作者: chromechan 時間: 2016-1-9 14:34 標題: 淘寶VR鏡,有咩揀?
最近見到唔少人講
Playstation VR
Oculus Rift
HTC VIVE
上面呢啲都係貴價嘅VR眼鏡
但係相信有啲人(包括我)budget有限,但係想體驗一下VR,又唔想咁頹玩Google Cardboard
咁我喺淘寶搵咗幾款,但係唔知邊隻好,咁我諗應該有啲師兄試過,睇下有冇師兄可以分享一下
https://item.taobao.com/item.htm ... .14.6.PpmEk6#detail
https://detail.tmall.com/item.ht ... a230r.1.14.1.PpmEk6
https://item.taobao.com/item.htm ... =a230r.1.0.0.PpmEk6
https://detail.tmall.com/item.ht ... ns=1&abbucket=9
作者: ckcleung 時間: 2016-1-9 14:56
本帖最後由 ckcleung 於 2016-1-9 15:25 編輯
回覆 1# chromechan
剛買SHINECON,用左幾DAY,人仔118,性價比算係高,真係唔錯.
配埋BLUETOOTH大耳筒,好有影院FEEL
套影悶D都會瞓著.係戲院瞓著個隻FEEL
GOGOGO
作者: 別問我是誰 時間: 2016-1-9 17:26
回覆 chromechan
剛買SHINECON,用左幾DAY,人仔118,性價比算係高,真係唔錯.
配埋BLUETOOTH大耳筒,好有 ...
ckcleung 發表於 2016-1-9 14:56
作者: Johnfish31 時間: 2016-1-9 17:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan 時間: 2016-1-9 17:48
回覆 4# Johnfish31
你想藍牙咩嘢?

VR眼鏡只係鏡片
作者: normalyan 時間: 2016-1-9 17:50
Google card board
作者: chromechan 時間: 2016-1-9 17:52
回覆 6# normalyan
唔好咁頹得唔得

作者: 別問我是誰 時間: 2016-1-9 17:57
莫非佢諗住 VR 內置有埋耳機
作者: 別問我是誰 時間: 2016-1-9 18:11
回覆 chromechan
剛買SHINECON,用左幾DAY,人仔118,性價比算係高,真係唔錯.
配埋BLUETOOTH大耳筒,好有 ...
ckcleung 發表於 2016-1-9 14:56
用黎睇 youtube 3D 片得唔得呢
作者: ckcleung 時間: 2016-1-9 18:11
回覆 9# 別問我是誰
OF COURSE
作者: 200801 時間: 2016-1-9 19:22
睇你自己用咩機?
如果***,LG 用返自家好D
作者: taddy58 時間: 2016-1-9 20:01
Samsung gear vr 更多遊戲支援,不過,有啲game 好暈。
作者: edenli 時間: 2016-1-9 20:01
我都係想知有邊款比較岩深度近視用 (OVER 600)
作者: GeneralShepherd 時間: 2016-1-9 20:06
其實VR建議每次都唔好玩太耐15-30mins
我諗可以戴眼鏡用既VR就得, 冇話邊款岩深度近視
作者: chromechan 時間: 2016-1-9 21:53
回覆 14# GeneralShepherd
你有冇?
如果我睇電影得唔得?
@4K屏幕
作者: mosin 時間: 2016-1-9 22:37
基本所有VR都要用藍牙來操作,因為戴上後無法通過屏幕操作手機。
送藍牙只是個劣質手擊,上/下/左/右/確定。
播放視頻可以,玩game唔使唸,自己買過個好過。
作者: 烈焰狼人 時間: 2016-1-9 22:43
有冇邊隻推介0.0
作者: chromechan 時間: 2016-1-10 01:20
回覆 17# 烈焰狼人
我依家仲掙扎緊買唔買好
作者: 別問我是誰 時間: 2016-1-10 01:28
好難有人會試哂咁多款
作者: chromechan 時間: 2016-1-10 01:30
回覆 19# 別問我是誰
無錢,又唔想後悔,諗咗一陣,覺得實用性唔大,但係望住我部電話,唔試VR又好似有啲浪費
作者: 別問我是誰 時間: 2016-1-10 01:41
本帖最後由 別問我是誰 於 2016-1-10 01:43 編輯
你開咗個 post 就應該有決心想買
百零蚊一試無妨呢
作者: chromechan 時間: 2016-1-10 01:45
回覆 21# 別問我是誰
有啲決心,但係我又決定唔到邊一隻好啲
最平嘅有80-90RMB
俾多少少嘅就130-200RMB
除咗睇片之外,我諗唔到仲有啲乜嘢用途,game我又唔會點樣玩...
作者: 別問我是誰 時間: 2016-1-10 01:47
本帖最後由 別問我是誰 於 2016-1-10 01:48 編輯
得閒借吓比朋友睇吓片玩下遊戲 又或者借比啲細路玩下 (當然唔係借一日以上啦)
見到佢地玩得咁開心 最開心果個其實係你
作者: chromechan 時間: 2016-1-10 01:53
回覆 23# 別問我是誰
睇完你嘅回覆,我決定咗睇埋班舖頭嘅客服點樣回覆我再決定
作者: 別問我是誰 時間: 2016-1-10 02:57
本帖最後由 別問我是誰 於 2016-1-10 03:38 編輯
我睇完你篇主題 再睇埋 2# 我都即時跟 2# 買咗佢果款

