作者: mamafufu 時間: 2010-2-3 13:41 標題: 時下既 smartphone, 邊d係無咁食電的?
又上網, 又玩遊戲, 又聽歌, 又睇書.....部機咁多野做
其實邊d機無咁食電?用佢都唔洗就住就住驚無電
作者: SSF 時間: 2010-2-3 13:50
好多機如果開行 都係要日日差電
我用緊HTC HD + Google Nexus One 兩部都係啦

準備多一粒電仲好
作者: cyrux 時間: 2010-2-3 14:07
你要做咁多野應該無一部頂得住
作者: dochi 時間: 2010-2-3 14:08
htc d 機食電ma, 想慳電d 可以用samsung....

