Board logo

標題: 有冇辦法可以係EPC既POST入面插入EXCEL? [打印本頁]

作者: 黑道明    時間: 2018-10-10 14:39     標題: 有冇辦法可以係EPC既POST入面插入EXCEL?

我有ONE DRIVE , 有GOOGLE DRIVE

依家有張EXCEL , 想將入面 指定格數~ 插入個版面到~~
就好似插入圖片 , 或YOUTUBE咁~~

唔同既係
我改張EXCEL既內容既時候 , 唔洗再改個POST入面既野~~
佢會同步更新~~

想問下有冇方法做到~~
定係只可以留LINK~~?????
作者: sophinic    時間: 2018-10-10 21:30

本帖最後由 sophinic 於 2018-10-10 21:36 編輯

  1. <iframe width="420" height="315"
  2. src="https://www.youtube.com/embed/tgbNymZ7vqY">
  3. </iframe>
複製代碼
[url= <iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/tgbNymZ7vqY"> </iframe>]試下咁[/url]


[youtube]tgbNymZ7vqY[/youtube]
  1. [youtube]tgbNymZ7vqY[/youtube]
複製代碼

作者: 黑道明    時間: 2018-10-11 22:00

<iframe width="700" height="900" frameborder="0" scrolling="no" src="https://onedrive.live.com/embed?resid=3ABA37FB59BAF617%213442&authkey=%21AGw63sIThuuVB6M&em=2&wdAllowInteractivity=False&Item='Sheet1'!A1%3AJ55&wdInConfigurator=True"></iframe>
作者: 黑道明    時間: 2018-10-11 22:06

本帖最後由 黑道明 於 2018-10-12 11:56 編輯

[iframe] width="420" height="315"
src="https://www.youtube.com/embed/tgbNymZ7vqY"
[/iframe]

[iframe]https://www.google.com.hk/[/iframe]
作者: 黑道明    時間: 2018-10-11 22:06

唔WORK....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2