估計個 VR 今日晏啲會送到我集運倉(仲有一個電火鍋應該都到埋)
到時連同以下一併集運送黎我屋企 估計總共有 18KG
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856963&k=b9a6fd24d10ec5c6007df5e2402fe47d&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856965&k=e3850d3c5c061d1574ba19996ab8634a&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856966&k=64129901104bf81da944f50a491efaf7&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856967&k=db0fcb7ae77a034f6519fb1e03a505a0&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856968&k=626d9ac1fb5e178ab83bf35a3c06b3b8&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856969&k=b7c65414420a5e1d67e1b9cd90afd617&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1856970&k=a4c7c21d9c9cfa4df9a4bcfa042bc527&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2

作者: ckcleung 時間: 2016-1-10 08:26
本帖最後由 ckcleung 於 2016-1-10 08:51 編輯
三星個VR眼罩係另一回事,去過專買店試過,高端產品,但好似要配合三星旗艦手機先玩到.360角迴轉視野(假設你個頭可以360度轉的話
),配合玩GAME係唔錯的.TB既3D眼鏡,睇下3D電影還可以的.至少睇完一次之后都仲有興趣再睇的. 睇足兩粒鐘電影都無頭痛. 近視400度,不用戴眼鏡的.
作者: student01 時間: 2016-1-10 09:14
有咩電影在手機裏會有得睇3D?
作者: SSII 時間: 2016-1-10 11:21
我有個暴風魔鏡,用黎睇動作片好正
雙11時 好似一舊水人仔
作者: GeneralShepherd 時間: 2016-1-10 11:34
本帖最後由 GeneralShepherd 於 2016-1-10 12:07 編輯
其實如果自己有片, 自行up上youtube就得
因為youtube而家support咩片都可以VR黎睇(不過私人條片最好)
而用VR睇本來就會有少少3D feel
via Sony Xperia Z2
作者: GeneralShepherd 時間: 2016-1-10 11:37
我玩cardboard炸
via Sony Xperia Z2
作者: ckcleung 時間: 2016-1-10 11:46
回覆 29# GeneralShepherd
有SOFTWARE將2D轉3D的
作者: ckcleung 時間: 2016-1-10 11:46
回覆 30# GeneralShepherd
百幾蚊啫,快買3D眼罩啦
作者: GeneralShepherd 時間: 2016-1-10 12:07
目標係PSVR
作者: GeneralShepherd 時間: 2016-1-10 12:07
用YouTube轉都唔洗轉
作者: bennylouisa 時間: 2016-1-10 13:10
蠢蠢欲動中
作者: chromechan 時間: 2016-1-10 13:37
回覆 26# ckcleung
你講嘅,360角迴轉視野,其實係用電話嘅加速計做嘅效果,只要你電話有加速計就可以啦
作者: chromechan 時間: 2016-1-10 13:37
回覆 27# student01
你只係需要有左右3D嗰啲戲就得架啦
作者: chromechan 時間: 2016-1-10 13:38
本帖最後由 chromechan 於 2016-1-10 13:40 編輯
回覆 28# SSII
依家99送藍芽手掣
http://meal.taobao.com/mealDetai ... p;scene=taobao_shop
作者: chromechan 時間: 2016-1-10 13:39
回覆 30# GeneralShepherd
Google Cardboard明顯地效果係極度唔好,我先至諗呢啲啫

