Board logo

標題: Milestone 早買早享受,遲買................ [打印本頁]

作者: yeah_yeah    時間: 2010-1-30 00:22     標題: Milestone 早買早享受,遲買................

http://www.ringhk.com/news2.php?id=2573

......................真係早買早享受,遲買

"現凡購買 MOTOROLA MILESTONE.即送多媒體充電底座"
作者: cyrux    時間: 2010-1-30 00:25

慘囉慘囉...賣返出去冇個坐又要平幾百....
二手價部機仲有冇三千尾...
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2010-1-30 00:28

佢都無講幾時買既人先有得換
佢只係講拿住有效既手機購買收據正本及原裝手機盒,即可於摩托羅拉特約維修服務中心免費換領專為 MILESTONE 設計,價值 HK$294 之多媒體充電底座一個。
作者: yeah_yeah    時間: 2010-1-30 00:31

由 2 月 3 日起,顧客凡購買 MOTOROLA MILESTONE,只需持有效之手機購買收據正本及原裝手機盒,即可於摩托羅拉特約維修服務中心免費換領專為 MILESTONE 設計,價值 HK$294 之多媒體充電底座一個。數量有限,先到先得,送完即止。
"由 2 月 3 日起,顧客凡購買 MOTOROLA MILESTONE" = 2 月 3 日 or 之後購買
如果我冇理解錯
作者: XFX-ISSA    時間: 2010-1-30 00:33

由 2 月 3 日起,顧客凡購買 MOTOROLA MILESTONE,只需持有效之手機購買收據正本及原裝手機盒,即可於摩托羅拉特約維修服務中心免費換領專為 MILESTONE 設計,價值 HK$294 之多媒體充電底座一個。數量有限,先到先得,送完即止  

要2月3?
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2010-1-30 00:35

回復 4# yeah_yeah

佢寫左2月3日起,如果買左Milestone,就可以去換Docking
我個就咁理解囉
作者: antony    時間: 2010-1-30 00:37

打上去問下,照睇應該係幾時買都有得送喎
作者: XFX-ISSA    時間: 2010-1-30 00:38

咁如果係上台買嗎呢
作者: mrx    時間: 2010-1-30 00:39

頂! 我今日買左機:curse:
作者: kitwu    時間: 2010-1-30 00:42

如果真係要2月3後買先送,真係火都黎埋
作者: kevin752    時間: 2010-1-30 00:44

遲買多個dock!
不過我仲未買
作者: tonyk3388    時間: 2010-1-30 00:46

搵d咁既野搞
作者: e27984422    時間: 2010-1-30 00:47

咁自己買左docking果d人咪.....
作者: antony    時間: 2010-1-30 00:48

咁自己買左docking果d人咪.....
e27984422 發表於 2010-1-30 12:47 AM

新果個上網(eBay)賣比鬼佬
作者: kitwu    時間: 2010-1-30 01:00

可能真係要問清楚先知~
作者: netmen    時間: 2010-1-30 01:32

真係醒 , 本來係要減價的 , 以家送個座比你當平左 ( 個座成本我敢講$20港元有找 )
市場反應OK就賣住先 , 到下滑了就正式減價 , 好啊, 一於厇忍先 , 中文版呀 , 快D出啦,,
3月.......突然覺得好漫長
作者: eddy    時間: 2010-1-30 01:53

回復  yeah_yeah

佢寫左2月3日起,如果買左Milestone,就可以去換Docking
我個就咁理解囉 ...
回憶是很痛苦 發表於 2010-1-30 00:35



   佢既意思係: 由2月3日開始,買機送dock
好多人既主觀願望: 買左機既2月3日起可以去攞dock
作者: evo    時間: 2010-1-30 02:07

如果真係2月3日後買先有得換, 咁真係幾unfair 啦
大家都係用4680 買番來, 遲買的就送dock, 早買就自己嘔多$288
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2010-1-30 02:13

如果真係2月3日後買先有得換, 咁真係幾unfair 啦
大家都係用4680 買番來, 遲買的就送dock, 早買就自己嘔多 ...
evo 發表於 2010-1-30 02:07

