Board logo

標題: XFX R9 290 開箱 [打印本頁]

作者: kaiming2005    時間: 2014-7-11 01:56     標題: XFX R9 290 開箱

本帖最後由 kaiming2005 於 2014-7-11 01:58 編輯

因為最迎玩TITANFALL會LAG機,見XFX R9 290 便宜又足料,所以荷包君大出血,買左返黎。

先黎普通開箱:
首先係個盒:

之後盒裹面既driver

送左1個4PIN專6PIN PCIE 同1個4PIN轉8PIN PCIE既線

之後當然係卡本體:


個XFX LOGO 識發光
卡背:

輸出介面,比較特別都有XFX字眼:


既然換左卡都要超一超跑下分打下機:
R9 290CORE超到1100MHZ 同時粒I7 2600K 超到4.0GHZ

首先係3DM11:

之後係fire strike


之後試BF4:
首先個設定:

之後試玩:

(你仲唔死XD)


所謂各躺著也中槍就係禁)

之後試TITANFALL:
首先都係設定:

之後打返場先:



(今次你仲唔GG)
好感動玩TITANFALL終於唔先LAGGGGGGG

分享完畢,多謝
作者: chromechan    時間: 2014-7-11 19:39

回覆 1# kaiming2005


恭喜師兄有新嘢玩

似乎我亦無估計錯誤,戰地風雲4嘅2K或者4K先食得盡,雖然係咁,依家1080 嘅最高設定都非常暢順

但係師兄Titanfall個設定同我基本上一樣,但係點解你個FPS好似有啲低嘅?小弟用280X最高都有大約60fps
作者: kaiming2005    時間: 2014-7-12 00:03

回覆  kaiming2005


恭喜師兄有新嘢玩

似乎我亦無估計錯誤,戰地風雲4嘅2K或者4K先食得盡,雖然 ...
chromechan 發表於 2014-7-11 19:39

Titanfall 可能SKYPE緊 慢D掛
作者: yeungchakkei    時間: 2014-7-12 00:47

終於見到XFX平左之後有人買啦,跑到95XX,唔簡單= =幾錢入??
作者: kaiming2005    時間: 2014-7-12 01:03

終於見到XFX平左之後有人買啦,跑到95XX,唔簡單= =幾錢入??
yeungchakkei 發表於 2014-7-12 00:47



    $2799"正"刀
作者: yeungchakkei    時間: 2014-7-12 16:50

回覆 5# kaiming2005

抵到,我張藍寶+4440跑,唔超頻,最多試過都係85xx
作者: kaiming2005    時間: 2014-7-12 20:46

回覆  kaiming2005

抵到,我張藍寶+4440跑,唔超頻,最多試過都係85xx
yeungchakkei 發表於 2014-7-12 16:50
禁我張r9 290 core都超到1100mhz 同我粒I7 2600k都超到4Ghz,

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: palmtree    時間: 2014-7-18 12:26

長期超 CPU 要注意 MOTHERBOARD 耐久性 易折壽, 板的生產質素要求高
作者: kaiming2005    時間: 2014-7-18 21:56

長期超 CPU 要注意 MOTHERBOARD 耐久性 易折壽, 板的生產質素要求高
palmtree 發表於 2014-7-18 12:26
都用超左1年幾,差唔多2年,都好穩定

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: kknghk    時間: 2014-7-19 18:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kaiming2005    時間: 2014-7-20 14:21

回覆 10# kknghk 依家又貴返,好彩當時買左

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Australis    時間: 2014-9-17 11:48

支持開箱。$27XX 又真係抵。

雖然$2999 Powercolor PCS+ R9 290 更吸引...
作者: cerberus    時間: 2015-9-8 05:35

Ching你個開箱好正 試得好詳細
作者: MS08    時間: 2015-10-3 22:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2