Board logo

標題: Motorola Milestone 用家報到區 [打印本頁]

作者: netmen    時間: 2010-1-11 21:05     標題: Motorola Milestone 用家報到區

我想計下有幾多人買左呢部機 , 因為遲下都會入手,
以經放左部機的都計算在內, 歡迎留名
作者: GUILDWARS    時間: 2010-1-11 21:27

部機第3批入貨1月份先到手
作者: wInSoN 仔    時間: 2010-1-11 21:35

1月份用家
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2010-1-11 21:36

12 月 23 日入手
頭批機
作者: jasonwkc    時間: 2010-1-11 21:44

第一批機到手
12月23日!!
作者: 望月小妖    時間: 2010-1-11 21:47

23/12 入手

[ 本帖最後由 望月小妖 於 2010-1-11 21:47 編輯 ]
作者: a886    時間: 2010-1-11 21:50

訂咗未有貨~
作者: cyrux    時間: 2010-1-11 22:02

原帖由 a886 於 2010-1-11 21:50 發表
訂咗未有貨~


第二水都買吾到咩
作者: mac_mac    時間: 2010-1-11 22:05

21/12 入貨,Milestone  真係唔錯!
作者: skk_AiO    時間: 2010-1-11 22:06

23/12 入貨~
作者: 阿寶尼爾    時間: 2010-1-11 22:09

21/12 入手
作者: MouseMan95    時間: 2010-1-11 22:09

Dec 26 入手. 應該都係一批機.
作者: Qookei    時間: 2010-1-11 22:11

Dec 25入手
作者: king3    時間: 2010-1-11 22:13

1月頭
作者: jycw    時間: 2010-1-11 22:20

1月2入手...
作者: angusto    時間: 2010-1-11 22:21

12月22日
第一批係SMV入手, 忡有10%off
作者: nameno    時間: 2010-1-11 22:42

1月6入
作者: drewx    時間: 2010-1-11 22:42

22/12 入
作者: BEGD    時間: 2010-1-11 22:44

12月22日
作者: JayL    時間: 2010-1-11 22:45

23/12入手
作者: perryleung    時間: 2010-1-11 23:29

原帖由 Qookei 於 2010-1-11 22:11 發表
Dec 25入手

x2
作者: ballj    時間: 2010-1-11 23:37

21/12入手~百記第一批貨
作者: Cassius001    時間: 2010-1-11 23:40

23/12 入手~~~~~ 
作者: firelemontea    時間: 2010-1-12 03:39

6/1 so far so good !
作者: rfdingo    時間: 2010-1-12 07:29

12月30號入手
作者: sechui26    時間: 2010-1-12 07:52

1月1號入手  惑覺良好  未出現過reboot
作者: f16    時間: 2010-1-12 08:36

22/12 過冬 @Fortrezz
作者: chrischeunghk    時間: 2010-1-12 08:48

12 月 31 日入手  
作者: remia    時間: 2010-1-12 09:05

31/12/09 入手
作者: wongspace    時間: 2010-1-12 09:11

3/1 入手,
除左有幾秒無反應要等外, 同好快無電
其他都好好
作者: bjleung    時間: 2010-1-12 09:16

2/1/2010 入手   so far so good
作者: cash2004    時間: 2010-1-12 09:25

12月21日偷賣日入手
作者: rickdom    時間: 2010-1-12 10:05

睇嚟好多人都入左貨........
作者: pakchi70    時間: 2010-1-12 10:09

me too
just join the andriod family 1231 2009
作者: whs    時間: 2010-1-12 10:17

12/22

轉左機之後真係多左人問我係邊,咁靜既
作者: sungcharming    時間: 2010-1-12 10:19

22/12 成為MS 機主
作者: sunfire    時間: 2010-1-12 10:25

31/12 入手
作者: sungcharming    時間: 2010-1-12 10:29

原帖由 whs 於 2010-1-12 10:17 發表
12/22

轉左機之後真係多左人問我係邊,咁靜既


哩樣真係好得, 無論身處MTR or 鬧市街頭 定係隔離有人吹緊色士風 對方一d都聽唔出
作者: hkstanley    時間: 2010-1-12 10:47

原帖由 sungcharming 於 2010-1-12 10:29 發表


哩樣真係好得, 無論身處MTR or 鬧市街頭 定係隔離有人吹緊色士風 對方一d都聽唔出


你地用邊個CYSTAL TALK MODE多?
CLEAR? NORMAL?
作者: leoleotse    時間: 2010-1-12 10:48

原帖由 hkstanley 於 2010-1-12 10:47 發表


你地用邊個CYSTAL TALK MODE多?
CLEAR? NORMAL?

NORMAL
作者: ahbe    時間: 2010-1-12 10:48

31/12
作者: sungcharming    時間: 2010-1-12 11:32

原帖由 hkstanley 於 2010-1-12 10:47 發表


你地用邊個CYSTAL TALK MODE多?
CLEAR? NORMAL?


我用clear
作者: shar    時間: 2010-1-12 12:13

十二月廿九 @ 和記上台機
作者: Mitsume    時間: 2010-1-12 12:17

21/12 @ Broadway
作者: a886    時間: 2010-1-12 12:18     標題: 回覆 8# 的帖子

去咗SMV訂~貪平





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2