作者: toro241 時間: 2010-1-20 10:42 標題: 而+邊度重有1手g1賣
有冇ching知道邊度有
先達入邊又唔知邊間好
好驚買到鬼機
作者: spammepk 時間: 2010-1-20 10:54
回復 1# toro241
2手我就有部.. 1手你可以去睇下...
作者: filcokbhk 時間: 2010-1-20 11:09
我睇過先達都已經無得賣啦
作者: 7up 時間: 2010-1-20 12:51
其實我都想買部G1來玩玩,但系依家好似已經沒全新機啦,就算有都好大機會系翻新
作者: toro241 時間: 2010-1-20 23:08
回復 3# filcokbhk
早兩日先問過有
就係最驚呢d
勁驚係翻新機:funk:
作者: e27984422 時間: 2010-1-20 23:12
G1粒電好唔得. 好快玩完.
作者: toro241 時間: 2010-1-21 12:08

係網上面見到呢個款
d制唔係圓形既?!
頂個個位寫htc...
有冇人知係咩版本