等同減價. 你俾錢果陣,你情我願.
又有幾unfair呢?
作者: pakchi70    時間: 2010-1-30 02:20

如果真係2月3日後買先有得換, 咁真係幾unfair 啦
大家都係用4680 買番來, 遲買的就送dock, 早買就自己嘔多 ...
evo 發表於 30-1-2010 02:07 AM

咪早買早享受
遲買平個座囉
作者: evo    時間: 2010-1-30 02:25

對早買的人係咪變相加價呢

不過好在呢個dock 係無乜功能,
如果佢同時可以比我差多一舊電就好了
作者: nothing0310    時間: 2010-1-30 02:40

新機到手無12小時
作者: rfdingo    時間: 2010-1-30 06:53

等緊大陸老翻dock 的人路過
作者: GUILDWARS    時間: 2010-1-30 09:14

之從用左dockrunner後
感覺docking可有可無了
只係睇心情要diy定要個正規既
作者: rocketeer    時間: 2010-1-30 09:26

......................真係早買早享受,遲買

"現凡購買 MOTOROLA MILESTONE.即送多媒體充電底座" ...
yeah_yeah 發表於 2010-1-30 00:22

好有誤導性!
睇真點,原來係2月3日開始。
作者: kellykk    時間: 2010-1-30 10:18

好彩我個價買時平好多..唔係就赤啦
作者: hkstanley    時間: 2010-1-30 10:21

看了這個帖後... 在公司中說了N個粗口...
我頂~ %$#$%@#$^%^&&#@##%!%&*#%&^@!$@&#*$#&@$
作者: JKE    時間: 2010-1-30 11:19

吾通銷售差左?點解依家先玩呢招既??
作者: ssbb    時間: 2010-1-30 11:25

打上去問下,照睇應該係幾時買都有得送喎
antony 發表於 2010-1-30 00:37



    你點照睇幾時買都有得送?
作者: wInSoN 仔    時間: 2010-1-30 13:29

今次係...
遲買遲享受, 早買揼心口...
作者: minki    時間: 2010-1-30 13:32

看了這個帖後... 在公司中說了N個粗口...
我頂~ %$#$%@#$^%^&&#@##%!%&*#%&^@!$@&#*$#&@$ ...
hkstanley 發表於 2010-1-30 10:21

+1~~
XYZ左好多句
作者: XFX-ISSA    時間: 2010-1-30 13:55

我打左去問 , 個cs話 仲末有依個咁既換購消息,叫我留電話 星期一回覆我
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2010-1-30 13:55

我頭先打左去問
佢地係唔係有得送都未知,呢個消息係未經證實既
不過佢地話會星期1-2覆我的結果
希望到時佢係話
"你可以2月3日起上黎換領返個Docking啦"
作者: XFX-ISSA    時間: 2010-1-30 14:06

回復 33# 回憶是很痛苦


   
HAHA 佢有無問你邊到睇到?
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2010-1-30 14:11

回復 34# XFX-ISSA

無喔~~~
作者: Mathk    時間: 2010-1-30 17:32

舊客仔有無補送呢唔知.....
作者: ghzone    時間: 2010-1-30 18:20

回復 34# XFX-ISSA

佢都有問我呢個問題呀!! 我求其話係網上睇, 佢就冇再追問lu~
但因為我未買機, so最後都冇留到電話比佢
作者: o0oo0o    時間: 2010-1-30 18:43

