Board logo

標題: LIME唔識自動清除前一個字cache [打印本頁]

作者: angus007    時間: 2009-12-23 02:15     標題: LIME唔識自動清除前一個字cache

呢個問題只係用個browser果時先會出現架喎!
當我打完一個字時打第二個字時, 佢第一個字既碼又會留住起到同第二個字既碼一齊
我依家打一個字要del番果個字D碼先可以再打第二個......好唔方便呀!!
有無人知點解決?
作者: BEGD    時間: 2009-12-23 02:35

我都有呢個問題,我用lime既廣東話輸入,明明hero個時無既
作者: Ice_cube    時間: 2009-12-23 02:37

咁大獲?:funk: :funk:
作者: angus007    時間: 2009-12-23 02:38

原帖由 BEGD 於 2009-12-23 02:35 發表
我都有呢個問題,我用lime既廣東話輸入,明明hero個時無既


超煩呀.....!!
打字比平時慢一倍, 用左D時間去del前一個字既碼!
作者: BEGD    時間: 2009-12-23 02:59

個實體keyboard即時廢晒
作者: Booker-T    時間: 2009-12-23 07:53

RESET個字庫再入過就得
UPGRADE既BUG黎
作者: BEGD    時間: 2009-12-23 10:04

原帖由 Booker-T 於 2009-12-23 07:53 發表
RESET個字庫再入過就得
UPGRADE既BUG黎


唔得喎ching
作者: sungcharming    時間: 2009-12-23 10:28

我都係咁... reset一次都無分別
但係SMS個d又無問題, 只係browser唔得
作者: BEGD    時間: 2009-12-23 11:12

係forum打唔到字,好唔方便
作者: Ice_cube    時間: 2009-12-23 15:08

lime係咪opensource?
作者: BEGD    時間: 2009-12-24 14:16

無其他ching有呢個問題?

[ 本帖最後由 BEGD 於 2009-12-24 14:16 編輯 ]
作者: lam3010    時間: 2009-12-24 14:19

HERO 無問題~
作者: jasonwkc    時間: 2009-12-24 15:56

用佢來打字真係辛苦...
等待a4出到support 就good晒
不過個keyboard真係要少少時間習慣用
作者: angus007    時間: 2009-12-24 21:15

除左LIME仲有無第2個可以用呀?
作者: licgfg    時間: 2009-12-24 21:43

淨係browser有事,我都係咁
完全唔知想點
作者: licgfg    時間: 2009-12-24 21:56

仲有一個問題
個日打出黎係"曰"而唔係"日"
作者: linuxlam    時間: 2009-12-25 12:12     標題: 回覆 16# 的帖子

昨晚發左個email比作者
今早收到lime作者電郵,問題已經解決了
大家去market update最新版就可以了
作者: sungcharming    時間: 2009-12-25 13:00

yes ! update jor最新版後問題已解決
作者: aswdv    時間: 2009-12-25 14:02

原帖由 licgfg 於 2009-12-24 21:56 發表
仲有一個問題
個日打出黎係"曰"而唔係"日"


呢個係字庫問題, 轉過另一個就ok
作者: licgfg    時間: 2009-12-25 14:06

原帖由 linuxlam 於 2009-12-25 12:12 發表
昨晚發左個email比作者
今早收到lime作者電郵,問題已經解決了
大家去market update最新版就可以了

而家只係係mon揀完字後先識清,但如果按space揀字都係清唔到
作者: licgfg    時間: 2009-12-25 14:08

原帖由 aswdv 於 2009-12-25 14:02 發表


呢個係字庫問題, 轉過另一個就ok

試過2個字庫都係咁
用notepad開過個字庫出黎係有"日"同"曰"
但係部機打只係識出"曰"而冇"日"
或者你有冇一個冇問題既倉頡字庫分享下
作者: licgfg    時間: 2009-12-25 14:11

新版仲有一個問題
就係硬體keyboard終於識shift+space黎轉中/英
但轉完後佢會加多左個space俾你
原來touchscreen keyboard都係咁

