Board logo

標題: HP 912c $1280 [打印本頁]

作者: henrystc    時間: 2010-1-16 16:38     標題: HP 912c $1280

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: kinx80    時間: 2010-1-16 22:33

你賣廣告啊?
作者: mact    時間: 2010-1-16 23:52

expansys $780元買番來炒
作者: henrystc    時間: 2010-1-17 00:56

expansys $780元買番來炒
mact 發表於 2010-1-16 23:52



    係呀~佢話得一部咋WOW, 賣左俾我
作者: rion    時間: 2010-1-17 01:23

HP D PDA 都冇 AFTER SELL ...
BLACK LIST
作者: henrystc    時間: 2010-1-18 03:53

push~!!!!
作者: dochi    時間: 2010-1-18 05:44

當純pda 用都ok, 會當埋電話用就唔好喇~~
hp d 機真係mama~~
作者: henrystc    時間: 2010-1-18 20:15

push!!!!!!
作者: jerrychan    時間: 2010-1-18 22:07

幾似nokia e72同blackberry, 扮野之選喎
作者: henrystc    時間: 2010-1-19 19:22

push!!!!!
作者: henrystc    時間: 2010-1-20 04:08

再PUSH~!!!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2