Board logo

標題: EXCEL 公式問題 [打印本頁]

作者: smpspb    時間: 2016-10-9 11:55     標題: EXCEL 公式問題

我想請教各位師兄,師姐如果我想入個數
當個數大過25或者細過或等於50就乘61,如果唔係呢個 range 就唔做野我想請問應該點做

我試過咁樣
if(50>=a5>=26,a5-25,25)*61
但出黎架答案
25至50都口岩 即係 0 - 1525
但係如果我入24或以下就出左負數
同埋如果入大過50就唔係出番1525

唔該晒各位

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: kflam    時間: 2016-10-9 18:19

=IF(AND(A1>25,A1<=50),A1*61,A1)
a1係入果個數
作者: vip4123    時間: 2016-11-2 13:41

我想請教各位師兄,師姐如果我想入個數
當個數大過25或者細過或等於50就乘61,如果唔係呢個 range 就唔做野我 ...
smpspb 發表於 2016-10-9 11:55



當個數大過25或者細過或等於50就乘61   
或者 ... 是否應是 及/AND

-------------------------------------------


=IF(A1>25,IF(A1<=50,A1*61,A1),A1)
(A1 入數字)
作者: myricky    時間: 2016-11-3 13:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2