作者: yeah_yeah 時間: 2010-1-30 00:22 標題: Milestone 早買早享受,遲買................
http://www.ringhk.com/news2.php?id=2573
......................真係早買早享受,遲買
"現凡購買 MOTOROLA MILESTONE.即送多媒體充電底座"
作者: cyrux 時間: 2010-1-30 00:25
慘囉慘囉...賣返出去冇個坐又要平幾百....
二手價部機仲有冇三千尾...
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2010-1-30 00:28
佢都無講幾時買既人先有得換
佢只係講拿住有效既手機購買收據正本及原裝手機盒,即可於摩托羅拉特約維修服務中心免費換領專為 MILESTONE 設計,價值 HK$294 之多媒體充電底座一個。
作者: yeah_yeah 時間: 2010-1-30 00:31
由 2 月 3 日起,顧客凡購買 MOTOROLA MILESTONE,只需持有效之手機購買收據正本及原裝手機盒,即可於摩托羅拉特約維修服務中心免費換領專為 MILESTONE 設計,價值 HK$294 之多媒體充電底座一個。數量有限,先到先得,送完即止。
"由 2 月 3 日起,顧客凡購買 MOTOROLA MILESTONE" = 2 月 3 日 or 之後購買
如果我冇理解錯
作者: XFX-ISSA 時間: 2010-1-30 00:33
由 2 月 3 日起,顧客凡購買 MOTOROLA MILESTONE,只需持有效之手機購買收據正本及原裝手機盒,即可於摩托羅拉特約維修服務中心免費換領專為 MILESTONE 設計,價值 HK$294 之多媒體充電底座一個。數量有限,先到先得,送完即止
要2月3?
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2010-1-30 00:35
回復 4# yeah_yeah
佢寫左2月3日起,如果買左Milestone,就可以去換Docking
我個就咁理解囉
作者: antony 時間: 2010-1-30 00:37
打上去問下,照睇應該係幾時買都有得送喎
作者: XFX-ISSA 時間: 2010-1-30 00:38
咁如果係上台買嗎呢
作者: mrx 時間: 2010-1-30 00:39
頂! 我今日買左機:curse:
作者: kitwu 時間: 2010-1-30 00:42
如果真係要2月3後買先送,真係火都黎埋
作者: kevin752 時間: 2010-1-30 00:44
遲買多個dock!
不過我仲未買
作者: tonyk3388 時間: 2010-1-30 00:46
搵d咁既野搞
作者: e27984422 時間: 2010-1-30 00:47
咁自己買左docking果d人咪.....
作者: antony 時間: 2010-1-30 00:48
新果個上網(eBay)賣比鬼佬

作者: kitwu 時間: 2010-1-30 01:00
可能真係要問清楚先知~
作者: netmen 時間: 2010-1-30 01:32
真係醒 , 本來係要減價的 , 以家送個座比你當平左 ( 個座成本我敢講$20港元有找 )
市場反應OK就賣住先 , 到下滑了就正式減價 , 好啊, 一於厇忍先 , 中文版呀 , 快D出啦,,
3月.......突然覺得好漫長
作者: eddy 時間: 2010-1-30 01:53
佢既意思係: 由2月3日開始,買機送dock
好多人既主觀願望: 買左機既2月3日起可以去攞dock
作者: evo 時間: 2010-1-30 02:07
如果真係2月3日後買先有得換, 咁真係幾unfair 啦
大家都係用4680 買番來, 遲買的就送dock, 早買就自己嘔多$288
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2010-1-30 02:13
等同減價. 你俾錢果陣,你情我願.
又有幾unfair呢?
作者: pakchi70 時間: 2010-1-30 02:20
咪早買早享受
遲買平個座囉
作者: evo 時間: 2010-1-30 02:25
對早買的人係咪變相加價呢
不過好在呢個dock 係無乜功能,
如果佢同時可以比我差多一舊電就好了
作者: nothing0310 時間: 2010-1-30 02:40
新機到手無12小時
作者: rfdingo 時間: 2010-1-30 06:53
等緊大陸老翻dock 的人路過

作者: GUILDWARS 時間: 2010-1-30 09:14
之從用左dockrunner後
感覺docking可有可無了

只係睇心情要diy定要個正規既
作者: rocketeer 時間: 2010-1-30 09:26
......................真係早買早享受,遲買
"現凡購買 MOTOROLA MILESTONE.即送多媒體充電底座" ...
yeah_yeah 發表於 2010-1-30 00:22
好有誤導性!