作者: bennylouisa 時間: 2016-1-10 20:57
本帖最後由 bennylouisa 於 2016-1-10 21:00 編輯
剛在淘寶訂左S牌第三代魔鏡,
減30蚊,送一堆野。
https://detail.tmall.com/item.ht ... ain&toSite=main
:d:
作者: chromechan 時間: 2016-1-10 21:00
回覆 40# bennylouisa
送藍芽控制,OTG.仿iPhone耳機.自拍神棍.抹鏡布
作者: ckcleung 時間: 2016-1-10 21:09
回覆 40# bennylouisa
上星期仲有好評+ 追加好評回贈五十哦.
作者: bennylouisa 時間: 2016-1-10 21:55
really? good news~~~~
收到好評下先~~:naug:
作者: lkj258poi 時間: 2016-1-10 23:04
第2個双11買咗,100人仔,可以接受,睇到些少3D,睇長時間都清,唔太重,不過只可以當玩具玩下,唔好太大期望
缺点鼻位會漏光,个藍芽係3.0,好慢
作者: nulry 時間: 2016-1-10 23:24
回覆 chromechan
剛買SHINECON,用左幾DAY,人仔118,性價比算係高,真係唔錯.
配埋BLUETOOTH大耳筒,好有 ...
ckcleung 發表於 2016-1-9 14:56
ching, 想問呢 d 野戴住黎睇會唔會好頭暈?
作者: nulry 時間: 2016-1-10 23:29
ching, 你淘邊隻?
作者: 別問我是誰 時間: 2016-1-10 23:32
本帖最後由 別問我是誰 於 2016-1-10 23:33 編輯
買完個 VR 鏡後 先發覺 要買多個手制先會好用
但買手制又一門學問 唔知買咩款好 :faint:
http://world.taobao.com/item/523 ... f-bba2-551acd575346
http://world.taobao.com/item/522 ... 4.0.0.und2DQ#detail
http://world.taobao.com/item/445 ... f-bba2-551acd575346
http://world.taobao.com/item/522 ... f-bba2-551acd575346
作者: chromechan 時間: 2016-1-10 23:44
回覆 47# 別問我是誰
送嗰個唔好咩?:xd:
另外藍芽滑鼠得唔得呢?:naug:
作者: 別問我是誰 時間: 2016-1-10 23:48
我買果個 VR 無送的 所以要自己買
藍芽滑鼠 :haha: 但藍芽手制用法唔同喎 起碼有獨立播放制 遊戲制 等等
用滑鼠左移右移 仲要按確認 係咪好麻煩呢 :naug:
作者: goddamnit 時間: 2016-1-11 09:13
有冇話要配咩機先用到? 最少要2K屏5吋mon?
作者: fai0618 時間: 2016-1-11 09:31
搵左好耐
好似冇for 7吋既VR
外國有for nexus7
但好貴
作者: chromechan 時間: 2016-1-11 12:19
回覆 50# goddamnit
above 600ppi:naug::redface::xd:
http://www.gsmarena.com/results.php3?nDisplayDensityMin=600
作者: Inty 時間: 2016-1-11 12:27
電話用咩Mon 對VR影響大唔大? 想用D HTC 816 等後備機黎玩下Game
作者: ckcleung 時間: 2016-1-11 12:33
回覆 53# Inty
影嚮唔大.其實副3d鏡都係放大鏡,個mon係低res,當然會睇到d pixel比較粗啫
反而有興趣想知,如果用g flex個曲mon, 會唔會個feel仲正d:p:
作者: chromechan 時間: 2016-1-11 12:39
回覆 54# ckcleung
做一個模擬就知道
邊緣焦距有機會出事
佢curve嘅幅度唔大,所以經過放大鏡之後,見到嘅應該都係平面
作者: ah-bee 時間: 2016-1-11 12:47
本帖最後由 ah-bee 於 2016-1-11 12:58 編輯
回覆 chromechan
剛買SHINECON,用左幾DAY,人仔118,性價比算係高,真係唔錯.
配埋BLUETOOTH大耳筒,好有 ...
ckcleung 發表於 2016-1-9 14:56
拍了這款 !
ching, 如睇 youtube 需要安裝什麼軟件?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1857272&k=329fd03bd6a5781a9900b1c97e90ac99&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2

