作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2009-12-23 01:52 標題: 反潮流問返Liquid. 想問全黑色幾時有.
而家周街都只係得白色有賣
作者: alanpang88 時間: 2009-12-23 09:13
我都覺得黑色會好睇d, 之前見到白色個樣好以好cheap冇買,而家買咗milestone啦
但白色如果去包花會好靚
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2009-12-23 20:59
而家周街都係公價3380
作者: edward315802 時間: 2009-12-25 08:51
聽講黑色版根本未派貨落代理...
作者: ainain 時間: 2009-12-25 13:18
黑色會唔會直接升級2.0?
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2009-12-25 13:59
基本等佢出黑色
反正真空期 SE HTC都未有機出
Milestone一來貴,二來未如傳聞般勁抽
[ 本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-12-25 13:59 編輯 ]
作者: andyming 時間: 2009-12-25 14:27
係啦~我朋友都係等緊黑色~
我估佢都係特登..出左白色先試左反應...
之後新年再出黑色...再吹谷下..咁掛...
[ 本帖最後由 andyming 於 2009-12-25 14:27 編輯 ]
作者: Adele 時間: 2009-12-25 14:52
中原現金價3280
作者: ainain 時間: 2009-12-25 20:56
可能黑色係修正版都未定
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2009-12-25 22:40
好心佢快D出啦

