Board logo

標題: Milestone 部分豐澤而家有貨到 [打印本頁]

作者: tonyk3388    時間: 2009-12-22 19:28     標題: Milestone 部分豐澤而家有貨到

之前在又一城留左電話
佢打黎問我今晚要唔要
作者: GUILDWARS    時間: 2009-12-22 19:39

周圍都缺貨
暫時未買到
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-22 20:06

原帖由 GUILDWARS 於 2009-12-22 19:39 發表
周圍都缺貨
暫時未買到


唔係喎
就咁walk-in 都有
作者: GUILDWARS    時間: 2009-12-22 20:41

可能我呢邊偏僻啦
瘋宅,領x都冇機吹脹
唔通連個天都唔鍾意我
逼我忍手
作者: pakchi70    時間: 2009-12-22 21:16

太古城間百老匯大就大
但貨源就無其他港島分行咁足
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-22 21:31

原帖由 GUILDWARS 於 2009-12-22 20:41 發表
可能我呢邊偏僻啦
瘋宅,領x都冇機吹脹
唔通連個天都唔鍾意我
逼我忍手

等個dock 出一齊買啦
作者: stresemann    時間: 2009-12-22 21:40

雖然好heat, 但一見到佢個kb就已經冇晒興趣!
作者: tonyk3388    時間: 2009-12-22 21:41

原帖由 stresemann 於 2009-12-22 21:40 發表
雖然好heat, 但一見到佢個kb就已經冇晒興趣!


摸過先知~~
作者: yingwai_chow    時間: 2009-12-22 21:44

原帖由 tonyk3388 於 2009-12-22 21:41 發表


摸過先知~~


如果講真話
真係唔好打
作者: stresemann    時間: 2009-12-22 21:44

原帖由 tonyk3388 於 2009-12-22 21:41 發表


摸過先知~~


好似d女咁, 冇興趣連摸都費事丫
作者: leoleotse    時間: 2009-12-22 21:46

CWB 行過 時代,地庫百老,偉訊


無............





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2