作者: henrystc 時間: 2010-1-16 16:38 標題: HP 912c $1280
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: kinx80 時間: 2010-1-16 22:33
你賣廣告啊?
作者: mact 時間: 2010-1-16 23:52
expansys $780元買番來炒
作者: henrystc 時間: 2010-1-17 00:56
係呀~佢話得一部咋WOW, 賣左俾我
作者: rion 時間: 2010-1-17 01:23
HP D PDA 都冇 AFTER SELL ...
BLACK LIST
作者: henrystc 時間: 2010-1-18 03:53
push~!!!!
作者: dochi 時間: 2010-1-18 05:44
當純pda 用都ok, 會當埋電話用就唔好喇~~
hp d 機真係mama~~
作者: henrystc 時間: 2010-1-18 20:15
push!!!!!!
作者: jerrychan 時間: 2010-1-18 22:07
幾似nokia e72同blackberry, 扮野之選喎
作者: henrystc 時間: 2010-1-19 19:22
push!!!!!
作者: henrystc 時間: 2010-1-20 04:08
再PUSH~!!!!