[ 本帖最後由 licgfg 於 2009-12-25 14:20 編輯 ]
作者: linuxlam    時間: 2009-12-26 21:36     標題: 回覆 22# 的帖子

今天出了新版本解決了些問題
大家快去update

另日和曰是字庫問題
自己動手改一下就可以了
字庫第一行 A,日 加多一行 A,日
就可以了
作者: licgfg    時間: 2009-12-26 22:10

原帖由 linuxlam 於 2009-12-26 21:36 發表
今天出了新版本解決了些問題
大家快去update

另日和曰是字庫問題
自己動手改一下就可以了
字庫第一行 A,日 加多一行 A,日
就可以了

終於解決左space揀字問題
而家只差shift+space未搞好

至於"日"字果度用你個方法解決左,雖然咁做幾odd
作者: licgfg    時間: 2009-12-26 22:20

又搵到d新問題
就係用mon keyboard係英文模式時出唔到大階(硬體keyboard冇事)
同埋硬體keyboard係英文模式時出唔到keyboard上面d符號,應該係detect唔到個alt制
作者: ballj    時間: 2009-12-26 22:31

原帖由 licgfg 於 2009-12-26 22:20 發表
又搵到d新問題
就係用mon keyboard係英文模式時出唔到大階(硬體keyboard冇事)
同埋硬體keyboard係英文模式時出唔到keyboard上面d符號,應該係detect唔到個alt制

我無事wow
作者: licgfg    時間: 2009-12-26 22:33

原帖由 ballj 於 2009-12-26 22:31 發表

我無事wow

係咪最新版
作者: linuxlam    時間: 2009-12-26 23:04

原帖由 licgfg 於 2009-12-26 22:20 發表
又搵到d新問題
就係用mon keyboard係英文模式時出唔到大階(硬體keyboard冇事)
同埋硬體keyboard係英文模式時出唔到keyboard上面d符號,應該係detect唔到個alt制


最新版1.7.4.3 今日出的
試過了沒有以上你所講問題
另外 shift+space會自動加空位
這其實不是問題來的
是中文全碼和英文半碼問題
如果唔加空位會有些軟件或網站唔識自己分別中英文
會出然亂碼
作者: skk_AiO    時間: 2009-12-26 23:12

用LIME 時, 係qwerty keyboard 點樣打到數字?
用Shift/alt 都係唔得
作者: linuxlam    時間: 2009-12-26 23:37

原帖由 skk_AiO 於 2009-12-26 23:12 發表
用LIME 時, 係qwerty keyboard 點樣打到數字?
用Shift/alt 都係唔得

新版1.7.4.3
無依個問題
按ALT同時按數字可以出到數目字
按兩下ALT可鎖死只打數目字
如果唔得,UNISTALL LIME
上MARKET重新安裝,再重上字庫,睇下得唔得
作者: licgfg    時間: 2009-12-27 00:30

原帖由 linuxlam 於 2009-12-26 23:04 發表


最新版1.7.4.3 今日出的
試過了沒有以上你所講問題
另外 shift+space會自動加空位
這其實不是問題來的
是中文全碼和英文半碼問題
如果唔加空位會有些軟件或網站唔識自己分別中英文
會出然亂碼

唔係掛
咁即係話我手動del左個space會出事
作者: licgfg    時間: 2009-12-27 00:31

原帖由 skk_AiO 於 2009-12-26 23:12 發表
用LIME 時, 係qwerty keyboard 點樣打到數字?
用Shift/alt 都係唔得

我同你個問題一樣
作者: licgfg    時間: 2009-12-27 00:39

原帖由 linuxlam 於 2009-12-26 23:37 發表

新版1.7.4.3
無依個問題
按ALT同時按數字可以出到數目字
按兩下ALT可鎖死只打數目字
如果唔得,UNISTALL LIME
上MARKET重新安裝,再重上字庫,睇下得唔得

試到原來要同時禁alt先得,唔可以好似正常咁先按alt然後再禁數字
但禁2下lock死數字都係唔得
至於mon keyboard仍然未出到英文大階
作者: aswdv    時間: 2009-12-27 01:31

