作者: tonyk3388 時間: 2009-12-22 19:28 標題: Milestone 部分豐澤而家有貨到
之前在又一城留左電話
佢打黎問我今晚要唔要
作者: GUILDWARS 時間: 2009-12-22 19:39
周圍都缺貨
暫時未買到
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-22 20:06
唔係喎
就咁walk-in 都有
作者: GUILDWARS 時間: 2009-12-22 20:41
可能我呢邊偏僻啦
瘋宅,領x都冇機吹脹
唔通連個天都唔鍾意我
逼我忍手
作者: pakchi70 時間: 2009-12-22 21:16
太古城間百老匯大就大
但貨源就無其他港島分行咁足
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-22 21:31
等個dock 出一齊買啦
作者: stresemann 時間: 2009-12-22 21:40
雖然好heat, 但一見到佢個kb就已經冇晒興趣!
作者: tonyk3388 時間: 2009-12-22 21:41
摸過先知~~
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-22 21:44
如果講真話
真係唔好打
作者: stresemann 時間: 2009-12-22 21:44
好似d女咁, 冇興趣連摸都費事丫
作者: leoleotse 時間: 2009-12-22 21:46
CWB 行過 時代,地庫百老,偉訊
無............

