Board logo

標題: 聖誕禮物--gear vr 分享 [打印本頁]

作者: raymond001lau    時間: 2015-12-27 00:08     標題: 聖誕禮物--gear vr 分享

趁住聖誕,買件玩具陪自己過節(雖然日日都約左人去威),呢舊野唔貴,但要配指定4部手機玩,好處:不用額外電源,3D感好強,3D打機好有代入感(free) 有星戰feel , youtube 睇戲好似喺戲院感,但有隻唔知咩video app直頭好似喺戲院咁,見到隔離個位,好想模落去。

缺點:唔夠清同手機發熱,睇左個半鐘電影出warning 過熱
但888我覺得值,我知呢個牌子喺呢度開貼會比人插但堅好玩想share下
作者: cpk    時間: 2015-12-27 00:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacky1d01    時間: 2015-12-27 01:17

888咁平咋咩

via HKEPC Reader for Android
作者: baby1234    時間: 2015-12-27 01:24

有隻戰機game 720度飛嚟飛去好似揸住戰機咁,玩左好耐置身其中。
作者: bobopig    時間: 2015-12-27 01:58

我都係電訊見到呀....第一代...$888.
但係要配邊部電話? 我有 NOTE4 同 NOTE2.
但最大問題我戴眼鏡, 應該用唔到. 之前係 ROADSHOW用過 SORRY 個隻, 又話可以戴眼鏡都得. 但都係唔掂....

不過樂視話佢地個部可以唔駛戴眼鏡....咁誇張.....即管睇下點......
作者: baby1234    時間: 2015-12-27 02:14

我400度近視都唔使戴住玩,佢上面有位可以較,另外以我所知應該係第3代,舊年嗰部要199美金for note4, 今次老min要s6.
作者: dc97_2013    時間: 2015-12-27 09:54

四眼仔可以同呢類產品講88
我又唔可以用CON~
作者: alan168hk    時間: 2015-12-27 09:57

見到AMAZON 有同相似的PRODUCT

http://www.amazon.com/SainSonic- ... mp;keywords=gear+vr
作者: tyt01341    時間: 2015-12-27 09:58

四眼仔可以同呢類產品講88
我又唔可以用CON~
dc97_2013 發表於 2015-12-27 09:54



    你試過用未?
未試過唔好亂吹
我就試過, 載眼鏡再載絕對無問題
作者: baby1234    時間: 2015-12-27 10:29

我咪講左我有400度近視,唔戴眼鏡玩都好清晰囉
作者: jerrychan    時間: 2015-12-27 11:09

回復 8 #alan168hk

淘寶都有

via HKEPC Reader for Android
作者: chromechan    時間: 2015-12-27 12:40

回覆 7# dc97_2013

有得較焦距
作者: $foo    時間: 2015-12-27 13:12

淘寶果d都唔錯
作者: raymond001lau    時間: 2015-12-27 15:45

https://youtu.be/EvBTDhi1EoI

大陸嗰啲我喺華強試過,睇戲都唔錯不過有比較下呢部唔講得笑,去鋪頭一試便知我有無分享錯
作者: hkepcAndy    時間: 2015-12-27 15:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2015-12-27 15:58

G3行貨送專用VR盒唔使錢
作者: raymond001lau    時間: 2015-12-27 16:07

有錢收我咪post 相囉,覺得好玩分享下啫,原來呢個網要收錢出相出post,抱歉我唔識
作者: jacky1d01    時間: 2015-12-27 16:16

回復 17 #raymond001lau

唔駛理佢

btw我都想睇下相

via HKEPC Reader for Android
作者: abcjerry    時間: 2015-12-27 19:45

其實呢的野大罪出才對,配番Z5P 4K MON效果應該更好~~
作者: jacky1d01    時間: 2015-12-27 19:46

回覆 19# abcjerry


sony整PSVR都仲趕緊工,得鬼閒整手機VR
作者: tyranid    時間: 2015-12-27 20:05

用s6玩過,明顯見到粒粒Mon ,如果用4K panel 應該會好好多
作者: chromechan    時間: 2015-12-27 20:21

回覆 21# tyranid

S6 嘅AMOLED pentile喺物理上唔係3粒像素都達到2K
作者: tyranid    時間: 2015-12-27 20:56

回覆  tyranid

S6 嘅AMOLED pentile喺物理上唔係3粒像素都達到2K
chromechan 發表於 2015-12-27 20:21



    唔係講緊pentile or not
係用個VR真係見到一粒粒既pixel
雖然我都買左
作者: jacky1d01    時間: 2015-12-27 20:57