作者: kofz 時間: 2016-1-11 12:53
玩下可以
買一百幾十既款就夠
貴款同平款分別唔大
作者: ckcleung 時間: 2016-1-11 12:59
回覆 56# ah-bee
不用裝軟件,套部手機入去眼罩就得.但只能play 左右3d個d格式. YOUTUBE都好多的
作者: ah-bee 時間: 2016-1-11 13:10
如打機又如何?
作者: ckcleung 時間: 2016-1-11 13:39
本帖最後由 ckcleung 於 2016-1-11 13:43 編輯
回覆 59# ah-bee
剛試玩食鬼vr,貪佢咩制都唔使按,要企係度玩,因為要轉360角, 有玩謎宮feel, 但又要驚俾鬼追黎食.
因為成個人要轉黎轉去,轉到有點暈
作者: paulchan0109 時間: 2016-1-11 14:50
posted by mobile
作者: sivin1015 時間: 2016-1-11 15:01
可用6.5寸以下??
有冇link ?
作者: bennylouisa 時間: 2016-1-11 15:23
有冇link?邊度download隻game?
作者: Inty 時間: 2016-1-11 16:58
600度左右近視邊隻會好D ?
作者: v23a15 時間: 2016-1-11 17:07
回復 60 #ckcleung
好似好正咁,有冇games 名
via HKEPC Reader for Android
作者: ckcleung 時間: 2016-1-11 17:14
回覆 65# v23a15
你地百度下 3D 或者VR GAME APK 啦.
一分錢一分貨呀,唔係期望咁高,不過一定值番百幾蚊既
作者: shingyau2 時間: 2016-1-11 17:21
呢個Post真係讓我心痕,最後真係上TB買左
via HKEPC Reader for Android
作者: Johnfish31 時間: 2016-1-11 17:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckcleung 時間: 2016-1-11 17:51
本帖最後由 ckcleung 於 2016-1-11 17:55 編輯
DOWNLOAD緊小王子(3D),今晚食完晚飯,九點開場, IMAX版,加埋BLUETOOTH大HEADPHONE
P.S. IMAX版係講笑架咋,大家唔好以為個眼鏡可以做到IMAX效果
作者: hkboy3000 時間: 2016-1-11 18:06
雖然我都買左,未收貨,
但想知有冇用家體驗, 睇耐左會否頭暈呢?
作者: JonesChan 時間: 2016-1-11 19:07
呢個post堅毒。。。
作者: ngreg 時間: 2016-1-11 19:18
我用carboard睇唔到左右3D,都係睇到兩個影像,一定要vr鏡先睇到?
via HKEPC Reader for Android
作者: 別問我是誰 時間: 2016-1-11 19:22
我睇頭兩帖 我都即去買
作者: chromechan 時間: 2016-1-11 19:22
回覆 72# ngreg
你塊cardboard係唔係淨係cardboard
冇鏡片玩唔到嫁喎
作者: ngreg 時間: 2016-1-11 19:24
回復 74 #chromechan
有鏡片,睇 YouTube vr片無事。
啱啱試咗G2又ok,可能部 nexus 6太大效果唔好?
via HKEPC Reader for Android
作者: 別問我是誰 時間: 2016-1-11 19:25
梗係啦 因為夠哂平 抵玩
作者: JonesChan 時間: 2016-1-11 19:25
本帖最後由 JonesChan 於 2016-1-11 19:30 編輯
忍唔住淘咗啦。。。買咁咗呢隻,有得減$30
https://detail.tmall.com/item.htm?id=525432847421&toSite=main
作者: chromechan 時間: 2016-1-11 19:26
回覆 75# ngreg
有機會架
作者: ckcleung 時間: 2016-1-11 19:28
回覆 72# ngreg
VR眼罩有得調校左右長短焦距架.
作者: hugo2005 時間: 2016-1-11 19:48
原本訂左cardboard,被放飛機,見到依個帖啱晒
作者: bennylouisa 時間: 2016-1-11 20:47
作者: bennylouisa 時間: 2016-1-11 20:49
bytheway,
大家如果有好噶片源,遊戲資源不妨分享下~~

