作者: wombat_j 時間: 2010-1-21 15:36 標題: 有冇ching知個milestone docking團而家係點架?
好似冇咩update咁...
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: sungcharming 時間: 2010-1-21 15:45
攪手話等緊貨到ar ma
作者: wombat_j 時間: 2010-1-21 15:53
係...不過你睇睇217樓團主4日前話"聽日同expansys reconfirm"...
作者: hkstanley 時間: 2010-1-21 16:11
我都好想買~
香港MOTO又唔出..~
作者: ballj 時間: 2010-1-21 16:37
去領域買都得, 不過貴多$50
作者: wombat_j 時間: 2010-1-21 16:38
wa....咁大咬....
作者: kitwu 時間: 2010-1-21 16:42
唉!睇見買電個價錢先死,食水深!
領x又貴,而家expansys加貴左100%有多!..............
作者: wombat_j 時間: 2010-1-21 17:48
expansys剛回email話at least要多一個week先有docking貨返....
作者: iggihk 時間: 2010-1-21 17:50
oh so bad

