Board logo

標題: 有冇ching知個milestone docking團而家係點架? [打印本頁]

作者: wombat_j    時間: 2010-1-21 15:36     標題: 有冇ching知個milestone docking團而家係點架?

好似冇咩update咁...

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: sungcharming    時間: 2010-1-21 15:45

攪手話等緊貨到ar ma
作者: wombat_j    時間: 2010-1-21 15:53

係...不過你睇睇217樓團主4日前話"聽日同expansys reconfirm"...
作者: hkstanley    時間: 2010-1-21 16:11

我都好想買~
香港MOTO又唔出..~
作者: ballj    時間: 2010-1-21 16:37

去領域買都得, 不過貴多$50
作者: wombat_j    時間: 2010-1-21 16:38

去領域買都得, 不過貴多$50
ballj 發表於 2010-1-21 16:37


wa....咁大咬....
作者: kitwu    時間: 2010-1-21 16:42

唉!睇見買電個價錢先死,食水深!

領x又貴,而家expansys加貴左100%有多!..............
作者: wombat_j    時間: 2010-1-21 17:48

expansys剛回email話at least要多一個week先有docking貨返....
作者: iggihk    時間: 2010-1-21 17:50

oh so bad





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2