Board logo

標題: 求解決方法:Office 2021 盒裝登記及長久使用方法 [打印本頁]

作者: timho    時間: 2022-2-7 18:47     標題: 求解決方法:Office 2021 盒裝登記及長久使用方法

因Outlook 2010已不能連線Exchange365。所以全公司Upgrade Office2021。因為平衡價錢問題,所以決定買多套Office2021盒裝來安裝。問題來了,現在安裝Office2021要先register microsoft account先activate到,activate完之後在microsoft account page都唔可以睇得返個installation key。而我又唔想用衣家公司既個人EMAIL ACCOUNT去開microsoft account,因為員工離職後用作register既EMAIL不能轉。所以衣家有2個選擇:

1. 開一個全新Microsoft account並將所有Office Product key (below 30) register晒入去哩一個Microsoft account入面,日後使用哩一個Microsoft account來管理所有Office licenses,但因為同一個microsoft account如果用家唔生性使用auto save會將文件上載到同一個one drive到共用

2. 每一個盒裝Product Key使用不同的全新Microsoft account來register,一個key一個account。但這樣便要管理太多個EMAIL ACCOUNT,microsoft account如果兩年冇登入或使用,佢會冇預警咁洗咗你個microsoft戶口,即是我要每1-1.5年LOGIN這一大執戶口一次。

想問一下各師兄對小弟呢個情況有咩睇法呢? 真心求教????????????
作者: xxxxxx623    時間: 2022-2-7 22:54

買大量授權
作者: ToNg.    時間: 2022-2-8 04:30

你公司個mail已經轉左365?
咁一人派個E3就得啦
作者: timho    時間: 2022-2-8 09:33

回覆 2# xxxxxx623


因為價錢問題,所以放棄呢個選擇了
作者: timho    時間: 2022-2-8 09:35

你公司個mail已經轉左365?
咁一人派個E3就得啦
ToNg. 發表於 2022-2-8 04:30



    本來只是email plan,計過數所以冇諗呢個選擇
作者: muyo    時間: 2022-2-10 00:12

我用緊第一個方法,公司開一個general account keep曬所有license
裝office果時用翻general account active(只用來active), 但用果時就用翻員工自己個email

另,公司有幾個用2010但又無想過花錢幫佢地upgrade,我方法係由原來365 connection轉做imap+smtp,又可再戰十年
作者: 亞基拉    時間: 2022-2-10 04:39

https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2623724&pid=40440987
作者: timho    時間: 2022-2-11 11:23

亞基拉 發表於 2022-2-10 04:39


呢個拎真KEY個方法已經唔WORK了,Microsoft已經將真KEY收埋晒唔比你睇了,局你要用email account 來啓用。
作者: 亞基拉    時間: 2022-2-11 12:06

我上個星期先買/裝office 2016, 仲可以攞到條真key嚟activate. 吾知2021係點
作者: timho    時間: 2022-2-17 12:18

我上個星期先買/裝office 2016, 仲可以攞到條真key嚟activate. 吾知2021係點
亞基拉 發表於 2022-2-11 12:06


本來SHOW KEY個位會變咗咁樣,全部都成功安裝同埋啓用。

no key.jpg

圖片附件: no key.jpg (2022-2-17 12:18, 147.99 KB) / 下載次數 157
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2307091&k=3aaca3bced82f3786a29fdd83936c384&t=1782142739&sid=1kjjnMe8Wa6


作者: tgo    時間: 2022-2-19 11:04

Office 2016以後己經係咁,睇唔返條key。


本來SHOW KEY個位會變咗咁樣,全部都成功安裝同埋啓用。
timho 發表於 2022-2-17 12:18





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2