Board logo

標題: 反潮流問返Liquid. 想問全黑色幾時有. [打印本頁]

作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2009-12-23 01:52     標題: 反潮流問返Liquid. 想問全黑色幾時有.

而家周街都只係得白色有賣
作者: alanpang88    時間: 2009-12-23 09:13

我都覺得黑色會好睇d, 之前見到白色個樣好以好cheap冇買,而家買咗milestone啦
但白色如果去包花會好靚
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2009-12-23 20:59

而家周街都係公價3380
作者: edward315802    時間: 2009-12-25 08:51

聽講黑色版根本未派貨落代理...
作者: ainain    時間: 2009-12-25 13:18

黑色會唔會直接升級2.0?
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2009-12-25 13:59

原帖由 edward315802 於 2009-12-25 08:51 發表
聽講黑色版根本未派貨落代理...

基本等佢出黑色
反正真空期 SE HTC都未有機出
Milestone一來貴,二來未如傳聞般勁抽

[ 本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-12-25 13:59 編輯 ]
作者: andyming    時間: 2009-12-25 14:27

係啦~我朋友都係等緊黑色~
我估佢都係特登..出左白色先試左反應...
之後新年再出黑色...再吹谷下..咁掛...

[ 本帖最後由 andyming 於 2009-12-25 14:27 編輯 ]
作者: Adele    時間: 2009-12-25 14:52

原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-12-23 20:59 發表
而家周街都係公價3380


中原現金價3280
作者: ainain    時間: 2009-12-25 20:56

原帖由 andyming 於 2009-12-25 02:27 PM 發表
係啦~我朋友都係等緊黑色~
我估佢都係特登..出左白色先試左反應...
之後新年再出黑色...再吹谷下..咁掛...

可能黑色係修正版都未定
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2009-12-25 22:40

原帖由 ainain 於 2009-12-25 20:56 發表

可能黑色係修正版都未定

好心佢快D出啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2