作者: ckcleung 時間: 2016-1-11 21:13

毒死未?
買左藍牙大耳筒未?

作者: 465132 時間: 2016-1-11 21:33
巧毒
作者: mvp3 時間: 2016-1-11 21:53
用緊 3* NOTE 3 咋, 用黎睇電影會唔會好差? 另請教片源難搵嗎?THX
作者: chromechan 時間: 2016-1-11 22:06
回覆 85# mvp3
2K 5.5"唔夠,必須4K or above
作者: rickson02 時間: 2016-1-11 23:54
我都睇中呢個...但點解唔比寄來香港嫁

點攪?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1857451&k=91655c647221f0cff47b336463ad4352&t=1782298130&sid=1gjNhSGAhw2

作者: chromechan 時間: 2016-1-12 00:03
回覆 87# rickson02
非官方集運幫到你
作者: 465132 時間: 2016-1-12 01:39
你用邊間集運?
作者: ckcleung 時間: 2016-1-12 07:45
本帖最後由 ckcleung 於 2016-1-12 08:36 編輯
比較過用MATE 7同 ZTE低端手機, MATE 7 個MON係1080 x 1920 pixels, 睇到有戲院FEEL, ZTE低端手機就只有手機屏放大感覺, 屏幕粗粒較為明顯
作者: hkboy3000 時間: 2016-1-12 09:29
乜要咁高解像, 我重諗住用部720p 的note 2 長放機入面睇添
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: philips2001 時間: 2016-1-12 09:43
比較過用MATE 7同 ZTE低端手機, MATE 7 個MON係1080 x 1920 pixels, 睇到有戲院FEEL, ZTE低端手機就只有手 ...
ckcleung 發表於 2016-1-12 07:45
是不是最低要求1920X1080先有3D
作者: D@niel 時間: 2016-1-12 09:44
回覆 77# JonesChan
用了優惠卷,平了30元total 138.但看見其他ching可以用119元買到!點平d呢?
作者: hkboy3000 時間: 2016-1-12 09:54
我在另一間買119 , 但冇增品呢
作者: ckcleung 時間: 2016-1-12 10:00
回覆 92# philips2001
會有3D,不過PIXEL粒點會放大. 感覺無咁正.
作者: akuma99 時間: 2016-1-12 10:35
搭單問, 藍芽大耳筒for駁電腦/電話睇戲有無推介?
Many thx
作者: tangtatcheong 時間: 2016-1-12 11:53
有無師兄知邊度download 片, 3D , 因為好似無咩片源, 同埋是咪有software 2D 轉3D?
作者: 別問我是誰 時間: 2016-1-12 12:56
淘寶搜尋 VR SHINECON 就搵到 119
作者: 別問我是誰 時間: 2016-1-12 12:57
每間賣 vr 鏡既舖 佢入面都有介紹
作者: ckcleung 時間: 2016-1-12 13:27
回覆 93# D@niel
138送埋個藍牙CONTROL其實唔錯.
我119無野送.睇番個藍牙CONTROL係第二間舖單買,起碼38蚊人仔.


