Board logo

標題: 請問Nexus One...... [打印本頁]

作者: whisky1314    時間: 2010-1-25 14:52     標題: 請問Nexus One......

如果有部Nexus One
但用既電話供認商無上網功能
只能靠免費WI FI
咁會唔會好哂料?

同埋
係無上時既時間
用唔用到GPS功能?
作者: tobyho91    時間: 2010-1-25 14:55

邊間電話供應商冇上網功能~
點會哂料姐.........大把c9 用5800.佢咪又係打出打入


同埋
gps個邊,自己搵下,a-gps 同gps既分別,而nexus one 佢係support gps定a-gps定both
作者: pakchi70    時間: 2010-1-25 15:00

邊間電話供應商冇上網功能~


...
tobyho91 發表於 2010-1-25 14:55


rabbit
作者: whisky1314    時間: 2010-1-25 15:20

回復 2# tobyho91


   


其實我唔係指供應商有冇上網功能提供
我想指既係我個PLAN無申請上網功能
因為我唔想用手機上網
唔想俾額外既錢
作者: whisky1314    時間: 2010-1-25 15:21

本帖最後由 whisky1314 於 2010-1-25 15:23 編輯
rabbit
pakchi70 發表於 2010-1-25 15:00



   
真係名副其實
rubbish
XD

係呢
其實rabbit既卡係邊度可以搵到
我咁大個仔只係見過一個人有
作者: 雲    時間: 2010-1-25 15:21

買n1 唔用data plan
不如索性唔好買..
作者: whisky1314    時間: 2010-1-25 15:24

回復 6#


   
咁N1已經夠大開支
唔想每個月都額外開支
可況
我番學既地方都有WIFI~
屋企又唔係無BB100上網
作者: pakchi70    時間: 2010-1-25 15:45

真係名副其實
rubbish
XD

係呢
其實rabbit既卡係邊度可以搵到
我咁大個仔只係見過一個人有 ...
whisky1314 發表於 2010-1-25 15:21

at least it's cheap wor
my gandma is using that and i'm the one who suggest her to change to that cheap company
she doesnt talk on phone much so it's good for her
作者: DennisChoi    時間: 2010-1-25 16:06

at least it's cheap wor
my gandma is using that and i'm the one who suggest her to change to t ...
pakchi70 發表於 2010-1-25 15:45

對於d用量唔高既人士來講...
兔仔是有佢既生存價值
作者: whisky1314    時間: 2010-1-25 16:09

回復 9# DennisChoi


   
其實係幾錢一分鐘?
作者: ywwong    時間: 2010-1-25 16:22

回復 5# whisky1314

咩 rubbish 呀 ﹖﹖  小心講野好wor.
作者: snlworld    時間: 2010-1-25 16:54

回復  whisky1314

咩 rubbish 呀 ﹖﹖  小心講野好wor.
ywwong 發表於 2010-1-25 16:22


人地租 新世界 同 csl 線
點會係垃圾
作者: tobyho91    時間: 2010-1-25 16:57

岩岩睇過兔仔改左名做新世界?
8蚊300分鐘不過要加12蚊..
都OK FOR老人家~@@

2.75G EDGE , $57 就有1000MB..
抵玩過人仔咁喎..用GPRS..我諗冇乜人可以頂到1000MB
所以1000都同無限差唔多
作者: BurnDuck    時間: 2010-1-25 17:08

nexus one 可以話要同 google 有連線先有用
google voice, google map, agps (有 gps), 全部都係 internet service, 冇得上網就好似少左 d 野咁
作者: whisky1314    時間: 2010-1-25 17:45

回復 11# ywwong


    回復 12# snlworld


   

真只係講下笑姐
作者: whisky1314    時間: 2010-1-25 17:46

回復 13# tobyho91


    請問2.75G EDGE係咩黎?
上網功能?
作者: whisky1314    時間: 2010-1-25 17:47

回復 14# BurnDuck


    依家靠用WIFI又可唔可行?
作者: whisky1314    時間: 2010-1-25 17:48

又要麻煩到 A君
作者: kkyau1984    時間: 2010-1-25 18:11

又要麻煩到 A君
whisky1314 發表於 2010-1-25 17:48


點解要麻煩A-sir gei?
作者: whs    時間: 2010-1-25 18:16

用唔用上網paln個人習慣姐
唔join一樣可以dl game,小說,歌落機出街慢慢玩。點會話無上網就無野玩
作者: mcflurry    時間: 2010-1-25 18:18

抵玩喎,我長期在大陸,一個得幾日在香港,呢D PLAN 最啱我。
作者: whisky1314    時間: 2010-1-25 18:33

點解要麻煩A-sir gei?
kkyau1984 發表於 2010-1-25 18:11



   
因為我多數只係去吹水,DIY,同交易等既區
好少黎呢個區
所以唔識係呢個區度開呢個POST
今次係A君幫我搬過黎既^^
作者: whisky1314    時間: 2010-1-25 18:34

回復 20# whs


   
我最想知就係果個GPS功能
唔知有冇得係一早DOWN定個地圖先?


咁我係街用果時
就唔洗係用果時先上網DOWN
作者: kkyau1984    時間: 2010-1-25 18:36

因為我多數只係去吹水,DIY,同交易等既區
好少黎呢個區
所以唔識係呢個區度開呢個POST
今次係A君幫 ...
whisky1314 發表於 2010-1-25 18:33


哦哦, 而家明曬
thx thx
作者: whisky1314    時間: 2010-1-25 18:45

回復 24# kkyau1984


今日要A君幫左我兩次   
有D唔好意思





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2