作者: 1000 時間: 2009-12-22 21:11 標題: 低電話及數據用家---上台點出milestone好呢?
低電話及數據用家---上台點出milestone好呢?
唔想用3 hk ,其它都得﹗請各位推介﹗
作者: GUILDWARS 時間: 2009-12-22 21:21
人仔既$98plan o岩唔o岩你
作者: 1000 時間: 2009-12-22 21:25
價位有興趣,
[ 本帖最後由 1000 於 2009-12-22 21:26 編輯 ]
作者: TKW 時間: 2009-12-22 21:29
每日20MB夠嗎
如果夠,SMV都係$98EDGE 都係差D
我都係諗緊, 3果個0機價幾好, 但係3HK既評價
:funk: 
作者: hahahalpc 時間: 2009-12-22 21:43
你要係個台度出埋機?
CMHK無得賣喎
作者: 1000 時間: 2009-12-22 23:08
想出埋機呢!
作者: licgfg 時間: 2009-12-22 23:09
我用人仔儲值咭+無限2G數據組合
[ 本帖最後由 licgfg 於 2009-12-22 23:09 編輯 ]
作者: perryleung 時間: 2009-12-22 23:14
3有0機價咩?
作者: kc2wong 時間: 2009-12-22 23:17
每日20MB個plan仲唔係齋上網,唔包download data的嗎?
作者: sonic2010 時間: 2009-12-22 23:21
有 , 打左去問 ~ 同網上果個一樣
無限data plan , 分鐘 2000+1000 心連心 , 免隧道費
398 / 月 , 預繳 3680 , 簽 20 個月 , 計番即係每月係 218
作者: edward1906 時間: 2009-12-22 23:23
原帖由 sonic2010 於 2009-12-22 23:21 發表
有 , 打左去問 ~ 同網上果個一樣
無限data plan , 分鐘 2000+1000 心連心 , 免隧道費
398 / 月 , 預繳 3680 , 簽 20 個月 , 計番即係每月係 218
唔係18個月咩?
http://www.hkepc.com/4399
[ 本帖最後由 edward1906 於 2009-12-22 23:26 編輯 ]
作者: jimmyhahahk 時間: 2009-12-22 23:24
原帖由 sonic2010 於 2009-12-22 23:21 發表
有 , 打左去問 ~ 同網上果個一樣
無限data plan , 分鐘 2000+1000 心連心 , 免隧道費
398 / 月 , 預繳 3680 , 簽 20 個月 , 計番即係每月係218
佢係唔係 唔洗再加佢果啲服務架啦??
作者: lawlaw01 時間: 2009-12-23 00:42
3HK 幾平都係假。試過唔同時段用唔同電話在 MK/SSP/CWB 鬧市攞唔到線﹐打電話出句 "而家網路繁忙請遲D打過" 或直頭無反應之後 cut 線。
打比人吹水就還好﹐如果係 emergency 就真係死得。
作者: seasonpp 時間: 2009-12-23 00:49
原帖由 lawlaw01 於 2009-12-23 00:42 發表
3HK 幾平都係假。試過唔同時段用唔同電話在 MK/SSP/CWB 鬧市攞唔到線﹐打電話出句 "而家網路繁忙請遲D打過" 或直頭無反應之後 cut 線。
打比人吹水就還好﹐如果係 emergency 就真係死得。
我相信如果你打999/112既話應該會即刻通

