作者: HENRYCHUN 時間: 2009-12-24 08:25 標題: [分享]現在買MILESTONE,SMV買最抵
SMV客買所有智能手機都有9折, 琴晚買MILESTONE 都只係$4219, 之後另外再簽$238+$12(18個月)無限上網1600分鐘
應該算係最抵玩
作者: lokkk 時間: 2009-12-24 08:33
九折左有無得24月分期?
作者: adrianmak 時間: 2009-12-24 09:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cyrux 時間: 2009-12-24 09:23
尋日我去老銅兩間問過都話冇貨播...
吾知係咪買齋機既關係,pccw問個陣都話有貨!一聽到齋買部機就變臉,最後又話冇機!百記有真機,玩左好耐諗落訂訂機個陣竟然同我講要$4980...
作者: cyrux 時間: 2009-12-24 09:23
del.......
[ 本帖最後由 cyrux 於 2009-12-24 09:27 編輯 ]
作者: rickywk 時間: 2009-12-24 09:34
SMV有貨先得o架...
作者: unix 時間: 2009-12-24 09:39
4980 - 4219 = 差價成 $761
唔夠貨自然有炒風... 我等佢落到 $4000 樓下先買
經驗話我知, moto 機炒唔到~ 只有跌得好快~ 因為水貨佬坐貨~ 又有零機價~
作者: HENRYCHUN 時間: 2009-12-24 09:48
有分期+180服務費(信用卡公司收)
作者: HENRYCHUN 時間: 2009-12-24 09:49
唔駛上台的~我琴晚只係順手upgrade我現有個plan
作者: HENRYCHUN 時間: 2009-12-24 09:49
原帖由 unix 於 2009-12-24 09:39 發表
4980 - 4219 = 差價成 $761
唔夠貨自然有炒風... 我等佢落到 $4000 樓下先買
經驗話我知, moto 機炒唔到~ 只有跌得好快~ 因為水貨佬坐貨~ 又有零機價~
我買果時係smv + moto 既建議零售價4680去計
作者: shinye 時間: 2009-12-24 10:05
下... 點解我尋日去 smv 買機佢無用我講有依個優惠....
我最後落左訂用 138 果個plan
作者: wombat_j 時間: 2009-12-24 10:33
你係咪現有客戶?
作者: shinye 時間: 2009-12-24 11:16
係呀 但係佢無講有折囉
作者: HENRYCHUN 時間: 2009-12-24 11:37
但佢應該有sms sell你e樣野話買所有智能手機聖誕有9折
作者: shinye 時間: 2009-12-24 14:04
係咪全線3g 手機九折果個?
Anyway 我用佢果個plan 都覺得ok 反正依家個plan 都無得上網 依家加50 蚊有150MB
今日食飯收到個sms 話 26,27 有體驗日 上台加買機會送原裝電或bluetooth handfree 添 等我拎機時問佢會唔會有先
作者: 1989813 時間: 2009-12-24 14:11
你係d高用量客戶?
作者: HENRYCHUN 時間: 2009-12-24 14:52
我之前只係五十幾蚊月費果個+28蚊上網only 現在買左milestone係額外再簽238無限plan
作者: shinye 時間: 2009-12-24 14:58
到底 SMV 幾時返貨 我等得好辛苦
作者: 1989813 時間: 2009-12-24 14:59
點解我收唔到你講個個sms架
作者: 1989813 時間: 2009-12-24 14:59
我知yuen long大馬路個間有貨
作者: shinye 時間: 2009-12-24 15:08 標題: 回覆 20# 的帖子
Thanks... 好可惜我係港島人.....
希望星期一前會call 我去拎...
作者: lokkk 時間: 2009-12-24 15:09
我即刻申請個平價電話plan係咪都可以拎9折?
作者: HENRYCHUN 時間: 2009-12-24 15:43
你無收到但你買果時同佢講應該有e個折扣~係用戶都e個優惠
作者: HENRYCHUN 時間: 2009-12-24 15:43
e個9折係淨機優惠唔駛跟任何野
作者: 1000 時間: 2009-12-24 15:52
要恒生咭呀,我無呀!!
作者: lokkk 時間: 2009-12-24 15:56
但係我唔係smartone現任客...
作者: HENRYCHUN 時間: 2009-12-24 15:57
咁你搵你d fd幫你囉
作者: lokkk 時間: 2009-12-24 16:20
哈,如果可以,自己上台一個月買部機算...
作者: kellykk 時間: 2009-12-24 16:26
依家仲有上台唔洗簽約?
作者: 1989813 時間: 2009-12-24 16:57
要恆生卡做咩?
作者: jycw 時間: 2009-12-24 16:57
可以淨買有九折... 我都有收到...
不過, 我簽緊 Magic 約唔知買唔買得呢

作者: lokkk 時間: 2009-12-24 17:10
smv無得一個月上???
作者: nooneuse 時間: 2009-12-24 18:21
我岩岩打去hotline, 佢話就咁買淨機就得, 所有3G機都有9折, 連約都唔洗簽, 又唔洗extend個contract (我係現有客戶). 低到爛晒啦
[ 本帖最後由 nooneuse 於 2009-12-24 18:21 編輯 ]
作者: Okuwin 時間: 2009-12-24 18:50
打電話問左幾間門市都冇
作者: cash2004 時間: 2009-12-25 02:39
大家知唔知邊間有貨??
作者: jycw 時間: 2009-12-25 02:55
搞到我有 d 想放左 magic 換佢添...

