Board logo

標題: 有無人知數x通幾時有I phone 賣? [打印本頁]

作者: jess0805    時間: 2009-12-22 13:44     標題: 有無人知數x通幾時有I phone 賣?

之前睇聯交所News又話有Iphone賣 , 明顯Christmas趕唔切 ~

有無人知幾時有 , 可以的話唔想係3出
作者: 炒炒    時間: 2009-12-22 16:43

原帖由 jess0805 於 2009-12-22 13:44 發表
之前睇聯交所News又話有Iphone賣 , 明顯Christmas趕唔切 ~

有無人知幾時有 , 可以的話唔想係3出


佢好似仲推緊 Android
應該起碼都出年啦
作者: 天法    時間: 2009-12-22 23:26

我估1月到有掛,
咁又唔怕等多陣既
作者: 小矮人    時間: 2009-12-22 23:30

我都好期待數記出 iphone 呀.....
因為實在對 3仔無好感......
應該唔駛等半年....可能一月會有..........
作者: 炒炒    時間: 2009-12-23 11:32

原帖由 小矮人 於 2009-12-22 23:30 發表
我都好期待數記出 iphone 呀.....
因為實在對 3仔無好感......
應該唔駛等半年....可能一月會有..........


等半年, 分分鐘 4G 都黎緊
作者: epcsam    時間: 2009-12-23 11:35

上次問smv個sales ... 佢好肯定咁答我下個月
我答句 哦...

當聽下算
作者: Ragnarok    時間: 2009-12-23 11:59

原帖由 炒炒 於 2009-12-23 11:32 發表


等半年, 分分鐘 4G 都黎緊

yes..
iPhone 3Gs既壽命已經去到一半...
作者: 炒炒    時間: 2009-12-24 14:20

原帖由 epcsam 於 2009-12-23 11:35 發表
上次問smv個sales ... 佢好肯定咁答我下個月
我答句 哦...

當聽下算


聽住先啦
早排佢地夠實牙實齒話幾時有得Upgrade Magic 啦
作者: 小矮人    時間: 2009-12-25 23:35

原帖由 epcsam 於 2009-12-23 11:35 發表
上次問smv個sales ... 佢好肯定咁答我下個月
我答句 哦...

當聽下算


如果等到一月真係有.....
我都會等0既.....但半年我驚我等唔到佢 WOR.....
希望數記快 D 出 IPHONE 啦...............
作者: teasee    時間: 2009-12-26 01:20

數碼通客, 今日應該收到 email, 有得訂貨喇.
合約尚算公平 .
而且唔會好似衫網絡o甘, 一簽就係兩年.
第一年任用 data, 第二年就玩得死你 .
作者: 小矮人    時間: 2009-12-26 22:54

原帖由 teasee 於 2009-12-26 01:20 發表
數碼通客, 今日應該收到 email, 有得訂貨喇.
合約尚算公平 .
而且唔會好似衫網絡o甘, 一簽就係兩年.
第一年任用 data, 第二年就玩得死你 .


請問 ching 可唔可以詳細 d 比埋個價錢呀????
同埋知唔知新客戶幾時先有得訂貨呢?
作者: 炒炒    時間: 2009-12-28 11:40

原帖由 teasee 於 2009-12-26 01:20 發表
數碼通客, 今日應該收到 email, 有得訂貨喇.
合約尚算公平 .
而且唔會好似衫網絡o甘, 一簽就係兩年.
第一年任用 data, 第二年就玩得死你 .


本身唔係數記客

請問師兄有冇多D Details?
係咪舊客先有得訂貨?
作者: lokkk    時間: 2009-12-28 11:52

新年前一定有
不過哩個時候先買好唔扺
大家都係比咁多錢,但人地早玩成半年
還掂等左耐,不如等4g先出機
作者: stdy    時間: 2009-12-28 11:56

淨係收到呢個SMS
「SMC-Voda:- iPhone 即將登陸 SmarTone-Vodafone! 即到我地網站預訂兼獲出席launch party。」





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2