遲買遲享受, 早買揼心口...:curse:
作者: faifan    時間: 2010-1-30 19:07

跟本就係講2月3日開始換,唔理你幾時買都可以換
唔知咁火仲乜
作者: whs    時間: 2010-1-30 19:38

第一日入手, 買時"百無"
過幾個WEEK出面己經送貼送電
而家都用左成個月~ 無所謂了
作者: Mitsume    時間: 2010-1-30 20:11

Whatever, I enjoyed this phone since 21/12.
作者: Mathk    時間: 2010-1-30 22:39

跟本就係講2月3日開始換,唔理你幾時買都可以換
唔知咁火仲乜
faifan 發表於 2010-1-30 19:07



    到底係點....
作者: seed00    時間: 2010-1-30 22:43

希望入手果陣唔會冇晒......
作者: yin1220    時間: 2010-1-30 23:57

有冇人打左去?
有冇H/L Number?
作者: ghzone    時間: 2010-1-31 00:02

回復 42# Mathk

其實呢句野真係睇你點理解...
由 2 月 3 日起,顧客凡購買 MOTOROLA MILESTONE

1)已經買左MILESTONE既顧客可以係2月3日去換充電底座
2) 2 月 3 日打後買既顧客先可是去換

但單睇呢句既文法, 我個人係理解為PT 2....
anyway, 等多幾日就會知道~
作者: jacketsupport    時間: 2010-1-31 00:20

早買早享受................
都用左接近兩個月,已經送 充電底座 做 Promote 都好過 HTC d機咁降價.......
作者: HKZO    時間: 2010-1-31 00:26

都係個句啦...早買早享受
講真,買左機閎C兄可能唔岩聽,但事實就係咁.... 又點會冇啦啦送返俾買左機既人呢....
佢送野都係想吸引人買....

其實佢打得都好清楚

1.由 2 月 3 日起,顧客凡購買 MOTOROLA MILESTONE,只需持有效之手機購買收據正本
2.顧客凡購買 MOTOROLA MILESTONE,由 2 月 3 日起,只需持有效之手機購買收據正本

感覺上有C兄唔係好甘心.....先會理解成, 買左既2月3日後可以去換..... 都係早買早享受啦......

題外話, 佢有冇話要係咩鋪到買先有? 如果只係D商場細鋪呢? 要張收據有幾難.....
作者: avaya    時間: 2010-1-31 00:45

其實個 底座 除左充電之外, 重有冇其它用途呢?
無的話.......佢直接平俾我好過啦
作者: elmo3    時間: 2010-1-31 00:46

其實個 底座 除左充電之外, 重有冇其它用途呢?
無的話.......佢直接平俾我好過啦  ...
avaya 發表於 2010-1-31 00:45

會變左個高科技鬧鐘....
作者: sing9494    時間: 2010-1-31 00:49

我真係認為送多舊電好過.
作者: avaya    時間: 2010-1-31 01:02

會變左個高科技鬧鐘....
elmo3 發表於 2010-1-31 00:46


二百幾蚊買個鬧鐘....
師兄好富貴呀
作者: khorkina    時間: 2010-1-31 13:33

我打去2506 3888,2251 0000都無人接聽,請問應該打去邊樹呀
作者: sungcharming    時間: 2010-1-31 13:35

我打去2506 3888,2251 0000都無人接聽,請問應該打去邊樹呀
khorkina 發表於 2010-1-31 13:33


today is Sunday
作者: licgfg    時間: 2010-1-31 13:46

一睇就知係2月3日後買果d先有得換喇
不過你話要個座定玩先一個月,我就揀玩先一個月喇
作者: jasonwkc    時間: 2010-1-31 13:54

其實都好多CHING自做左一個
加粒磁石就OK了!
作者: kiingb    時間: 2010-2-1 13:09

岩岩打左去問
佢話要3/2~15/2內買milestone 先有~
作者: kkyau1984    時間: 2010-2-1 13:24

岩岩打左去問
佢話要3/2~15/2內買milestone 先有~
kiingb 發表於 2010-2-1 13:09


Thanks ching
咁要係邊度買先得呀
作者: James文少    時間: 2010-2-1 14:07

打左去2506-3888問
佢話要2月3日至2月15日買先有...

