Board logo

標題: 低電話及數據用家---上台點出milestone好呢? [打印本頁]

作者: 1000    時間: 2009-12-22 21:11     標題: 低電話及數據用家---上台點出milestone好呢?

低電話及數據用家---上台點出milestone好呢?
唔想用3 hk ,其它都得﹗請各位推介﹗
作者: GUILDWARS    時間: 2009-12-22 21:21

人仔既$98plan o岩唔o岩你
作者: 1000    時間: 2009-12-22 21:25

價位有興趣, 可否透露多少少,無乜時間出去睇﹗

[ 本帖最後由 1000 於 2009-12-22 21:26 編輯 ]
作者: TKW    時間: 2009-12-22 21:29

原帖由 1000 於 2009-12-22 21:25 發表
價位有興趣, 可否透露多少少,無乜時間出去睇﹗

每日20MB夠嗎  如果夠,SMV都係$98

EDGE 都係差D

我都係諗緊, 3果個0機價幾好, 但係3HK既評價 :funk:
作者: hahahalpc    時間: 2009-12-22 21:43

原帖由 1000 於 2009-12-22 21:25 發表
價位有興趣, 可否透露多少少,無乜時間出去睇﹗

你要係個台度出埋機?
CMHK無得賣喎
作者: 1000    時間: 2009-12-22 23:08

想出埋機呢!
作者: licgfg    時間: 2009-12-22 23:09

我用人仔儲值咭+無限2G數據組合

[ 本帖最後由 licgfg 於 2009-12-22 23:09 編輯 ]
作者: perryleung    時間: 2009-12-22 23:14

3有0機價咩?
作者: kc2wong    時間: 2009-12-22 23:17

每日20MB個plan仲唔係齋上網,唔包download data的嗎?

原帖由 TKW 於 2009-12-22 21:29 發表

每日20MB夠嗎  如果夠,SMV都係$98

EDGE 都係差D

我都係諗緊, 3果個0機價幾好, 但係3HK既評價 :funk:

作者: sonic2010    時間: 2009-12-22 23:21

原帖由 perryleung 於 2009-12-22 23:14 發表
3有0機價咩?


有 , 打左去問 ~ 同網上果個一樣
無限data plan , 分鐘 2000+1000 心連心 , 免隧道費
398 / 月 , 預繳 3680 , 簽 20 個月 , 計番即係每月係 218
作者: edward1906    時間: 2009-12-22 23:23

原帖由 sonic2010 於 2009-12-22 23:21 發表


有 , 打左去問 ~ 同網上果個一樣
無限data plan , 分鐘 2000+1000 心連心 , 免隧道費
398 / 月 , 預繳 3680 , 簽 20 個月 , 計番即係每月係 218

唔係18個月咩?
http://www.hkepc.com/4399

[ 本帖最後由 edward1906 於 2009-12-22 23:26 編輯 ]
作者: jimmyhahahk    時間: 2009-12-22 23:24

原帖由 sonic2010 於 2009-12-22 23:21 發表


有 , 打左去問 ~ 同網上果個一樣
無限data plan , 分鐘 2000+1000 心連心 , 免隧道費
398 / 月 , 預繳 3680 , 簽 20 個月 , 計番即係每月係  218

佢係唔係 唔洗再加佢果啲服務架啦??
作者: lawlaw01    時間: 2009-12-23 00:42

3HK 幾平都係假。試過唔同時段用唔同電話在 MK/SSP/CWB 鬧市攞唔到線﹐打電話出句 "而家網路繁忙請遲D打過" 或直頭無反應之後 cut  線。

打比人吹水就還好﹐如果係 emergency 就真係死得。
作者: seasonpp    時間: 2009-12-23 00:49

原帖由 lawlaw01 於 2009-12-23 00:42 發表
3HK 幾平都係假。試過唔同時段用唔同電話在 MK/SSP/CWB 鬧市攞唔到線﹐打電話出句 "而家網路繁忙請遲D打過" 或直頭無反應之後 cut  線。

打比人吹水就還好﹐如果係 emergency 就真係死得。

我相信如果你打999/112既話應該會即刻通





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2