作者: kaiming2005 時間: 2014-7-11 01:56 標題: XFX R9 290 開箱
本帖最後由 kaiming2005 於 2014-7-11 01:58 編輯
因為最迎玩TITANFALL會LAG機,見XFX R9 290 便宜又足料,所以荷包君大出血,買左返黎。
先黎普通開箱:
首先係個盒:

之後盒裹面既driver

送左1個4PIN專6PIN PCIE 同1個4PIN轉8PIN PCIE既線

之後當然係卡本體:


個XFX LOGO 識發光
卡背:

輸出介面,比較特別都有XFX字眼:

既然換左卡都要超一超跑下分打下機:
R9 290CORE超到1100MHZ 同時粒I7 2600K 超到4.0GHZ
首先係3DM11:

之後係fire strike

之後試BF4:
首先個設定:

之後試玩:

(你仲唔死XD)

所謂各躺著也中槍就係禁)
之後試TITANFALL:
首先都係設定:

之後打返場先:


(今次你仲唔GG)
好感動玩TITANFALL終於唔先LAGGGGGGG
分享完畢,多謝
作者: chromechan 時間: 2014-7-11 19:39
回覆 1# kaiming2005
恭喜師兄有新嘢玩
似乎我亦無估計錯誤,戰地風雲4嘅2K或者4K先食得盡,雖然係咁,依家1080 嘅最高設定都非常暢順
但係師兄Titanfall個設定同我基本上一樣,但係點解你個FPS好似有啲低嘅?小弟用280X最高都有大約60fps
作者: kaiming2005 時間: 2014-7-12 00:03
Titanfall 可能SKYPE緊 慢D掛
作者: yeungchakkei 時間: 2014-7-12 00:47
終於見到XFX平左之後有人買啦,跑到95XX,唔簡單= =幾錢入??
作者: kaiming2005 時間: 2014-7-12 01:03
$2799"正"刀
作者: yeungchakkei 時間: 2014-7-12 16:50
回覆 5# kaiming2005
抵到,我張藍寶+4440跑,唔超頻,最多試過都係85xx
作者: kaiming2005 時間: 2014-7-12 20:46
禁我張r9 290 core都超到1100mhz 同我粒I7 2600k都超到4Ghz,
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: palmtree 時間: 2014-7-18 12:26
長期超 CPU 要注意 MOTHERBOARD 耐久性 易折壽, 板的生產質素要求高
作者: kaiming2005 時間: 2014-7-18 21:56
都用超左1年幾,差唔多2年,都好穩定
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: kknghk 時間: 2014-7-19 18:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kaiming2005 時間: 2014-7-20 14:21
回覆 10# kknghk 依家又貴返,好彩當時買左
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Australis 時間: 2014-9-17 11:48
支持開箱。$27XX 又真係抵。
雖然$2999 Powercolor PCS+ R9 290 更吸引...
作者: cerberus 時間: 2015-9-8 05:35
Ching你個開箱好正 試得好詳細
作者: MS08 時間: 2015-10-3 22:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

