作者: a886 時間: 2009-12-26 17:41 標題: milestone 同LIQUID 睇YOUTUBE問題
milestone 同LIQUID 最盡開到幾高畫質~
查個POST 有CHING講milestone開唔到1080P,咁 720P順唔順?
作者: john.smith 時間: 2009-12-26 17:51
ePrice says Liquid has better HD playback ability than Milestone. 720p is possible, but don't even think about 1080i (not to mention 1080p!)
作者: a886 時間: 2009-12-26 18:09 標題: 回覆 2# 的帖子
即是兩部都唔好諗 1080P?
如果係咁我會比較鐘意MOTO果部~
[ 本帖最後由 a886 於 2009-12-26 18:10 編輯 ]
作者: Adele 時間: 2009-12-27 15:12
睇片既話, Liquid mp4 最大 support baseline level 3.0 720x480 大過會睇唔到
作者: henrystc 時間: 2009-12-27 15:17
個screen都係得wvga,support到咁又點?個file仲要大咁多,多餘。
作者: casper326 時間: 2009-12-27 15:38
NONO.... BASELINE 3.0 可以PLAY 到1280 X 720
用BADABOOM 壓出黎既IPHONE FORMAT, 轉做1280X720, 係LIQUID度PLAY 一樣SMOOTH.
至於YOUTUE.... 佢只係可以set 做high quality, 唔可以直接CHOOSE 1080P/720P.... 所以唔肯定跟黎個YOUTUBE PLAYER PLAY 到咩QUALITY
[ 本帖最後由 casper326 於 2009-12-27 15:42 編輯 ]
作者: MichaelFok 時間: 2009-12-27 15:44
原帖由 casper326 於 2009-12-27 15:38 發表
NONO.... BASELINE 3.0 可以PLAY 到1280 X 720
用BADABOOM 壓出黎既IPHONE FORMAT, 轉做1280X720, 係LIQUID度PLAY 一樣SMOOTH.
至於YOUTUE.... 佢只係可以set 做high quality, 唔可以直接CHOOSE ...
噤樣轉來轉去睇高清有咩謂?
作者: casper326 時間: 2009-12-27 15:48
只係講可以做到, 冇話一定要做嘛.
你出街好多無聊時間的話, 轉翻套放係手機度睇都好丫.
何況.. 唔洗下下都轉到咁高. 我通常都係轉做640 x 360 就夠清....
用BABABOOM 夾N 仔卡... 轉一套兩個鐘既1080P MOVIE 做 IPHONE MP4都只係20分鐘....
可以接受丫~
作者: Eric321 時間: 2009-12-27 16:11
其實睇youtube好睇片源質數
只要片源好, 揀高質數一定清, 唔駛理佢播緊乜P
[ 本帖最後由 Eric321 於 2009-12-27 16:11 編輯 ]
作者: a886 時間: 2009-12-27 16:33 標題: 回覆 9# 的帖子
THX~
作者: a886 時間: 2009-12-27 16:34 標題: 回覆 8# 的帖子
我依家成日轉啲片落PSP到睇~用720X480
成日唔夠電打機~