原帖由 licgfg 於 2009-12-25 14:08 發表

試過2個字庫都係咁
用notepad開過個字庫出黎係有"日"同"曰"
但係部機打只係識出"曰"而冇"日"
或者你有冇一個冇問題既倉頡字庫分享下


我用速成的, 之前用個quick-utf8.lime, 無日字, 只有曰, 後來轉另一個就無問題, 好抱歉我無倉頡字庫
作者: Eggsman    時間: 2009-12-27 02:08

原帖由 licgfg 於 2009-12-26 22:20 發表
又搵到d新問題
就係用mon keyboard係英文模式時出唔到大階(硬體keyboard冇事)
同埋硬體keyboard係英文模式時出唔到keyboard上面d符號,應該係detect唔到個alt制

mon & 硬體keyboard係英文模式時出唔到大階/........
作者: skk_AiO    時間: 2009-12-27 02:34

原帖由 Eggsman 於 2009-12-27 02:08 發表

mon & 硬體keyboard係英文模式時出唔到大階/........


按一下shift 就出到
作者: skk_AiO    時間: 2009-12-27 02:35

原帖由 linuxlam 於 2009-12-26 23:37 發表

新版1.7.4.3
無依個問題
按ALT同時按數字可以出到數目字
按兩下ALT可鎖死只打數目字
如果唔得,UNISTALL LIME
上MARKET重新安裝,再重上字庫,睇下得唔得


ic, 得左
作者: licgfg    時間: 2009-12-27 03:14

原帖由 skk_AiO 於 2009-12-27 02:35 發表


ic, 得左

你重裝過?
作者: skk_AiO    時間: 2009-12-27 03:18

原帖由 licgfg 於 2009-12-27 03:14 發表

你重裝過?


唔係, 我以為好似本身個輸入法咁係按一下alt, 加數字,
原來係按實alt
作者: licgfg    時間: 2009-12-27 03:33

原帖由 skk_AiO 於 2009-12-27 03:18 發表


唔係, 我以為好似本身個輸入法咁係按一下alt, 加數字,
原來係按實alt

但你mon keyboard出唔出到大階?
作者: licgfg    時間: 2009-12-27 03:42

有冇人可以share倉頡字庫?
而家用緊果個唔係同windows果個倉頡一模一樣
例如:"鬼"要打(竹山戈)而唔係(竹戈)
好唔慣

[ 本帖最後由 licgfg 於 2009-12-27 03:42 編輯 ]
作者: Booker-T    時間: 2009-12-27 04:46

原帖由 licgfg 於 2009-12-27 03:42 發表
有冇人可以share倉頡字庫?
而家用緊果個唔係同windows果個倉頡一模一樣
例如:"鬼"要打(竹山戈)而唔係(竹戈)
好唔慣  

自己用NOTEPAD打開個.LIME改
作者: licgfg    時間: 2009-12-27 13:59

原帖由 Booker-T 於 2009-12-27 04:46 發表

自己用NOTEPAD打開個.LIME改

唔知仲有咩字唔同,如果發現一次改一次再load過字庫都幾....
又或者有冇方法自己整?
作者: licgfg    時間: 2009-12-27 14:09     標題: 回覆 43# 的帖子

我諗到個方法
就係人手逐個對...
作者: skk_AiO    時間: 2009-12-27 14:28

原帖由 licgfg 於 2009-12-27 03:33 發表

但你mon keyboard出唔出到大階?


出到
作者: junkfood    時間: 2009-12-29 09:24

原帖由 angus007 於 2009-12-23 02:15 發表
呢個問題只係用個browser果時先會出現架喎!
當我打完一個字時打第二個字時, 佢第一個字既碼又會留住起到同第二個字既碼一齊
我依家打一個字要del番果個字D碼先可以再打第二個......好唔方便呀!!
有無人知點解決?


found Lime has an update v1.74 and has fixed physical kb bugs, try try and let us know does it fix.....

sorry, just notice that some ching already post lime has an update.

[ 本帖最後由 junkfood 於 2009-12-29 09:33 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2