Board logo

標題: MILESTONE 自動打出 [打印本頁]

作者: ieong001    時間: 2010-1-26 18:32     標題: MILESTONE 自動打出

發覺有時會每次收線後,會自動撥到其他電話
大家有無試過?
作者: wongja    時間: 2010-1-26 18:34

我情況係打唔入...
之前e72 已經係咁
懷疑係network 問題
好唔想講,但我用 3...
作者: pakchi70    時間: 2010-1-26 19:40

我情況係打唔入...
之前e72 已經係咁
懷疑係network 問題
好唔想講,但我用 3... ...
wongja 發表於 2010-1-26 18:34


我都係用3,用左7年有多
真係未試過會剛收線人地就打唔入
或者係我少電話
作者: skk_AiO    時間: 2010-1-26 20:28

未試過.......好正常
作者: sungcharming    時間: 2010-1-26 20:33

發覺有時會每次收線後,會自動撥到其他電話
大家有無試過?
ieong001 發表於 2010-1-26 18:32


我用pccw 未試過, 你有無"high"到其他制呀
作者: tonyk3388    時間: 2010-1-26 20:49

未試過

你裝左d 咩app係同打電話之類有關?
HiDialer? aContact?
作者: ieong001    時間: 2010-1-26 22:52

2樣都無裝~~
作者: tonyk3388    時間: 2010-1-26 22:57

2樣都無裝~~
ieong001 發表於 2010-1-26 22:52


其他呢?
我只係舉例啦~
作者: wongja    時間: 2010-1-26 23:42

我都係用3,用左7年有多
真係未試過會剛收線人地就打唔入
或者係我少電話 ...
pakchi70 發表於 2010-1-26 19:40



    唔知關唔關張card 事
之前e72 push mail 已經係咁
耐唔屎就打唔入
但無可能知幾時,直到你個friend 真係call 到你,再提你先知
anyway
遲下去3 換張card 試下
(唔係剛收線之後打唔入,係push 緊mail 打唔入)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2