Board logo

標題: 安左win7 點同touch pro 連線? [打印本頁]

作者: jasonatepc    時間: 2010-1-25 22:35     標題: 安左win7 點同touch pro 連線?

touch pro 有晒日程,聯絡人D野...會唔會洗晒?
謝謝
作者: Man X 690    時間: 2010-1-26 00:25

本帖最後由 Man X 690 於 2010-1-26 00:27 編輯
touch pro 有晒日程,聯絡人D野...會唔會洗晒?
謝謝
jasonatepc 發表於 2010-1-25 22:35

win7唔用activesync的
你需要呢樣野
    http://www.microsoft.com/windows ... enter-download.mspx

會唔會洗晒呢,我就未試過,但建議你都backup定,一陣無晒就麻煩
作者: JKE    時間: 2010-1-26 11:50

多謝喔,我都學多樣野啦
作者: jasonatepc    時間: 2010-1-26 23:40

touch pro 有晒日程,聯絡人D野...會唔會洗晒?
作者: kabigon    時間: 2010-1-27 00:40

我TOUCH PRO2都做過類似既事
1. 第一次同新PC SYNC會將PDA內所有資料SAVE落PC
2. 搞掂後去PDA取消同舊PC關係, 冇記錯資料係會冇哂
3. 設定PC/PDA以PC為基礎(即係有資料有衝突時會留PC資料)
4. 重新SYNC將資料入過PDA
作者: kabigon    時間: 2010-1-27 00:41

以防萬一都係建議你BACKUP定DATA先~
萬一有事都有個底嘛(我第一次用WM時試過三次因為SYNC而冇哂DATA)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2