睇真點,原來係2月3日開始。
作者: kellykk 時間: 2010-1-30 10:18
好彩我個價買時平好多..唔係就赤啦
作者: hkstanley 時間: 2010-1-30 10:21
看了這個帖後... 在公司中說了N個粗口...
我頂~ %$#$%@#$^%^&&#@##%!%&*#%&^@!$@&#*$#&@$
作者: JKE 時間: 2010-1-30 11:19
吾通銷售差左?點解依家先玩呢招既??

作者: ssbb 時間: 2010-1-30 11:25
你點照睇幾時買都有得送?
作者: wInSoN 仔 時間: 2010-1-30 13:29
今次係...
遲買遲享受, 早買揼心口...
作者: minki 時間: 2010-1-30 13:32
看了這個帖後... 在公司中說了N個粗口...
我頂~ %$#$%@#$^%^&&#@##%!%&*#%&^@!$@&#*$#&@$ ...
hkstanley 發表於 2010-1-30 10:21
+1~~
XYZ左好多句
作者: XFX-ISSA 時間: 2010-1-30 13:55
我打左去問 , 個cs話 仲末有依個咁既換購消息,叫我留電話 星期一回覆我
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2010-1-30 13:55
我頭先打左去問
佢地係唔係有得送都未知,呢個消息係未經證實既
不過佢地話會星期1-2覆我的結果
希望到時佢係話
"你可以2月3日起上黎換領返個Docking啦"
作者: XFX-ISSA 時間: 2010-1-30 14:06
回復 33# 回憶是很痛苦
HAHA 佢有無問你邊到睇到?
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2010-1-30 14:11
回復 34# XFX-ISSA
無喔~~~
作者: Mathk 時間: 2010-1-30 17:32
舊客仔有無補送呢唔知.....
作者: ghzone 時間: 2010-1-30 18:20
回復 34# XFX-ISSA
佢都有問我呢個問題呀!! 我求其話係網上睇, 佢就冇再追問lu~
但因為我未買機, so最後都冇留到電話比佢
作者: o0oo0o 時間: 2010-1-30 18:43
遲買遲享受, 早買揼心口...:curse:
作者: faifan 時間: 2010-1-30 19:07
跟本就係講2月3日開始換,唔理你幾時買都可以換
唔知咁火仲乜
作者: whs 時間: 2010-1-30 19:38
第一日入手, 買時"百無"
過幾個WEEK出面己經送貼送電
而家都用左成個月~ 無所謂了
作者: Mitsume 時間: 2010-1-30 20:11
Whatever, I enjoyed this phone since 21/12.
作者: Mathk 時間: 2010-1-30 22:39
到底係點....
作者: seed00 時間: 2010-1-30 22:43
希望入手果陣唔會冇晒......
作者: yin1220 時間: 2010-1-30 23:57
有冇人打左去?
有冇H/L Number?
作者: ghzone 時間: 2010-1-31 00:02
回復 42# Mathk
其實呢句野真係睇你點理解...
由 2 月 3 日起,顧客凡購買 MOTOROLA MILESTONE
1)已經買左MILESTONE既顧客可以係2月3日去換充電底座
2) 2 月 3 日打後買既顧客先可是去換
但單睇呢句既文法, 我個人係理解為PT 2....
anyway, 等多幾日就會知道~
作者: jacketsupport 時間: 2010-1-31 00:20
早買早享受................
都用左接近兩個月,已經送 充電底座 做 Promote 都好過 HTC d機咁降價.......
作者: HKZO 時間: 2010-1-31 00:26
都係個句啦...早買早享受
講真,買左機閎C兄可能唔岩聽,但事實就係咁.... 又點會冇啦啦送返俾買左機既人呢....
佢送野都係想吸引人買....
其實佢打得都好清楚
1.由 2 月 3 日起,顧客凡購買 MOTOROLA MILESTONE,只需持有效之手機購買收據正本
2.顧客凡購買 MOTOROLA MILESTONE,由 2 月 3 日起,只需持有效之手機購買收據正本
感覺上有C兄唔係好甘心.....先會理解成, 買左既2月3日後可以去換..... 都係早買早享受啦......
題外話, 佢有冇話要係咩鋪到買先有? 如果只係D商場細鋪呢? 要張收據有幾難.....
作者: avaya 時間: 2010-1-31 00:45
其實個 底座 除左充電之外, 重有冇其它用途呢?
無的話.......佢直接平俾我好過啦
作者: elmo3 時間: 2010-1-31 00:46
會變左個高科技鬧鐘....
作者: sing9494 時間: 2010-1-31 00:49
我真係認為送多舊電好過.
作者: avaya 時間: 2010-1-31 01:02
二百幾蚊買個鬧鐘....
師兄好富貴呀
作者: khorkina 時間: 2010-1-31 13:33
我打去2506 3888,2251 0000都無人接聽,請問應該打去邊樹呀
作者: sungcharming 時間: 2010-1-31 13:35
today is Sunday
作者: licgfg 時間: 2010-1-31 13:46
一睇就知係2月3日後買果d先有得換喇
不過你話要個座定玩先一個月,我就揀玩先一個月喇
作者: jasonwkc 時間: 2010-1-31 13:54
其實都好多CHING自做左一個
加粒磁石就OK了!
作者: kiingb 時間: 2010-2-1 13:09
岩岩打左去問
佢話要3/2~15/2內買milestone 先有~
作者: kkyau1984 時間: 2010-2-1 13:24
Thanks ching
咁要係邊度買先得呀
作者: James文少 時間: 2010-2-1 14:07
打左去2506-3888問
佢話要2月3日至2月15日買先有...
@#$ !!!!!!
咁就唔係""現""凡購買 MOTOROLA MILESTONE.即送多媒體充電底座 啦!!!!!!!!!!
作者: outlook 時間: 2010-2-1 14:10
散貨速銷動作..
作者: apoon204 時間: 2010-2-1 14:31
上台出機買既得唔得?定係要正價買先得?
作者: andyming 時間: 2010-2-1 20:23
大陸.竟然有人組團..換底座....每個 $50(茶水費)....:funk:
作者: andyming 時間: 2010-2-1 20:24
回復 60# apoon204
問左smartone"上台機"都得~只要係2月3日起
作者: henry910 時間: 2010-2-1 20:40
遲買平幾舊
作者: yottamug 時間: 2010-2-1 22:02
即係2月15號之後有新機發佈 ?
作者: andyming 時間: 2010-2-1 22:04
冇人講過丫
你諗多了只係吹谷一下姐
作者: remia 時間: 2010-2-1 22:09
可能為BACKFILP同XT710作個準備