回覆 23# tyranid


    咁放大左係會比較易睇到既
作者: chromechan    時間: 2015-12-27 21:01

回覆 23# tyranid

Z5P with google cardboard都睇到極細點
作者: 044003    時間: 2015-12-27 21:01

本帖最後由 044003 於 2015-12-27 21:02 編輯

delete
123456
作者: mosin    時間: 2015-12-27 22:56

其實呢的野大罪出才對,配番Z5P 4K MON效果應該更好~~
abcjerry 發表於 2015-12-27 19:45


罪大有更專業嘅PlayStation VR
呢种小玩具無得比。
作者: wingkwong    時間: 2015-12-27 22:56

youtube我睇吾到wo
raymond001lau兄係邊到 down?
作者: chromechan    時間: 2015-12-27 23:01

回覆 28# wingkwong

youtube撳齒輪制,應該會見到呢個logo,試下

作者: wingkwong    時間: 2015-12-27 23:19

回覆  wingkwong

youtube撳齒輪制,應該會見到呢個logo,試下
chromechan 發表於 2015-12-27 23:01



    但係oculus home入便冇youtube
作者: hknehemiah    時間: 2015-12-27 23:52

趁住聖誕,買件玩具陪自己過節(雖然日日都約左人去威),呢舊野唔貴,但要配指定4部手機玩,好處:不用額外 ...
raymond001lau 發表於 2015-12-27 00:08



    where to buy?
作者: EGG    時間: 2015-12-28 00:08

G3行貨送專用VR盒唔使錢
kcthomlau 發表於 2015-12-27 15:58



    唔係無得送啦咩?
作者: arthurson    時間: 2015-12-28 00:11

之前十幾日買左舊大陸魔鏡3p,連藍芽控200蚊,我750近視,都算睇得清,但就好快眼痛,5分鐘內就要除落黎。
作者: baby1234    時間: 2015-12-28 00:19

download samsung for internet,可以睇youtube 裏面有3D戲睇
作者: baby1234    時間: 2015-12-28 00:21

我之前用過其他大陸vr眼鏡都好有問題,呢舊野喺衛x試左15分鐘,即買
作者: bobopig    時間: 2015-12-28 00:42

你試過用未?
未試過唔好亂吹
我就試過, 載眼鏡再載絕對無問題
tyt01341 發表於 2015-12-27 09:58


但係戴眼鏡再戴, 因為眼鏡臂的關係. 咪會漏光? 我用 SONY 個部就係咁....
漏光就睇到外界, 就唔能夠專心......
作者: kcthomlau    時間: 2015-12-28 00:42

唔係無得送啦咩?
EGG 發表於 2015-12-28 00:08


我幾個月前買, 依家唔知呢
作者: bobopig    時間: 2015-12-28 00:44

G3行貨送專用VR盒唔使錢
kcthomlau 發表於 2015-12-27 15:58



    好似唔同級數喎......個隻係簡化版.......
作者: bobopig    時間: 2015-12-28 00:44

我400度近視都唔使戴住玩,佢上面有位可以較,另外以我所知應該係第3代,舊年嗰部要199美金for note4, 今次 ...
baby1234 發表於 2015-12-27 02:14



    我有 NOTE 2 同 4, 打算買 NOTE 5, 如果行返粉紅色的話. 就係冇 NOTE 3.
即係可以慳番   
作者: tyt01341    時間: 2015-12-28 13:31

但係戴眼鏡再戴, 因為眼鏡臂的關係. 咪會漏光? 我用 SONY 個部就係咁....
漏光就睇到外界, 就唔能夠專心. ...
bobopig 發表於 2015-12-28 00:42


都係果句,試過就知唔會漏
利申: 無持有任何SAMSUNG 電話
作者: raymond001lau    時間: 2015-12-28 13:42

可以去啲鋪頭try try 先,因為唔係人人都啱玩,有人會覺得頭暈頭痛,我試左覺得無問題先買。同埋一定要有指定手機先得
作者: kcthomlau    時間: 2015-12-28 13:51

好似唔同級數喎......個隻係簡化版.......
bobopig 發表於 2015-12-28 00:44


你咁講我又心思思,G3果個用過我覺得OK的
作者: htc991424    時間: 2015-12-28 13:53

回覆  tyranid

Z5P with google cardboard都睇到極細點
chromechan 發表於 2015-12-27 21:01



    4k都見到粒粒,睇黎迫真vr呢條路幾漫長,照而家進度,
    起碼兩3年先有技術流暢上"8k"
作者: chromechan    時間: 2015-12-28 14:11

回覆 43# htc991424

冇錯,但係至少Sony比咗壓力其他廠商推更高質素,高解像度嘅屏幕
作者: htc991424    時間: 2015-12-28 14:45

回覆  htc991424

冇錯,但係至少Sony比咗壓力其他廠商推更高質素,高解像度嘅屏幕 ...
chromechan 發表於 2015-12-28 14:11



    唔志在vr領域發展既手機商可以唔理,但做自帶mon vr眼鏡就真係要急起直追
    但sony係個好奇怪公司,自己既領先業界鏡頭,電池,屏幕呢d零件,永遠唔回饋自己相應產品上
    鏡頭其他手機廠用你既都影得比你自己手機既靚,高續航電池你賣比iphone自己又唔用繼續倒水
    而家手機部門用到4k mon,但更加需要4k mon既vr眼鏡自家都係得1080p
    真係一盤散沙........
作者: tyranid    時間: 2015-12-28 22:52

有邊個app 好玩? 想睇自己入d 片得唔得?

