確認 係咪好麻煩呢 :naug:
作者: goddamnit    時間: 2016-1-11 09:13

有冇話要配咩機先用到? 最少要2K屏5吋mon?
作者: fai0618    時間: 2016-1-11 09:31

搵左好耐
好似冇for 7吋既VR
外國有for nexus7
但好貴
作者: chromechan    時間: 2016-1-11 12:19

回覆 50# goddamnit

above 600ppi:naug::redface::xd:

http://www.gsmarena.com/results.php3?nDisplayDensityMin=600
作者: Inty    時間: 2016-1-11 12:27

電話用咩Mon 對VR影響大唔大? 想用D HTC 816 等後備機黎玩下Game
作者: ckcleung    時間: 2016-1-11 12:33

回覆 53# Inty


影嚮唔大.其實副3d鏡都係放大鏡,個mon係低res,當然會睇到d pixel比較粗啫
反而有興趣想知,如果用g flex個曲mon, 會唔會個feel仲正d:p:
作者: chromechan    時間: 2016-1-11 12:39

回覆 54# ckcleung

做一個模擬就知道

邊緣焦距有機會出事

佢curve嘅幅度唔大,所以經過放大鏡之後,見到嘅應該都係平面
作者: ah-bee    時間: 2016-1-11 12:47

本帖最後由 ah-bee 於 2016-1-11 12:58 編輯
回覆  chromechan


  剛買SHINECON,用左幾DAY,人仔118,性價比算係高,真係唔錯.
配埋BLUETOOTH大耳筒,好有 ...
ckcleung 發表於 2016-1-9 14:56


1.jpg
拍了這款 !
ching, 如睇 youtube 需要安裝什麼軟件?

圖片附件: 1.jpg (2016-1-11 12:57, 88.7 KB) / 下載次數 111
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1857272&k=329fd03bd6a5781a9900b1c97e90ac99&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2


作者: kofz    時間: 2016-1-11 12:53

玩下可以

買一百幾十既款就夠

貴款同平款分別唔大
作者: ckcleung    時間: 2016-1-11 12:59

回覆 56# ah-bee


不用裝軟件,套部手機入去眼罩就得.但只能play 左右3d個d格式. YOUTUBE都好多的
作者: ah-bee    時間: 2016-1-11 13:10

如打機又如何?
作者: ckcleung    時間: 2016-1-11 13:39

本帖最後由 ckcleung 於 2016-1-11 13:43 編輯

回覆 59# ah-bee

剛試玩食鬼vr,貪佢咩制都唔使按,要企係度玩,因為要轉360角, 有玩謎宮feel, 但又要驚俾鬼追黎食.
因為成個人要轉黎轉去,轉到有點暈
作者: paulchan0109    時間: 2016-1-11 14:50

posted by mobile
作者: sivin1015    時間: 2016-1-11 15:01

拍了這款 !
ching, 如睇 youtube 需要安裝什麼軟件?
ah-bee 發表於 2016-1-11 12:47



可用6.5寸以下??
有冇link ?
作者: bennylouisa    時間: 2016-1-11 15:23

回覆  ah-bee

剛試玩食鬼vr,貪佢咩制都唔使按,要企係度玩,因為要轉360角, 有玩謎宮feel, 但又要驚俾鬼追 ...
ckcleung 發表於 2016-1-11 13:39



    有冇link?邊度download隻game?
作者: Inty    時間: 2016-1-11 16:58

600度左右近視邊隻會好D ?
作者: v23a15    時間: 2016-1-11 17:07

回復 60 #ckcleung

好似好正咁,有冇games 名

via HKEPC Reader for Android
作者: ckcleung    時間: 2016-1-11 17:14

回覆 65# v23a15

你地百度下 3D 或者VR GAME APK 啦.
一分錢一分貨呀,唔係期望咁高,不過一定值番百幾蚊既
作者: shingyau2    時間: 2016-1-11 17:21

呢個Post真係讓我心痕,最後真係上TB買左


via HKEPC Reader for Android
作者: Johnfish31    時間: 2016-1-11 17:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckcleung    時間: 2016-1-11 17:51

本帖最後由 ckcleung 於 2016-1-11 17:55 編輯

DOWNLOAD緊小王子(3D),今晚食完晚飯,九點開場, IMAX版,加埋BLUETOOTH大HEADPHONE

P.S. IMAX版係講笑架咋,大家唔好以為個眼鏡可以做到IMAX效果
作者: hkboy3000    時間: 2016-1-11 18:06

雖然我都買左,未收貨,
但想知有冇用家體驗, 睇耐左會否頭暈呢?
作者: JonesChan    時間: 2016-1-11 19:07

呢個post堅毒。。。
作者: ngreg    時間: 2016-1-11 19:18

我用carboard睇唔到左右3D,都係睇到兩個影像,一定要vr鏡先睇到?

via HKEPC Reader for Android
作者: 別問我是誰    時間: 2016-1-11 19:22

呢個Post真係讓我心痕,最後真係上TB買左  


via HKEPC Reader for Android
shingyau2 發表於 2016-1-11 17:21

我睇頭兩帖 我都即去買 
作者: chromechan    時間: 2016-1-11 19:22

回覆 72# ngreg

你塊cardboard係唔係淨係cardboard
冇鏡片玩唔到嫁喎
作者: ngreg    時間: 2016-1-11 19:24

回復 74 #chromechan

有鏡片,睇 YouTube vr片無事。
啱啱試咗G2又ok,可能部 nexus 6太大效果唔好?

