Board logo

標題: 而+邊度重有1手g1賣 [打印本頁]

作者: toro241    時間: 2010-1-20 10:42     標題: 而+邊度重有1手g1賣

有冇ching知道邊度有
先達入邊又唔知邊間好
好驚買到鬼機
作者: spammepk    時間: 2010-1-20 10:54

回復 1# toro241

2手我就有部.. 1手你可以去睇下...
作者: filcokbhk    時間: 2010-1-20 11:09

我睇過先達都已經無得賣啦
作者: 7up    時間: 2010-1-20 12:51

其實我都想買部G1來玩玩,但系依家好似已經沒全新機啦,就算有都好大機會系翻新
作者: toro241    時間: 2010-1-20 23:08

回復 3# filcokbhk

早兩日先問過有
就係最驚呢d
勁驚係翻新機:funk:
作者: e27984422    時間: 2010-1-20 23:12

G1粒電好唔得.  好快玩完.
作者: toro241    時間: 2010-1-21 12:08



係網上面見到呢個款
d制唔係圓形既?!
頂個個位寫htc...
有冇人知係咩版本





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2