作者: antony 時間: 2010-2-1 22:38
絕對有呢個可能性

Yo! Backflip
作者: nayukimin 時間: 2010-2-1 22:40
我今日打上去問,3/2-25/2 係PCCW, 3 同 SMV買機,帶單,contract,手機盒同部milestone 上去都可以換
作者: kkyau1984 時間: 2010-2-2 01:24
我今日打上去問,3/2-25/2 係PCCW, 3 同 SMV買機,帶單,contract,手機盒同部milestone 上去都可以換 ...
nayukimin 發表於 2010-2-1 22:40
oh good news
thx ching
而家係唔係3出機最平呀?
$138+12 x 18months=2380+1000出機?
作者: skk_AiO 時間: 2010-2-2 01:36
$2,680* + 預繳$1,000 (18個月合約)
$4,680
最少應該係 $2680 + (138+12*18), 唔知仲有冇VAS
作者: firelemontea 時間: 2010-2-2 06:47
=(
其實docking對我好似無咩用
但係E+可以送林翻又真係唔底!
作者: kkyau1984 時間: 2010-2-2 14:25
$2,680* + 預繳$1,000 (18個月合約)
$4,680
最少應該係 $2680 + (138+12*18), 唔知仲有冇VAS ...
skk_AiO 發表於 2010-2-2 01:36
hengsang card應該可以2380出機
唔知Fortress出機係唔係可以waive NAS
作者: kkyau1984 時間: 2010-2-2 14:26
你幾時買機嫁?
作者: yingwai_chow 時間: 2010-2-2 14:38
哈哈, 今日唔知買左就眞係唔抵
作者: XFX-ISSA 時間: 2010-2-2 14:39
fortreXX 出 無得用恆生個優惠
作者: kkyau1984 時間: 2010-2-2 15:09
really??我仲諗住係fortress用hengsang出機嫁
咁邊度出抵d?3 or fortress for 138 plan
作者: XFX-ISSA 時間: 2010-2-2 17:07
雖然同一個老細 , 但唔知點解 fortrexx SALES 無得咁做
所以去返3仔門市啦唯有

