Board logo

標題: 有無人知mileston 2.0.1點裝2.1個launcher?? [打印本頁]

作者: royalsuen    時間: 2010-1-20 17:05     標題: 有無人知mileston 2.0.1點裝2.1個launcher??

如題呀~~~
作者: codyks    時間: 2010-1-20 17:28

普通裝apk咁裝就得
作者: royalsuen    時間: 2010-1-20 17:50

回復 2# codyks


    我google唔到呀
可唔可以幫幫手條條link我~~
謝謝
作者: hkhot    時間: 2010-1-20 17:53

回復 3# royalsuen


    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: codyks    時間: 2010-1-20 18:01

回復  royalsuen
hkhot 發表於 2010-1-20 17:53


我果個launcher2係好早期d人放出黎....我裝完覺得都係唔夠順, 發現仲食好多ram...不過真係好靚
試下依個先~thx~~
作者: royalsuen    時間: 2010-1-20 18:27

回復 4# hkhot

oh thx~~
但我發現原來我仲未上到2.0.1





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2