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: raymond001lau    時間: 2015-12-29 00:01

Gun Jack
JF2aruO5jAY
作者: raymond001lau    時間: 2015-12-29 00:03

https://m.youtube.com/watch?v=JF2aruO5jAY
作者: ponghk    時間: 2015-12-29 20:39

可以去啲鋪頭try try 先,因為唔係人人都啱玩,有人會覺得頭暈頭痛,我試左覺得無問題先買。同埋一定要有指 ...
raymond001lau 發表於 2015-12-28 01:42 PM


如果無 3D 片源, 睇普通 2D 電影片(mkv/mp4) 效果好唔好?
作者: raymond001lau    時間: 2015-12-29 20:56

大陸網有好似有3D片,2D就無咩特別,好似一個人喺戲院包場睇戲咁
作者: jacky1d01    時間: 2015-12-29 21:05

回覆 50# raymond001lau


咁如果自已有一套3D片,駛唔駛專用程式播出黎?
定就咁play就有3D

係咪好似MaxVR咁,可以播3D片有3D效果,或者播2D片都得?
作者: ponghk    時間: 2015-12-29 21:12

本帖最後由 ponghk 於 2015-12-30 13:42 編輯
大陸網有好似有3D片,2D就無咩特別,好似一個人喺戲院包場睇戲咁
raymond001lau 發表於 2015-12-29 08:56 PM


2D 會唔會有大銀幕感覺? 定係無咩特別, 可以不理?
作者: ponghk    時間: 2015-12-29 21:15

回覆  raymond001lau


咁如果自已有一套3D片,駛唔駛專用程式播出黎?
定就咁play就有3D

係咪好似MaxVR ...
jacky1d01 發表於 2015-12-29 09:05 PM


https://www.youtube.com/watch?v=mJasOS8ApbY
Gear VR 有軟件開到 2D/3D mp4 同 mkv 好似係
作者: raymond001lau    時間: 2015-12-29 21:26

咪就係大銀幕感覺囉,但只有你一個人睇咁
作者: ponghk    時間: 2015-12-29 21:35

咪就係大銀幕感覺囉,但只有你一個人睇咁
raymond001lau 發表於 2015-12-29 09:26 PM


係咪試過大陸眼鏡? 同呢隻差幾遠?
作者: raymond001lau    時間: 2015-12-29 21:37

睇2D戲差不多,但打機同睇3D片係唔同級數,最緊要呢部我唔暈,但大陸嗰啲擰擰頭都好暈可能有delay 問題
作者: wear    時間: 2015-12-30 11:57

我見數字台出NOTE 5/S6 EDGE+ 加約都有呢舊野送, 諗唔諗得過?
http://www.three.com.hk/website/ ... i&pageid=d11099
作者: kimdc    時間: 2015-12-30 16:55

頭先百記$*** 入手一部~
作者: panli    時間: 2015-12-30 17:18

我見數字台出NOTE 5/S6 EDGE+ 加約都有呢舊野送, 諗唔諗得過?
wear 發表於 2015-12-30 11:57

出機咪可以一齊用
作者: oagan    時間: 2015-12-30 19:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raymond001lau    時間: 2015-12-30 20:05

1)佢個app叫 咩 samsung internet 可以上到 YouTube

2) 唔插usb 有位師兄教揭起個usb 嚟放部機1上1去,行返google 啲 vr appl (不過我都係覺得3星唔4個最好)
作者: EGG    時間: 2015-12-31 23:47

回覆 37# kcthomlau


    我十月初買果時話無
作者: 唔好問    時間: 2016-1-2 06:53

Letv有一個賣199人仔
作者: 日月    時間: 2016-1-27 16:21

兇宅, 髒訊係咪有得試?
作者: cpk    時間: 2016-1-27 17:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: max918    時間: 2016-1-29 22:37

其實戴眼鏡用係無問題
作者: jacky1d01    時間: 2016-2-2 19:44

Csl 賣 gear vr $688

via HKEPC Reader for Android
作者: AltezzaHK    時間: 2016-2-4 10:37

Csl 賣 gear vr $688

via HKEPC Reader for Android
jacky1d01 發表於 2016-2-2 19:44


要CSL客戶先買到?
作者: jacky1d01    時間: 2016-2-4 12:09

要CSL客戶先買到?
AltezzaHK 發表於 2016-2-4 10:37

唔駛,冇要求,不過唔記得問有冇保

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2