@#$ !!!!!!
咁就唔係""""凡購買 MOTOROLA MILESTONE.即送多媒體充電底座 啦!!!!!!!!!!
作者: outlook    時間: 2010-2-1 14:10

散貨速銷動作..
作者: apoon204    時間: 2010-2-1 14:31

上台出機買既得唔得?定係要正價買先得?
作者: andyming    時間: 2010-2-1 20:23

大陸.竟然有人組團..換底座....每個 $50(茶水費)....:funk:
作者: andyming    時間: 2010-2-1 20:24

回復 60# apoon204


    問左smartone"上台機"都得~只要係2月3日起
作者: henry910    時間: 2010-2-1 20:40

遲買平幾舊
作者: yottamug    時間: 2010-2-1 22:02

岩岩打左去問
佢話要3/2~15/2內買milestone 先有~
kiingb 發表於 2010-2-1 13:09


即係2月15號之後有新機發佈 ?
作者: andyming    時間: 2010-2-1 22:04

即係2月15號之後有新機發佈 ?
yottamug 發表於 2010-2-1 22:02

冇人講過丫你諗多了
只係吹谷一下姐
作者: remia    時間: 2010-2-1 22:09

冇人講過丫你諗多了
只係吹谷一下姐
andyming 發表於 2010-2-1 22:04


可能為BACKFILP同XT710作個準備
作者: antony    時間: 2010-2-1 22:38

可能為BACKFILP同XT710作個準備
remia 發表於 2010-2-1 10:09 PM

絕對有呢個可能性
Yo! Backflip
作者: nayukimin    時間: 2010-2-1 22:40

我今日打上去問,3/2-25/2 係PCCW, 3 同 SMV買機,帶單,contract,手機盒同部milestone 上去都可以換
作者: kkyau1984    時間: 2010-2-2 01:24

我今日打上去問,3/2-25/2 係PCCW, 3 同 SMV買機,帶單,contract,手機盒同部milestone 上去都可以換 ...
nayukimin 發表於 2010-2-1 22:40


oh good news
thx ching
而家係唔係3出機最平呀?
$138+12 x 18months=2380+1000出機?
作者: skk_AiO    時間: 2010-2-2 01:36

oh good news
thx ching
而家係唔係3出機最平呀?
$138+12 x 18months=2380+1000出機?
kkyau1984 發表於 2010-2-2 01:24



   
$2,680* + 預繳$1,000 (18個月合約)
$4,680

最少應該係 $2680 + (138+12*18), 唔知仲有冇VAS
作者: firelemontea    時間: 2010-2-2 06:47

=(
其實docking對我好似無咩用
但係E+可以送林翻又真係唔底!
作者: kkyau1984    時間: 2010-2-2 14:25

$2,680* + 預繳$1,000 (18個月合約)
$4,680

最少應該係 $2680 + (138+12*18), 唔知仲有冇VAS ...
skk_AiO 發表於 2010-2-2 01:36



hengsang card應該可以2380出機
唔知Fortress出機係唔係可以waive NAS
作者: kkyau1984    時間: 2010-2-2 14:26

=(
其實docking對我好似無咩用
但係E+可以送林翻又真係唔底!
firelemontea 發表於 2010-2-2 06:47


你幾時買機嫁?
作者: yingwai_chow    時間: 2010-2-2 14:38

哈哈, 今日唔知買左就眞係唔抵
作者: XFX-ISSA    時間: 2010-2-2 14:39

hengsang card應該可以2380出機
唔知Fortress出機係唔係可以waive NAS
kkyau1984 發表於 2010-2-2 14:25



   
fortreXX 出 無得用恆生個優惠
作者: kkyau1984    時間: 2010-2-2 15:09

fortreXX 出 無得用恆生個優惠
XFX-ISSA 發表於 2010-2-2 14:39


really??我仲諗住係fortress用hengsang出機嫁
咁邊度出抵d?3 or fortress for 138 plan
作者: XFX-ISSA    時間: 2010-2-2 17:07

really??我仲諗住係fortress用hengsang出機嫁
咁邊度出抵d?3 or fortress for 138 plan
kkyau1984 發表於 2010-2-2 15:09


雖然同一個老細 , 但唔知點解 fortrexx SALES 無得咁做
所以去返3仔門市啦唯有





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2