via HKEPC Reader for Android
作者: 別問我是誰    時間: 2016-1-11 19:25

呢個post堅毒。。。
JonesChan 發表於 2016-1-11 19:07

梗係啦 因為夠哂平 抵玩 
作者: JonesChan    時間: 2016-1-11 19:25

本帖最後由 JonesChan 於 2016-1-11 19:30 編輯

忍唔住淘咗啦。。。買咁咗呢隻,有得減$30
https://detail.tmall.com/item.htm?id=525432847421&toSite=main
作者: chromechan    時間: 2016-1-11 19:26

回覆 75# ngreg

有機會架
作者: ckcleung    時間: 2016-1-11 19:28

回覆 72# ngreg


VR眼罩有得調校左右長短焦距架.
作者: hugo2005    時間: 2016-1-11 19:48

原本訂左cardboard,被放飛機,見到依個帖啱晒
作者: bennylouisa    時間: 2016-1-11 20:47

忍唔住淘咗啦。。。買咁咗呢隻,有得減$30
JonesChan 發表於 2016-1-11 19:25



    有毒一齊中
作者: bennylouisa    時間: 2016-1-11 20:49

bytheway,
大家如果有好噶片源,遊戲資源不妨分享下~~

作者: ckcleung    時間: 2016-1-11 21:13


毒死未?
買左藍牙大耳筒未?
作者: 465132    時間: 2016-1-11 21:33

巧毒 淘隻返黎玩先
作者: mvp3    時間: 2016-1-11 21:53

用緊 3* NOTE 3 咋, 用黎睇電影會唔會好差? 另請教片源難搵嗎?THX
作者: chromechan    時間: 2016-1-11 22:06

回覆 85# mvp3

2K 5.5"唔夠,必須4K or above
作者: rickson02    時間: 2016-1-11 23:54

我都睇中呢個...但點解唔比寄來香港嫁
點攪?

未命名.jpg

忍唔住淘咗啦。。。買咁咗呢隻,有得減$30
JonesChan 發表於 2016-1-11 19:25


圖片附件: 未命名.jpg (2016-1-11 23:54, 83.3 KB) / 下載次數 72
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1857451&k=91655c647221f0cff47b336463ad4352&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2


作者: chromechan    時間: 2016-1-12 00:03

回覆 87# rickson02

非官方集運幫到你
作者: 465132    時間: 2016-1-12 01:39

回覆  rickson02

非官方集運幫到你
chromechan 發表於 2016-1-12 00:03



    你用邊間集運?
作者: ckcleung    時間: 2016-1-12 07:45

本帖最後由 ckcleung 於 2016-1-12 08:36 編輯

比較過用MATE 7同 ZTE低端手機, MATE 7 個MON係1080 x 1920 pixels, 睇到有戲院FEEL, ZTE低端手機就只有手機屏放大感覺, 屏幕粗粒較為明顯
作者: hkboy3000    時間: 2016-1-12 09:29

乜要咁高解像, 我重諗住用部720p 的note 2 長放機入面睇添

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: philips2001    時間: 2016-1-12 09:43

比較過用MATE 7同 ZTE低端手機, MATE 7 個MON係1080 x 1920 pixels, 睇到有戲院FEEL, ZTE低端手機就只有手 ...
ckcleung 發表於 2016-1-12 07:45

是不是最低要求1920X1080先有3D
作者: D@niel    時間: 2016-1-12 09:44

回覆 77# JonesChan


    用了優惠卷,平了30元total 138.但看見其他ching可以用119元買到!點平d呢?
作者: hkboy3000    時間: 2016-1-12 09:54

我在另一間買119 , 但冇增品呢
作者: ckcleung    時間: 2016-1-12 10:00

回覆 92# philips2001

會有3D,不過PIXEL粒點會放大. 感覺無咁正.
作者: akuma99    時間: 2016-1-12 10:35

搭單問, 藍芽大耳筒for駁電腦/電話睇戲有無推介?
Many thx
作者: tangtatcheong    時間: 2016-1-12 11:53

有無師兄知邊度download 片, 3D , 因為好似無咩片源, 同埋是咪有software 2D 轉3D?
作者: 別問我是誰    時間: 2016-1-12 12:56

回覆  JonesChan


    用了優惠卷,平了30元total 138.但看見其他ching可以用119元買到!點平d呢? ...
D@niel 發表於 2016-1-12 09:44

淘寶搜尋 VR SHINECON 就搵到 119
作者: 別問我是誰    時間: 2016-1-12 12:57

有無師兄知邊度download 片, 3D , 因為好似無咩片源, 同埋是咪有software 2D 轉3D?
tangtatcheong 發表於 2016-1-12 11:53

每間賣 vr 鏡既舖 佢入面都有介紹
作者: ckcleung    時間: 2016-1-12 13:27

回覆 93# D@niel


  138送埋個藍牙CONTROL其實唔錯.
我119無野送.睇番個藍牙CONTROL係第二間舖單買,起碼38蚊人仔.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2