標題: 有無人知mileston 2.0.1點裝2.1個launcher?? [打印本頁]
作者: royalsuen 時間: 2010-1-20 17:05 標題: 有無人知mileston 2.0.1點裝2.1個launcher??
如題呀~~~
作者: codyks 時間: 2010-1-20 17:28
普通裝apk咁裝就得
作者: royalsuen 時間: 2010-1-20 17:50
回復 2# codyks
我google唔到呀
可唔可以幫幫手條條link我~~
謝謝
作者: hkhot 時間: 2010-1-20 17:53
回復 3# royalsuen
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: codyks 時間: 2010-1-20 18:01
我果個launcher2係好早期d人放出黎....我裝完覺得都係唔夠順, 發現仲食好多ram...不過真係好靚
試下依個先~thx~~
作者: royalsuen 時間: 2010-1-20 18:27
回復 4# hkhot
oh thx~~
但我發現原來我仲未上到2.0.1

