作者: Adele 時間: 2009-12-21 21:12 標題: milestone邊度有現貨?
聽日去買

作者: penny790 時間: 2009-12-21 21:32
上水新都百記
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-21 21:41
重有無邊間有
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2009-12-21 21:44
沙田百記有冇
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-21 21:46
近dd 好喎
作者: rickywk 時間: 2009-12-21 22:09
三間network operator都未出機
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-21 22:13
應該大shop 有既
作者: albusngai 時間: 2009-12-21 22:22
聽日全港都有...今日話冇果d係因為佢地d機係比人訂左...or 費是入倉幫你拎...
作者: liontmfc 時間: 2009-12-22 15:55
今日問旺角百記都無...
作者: 砌得就砌 時間: 2009-12-22 16:13
Time Square 百記有, 放工可以一試

作者: pakchi70 時間: 2009-12-22 16:13
頭先問cityplaza百記都係無現貨
有都被人訂晒
作者: 0852 時間: 2009-12-22 16:22
今日去左附近間豐X問
要落30%訂&要等起碼2個星期先有
作者: hang313 時間: 2009-12-22 16:23
有冇巴打見到邊度仲有貨...
有既話我即刻仆過去
作者: tonyk3388 時間: 2009-12-22 16:24
2星期你叫佢去死啦...
分分鍾下星期一街都係,你又俾人責住30%錢得個睇字

作者: liontmfc 時間: 2009-12-22 16:34
仲有旺角凶宅都係要訂....睬佢有味!
作者: tonyk3388 時間: 2009-12-22 16:43
打去又一城豐澤問,話24號有貨..
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-22 16:57
估中左...第二日比人清倉
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-22 17:02
落到去可能有
作者: ar_faye 時間: 2009-12-22 17:16
我日今日lunch去過西菜街問過 多間胃x, 豐x, 百記都話冇貨....其中百記, 胃x d 態度仲唔係幾好(可能多客, 生意太好唔憂做).....
百記可能1月頭先有....吓? 1 月
胃x話唔知幾時有...要訂
街頭間豐x(惠豐中心分店)話訂就5日到....
再行多一陣去到街中(近星際)間豐x見到有人買milestone, 佢應該之前訂左....問個moto promoter 哥哥...
佢幾好態度咁話要訂, 但24號5點後一定有貨...我就拍板比30%訂...
本來真係去諗住去胃x...因為佢trade in 通常多一百幾十蚊....但見moto promoter 哥哥幾好態度又快有貨就算la....
作者: albusngai 時間: 2009-12-22 17:23
=.= 咁樣我都幾好彩...星期一夜晚已經用緊
作者: happy_99 時間: 2009-12-22 17:27
原帖由 ar_faye 於 2009-12-22 17:16 發表
我日今日lunch去過西菜街問過 多間胃x, 豐x, 百記都話冇貨....其中百記, 胃x d 態度仲唔係幾好(可能多客, 生意太好唔憂做).....
百記可能1月頭先有....吓? 1 月, 一定老點我
胃x話唔知幾時有...要訂:hitwall ...
西洋菜豐x ok 架, 之前果個禮拜去左好多間舖問, 唯一係佢好firm 話到比我知有呢部機既存在,仲留左部機比我.
作者: ar_faye 時間: 2009-12-22 17:53
冇貨唔緊要....但我係唔gur 胃x同百記態度唔好law(可能冇貨我已經有d火..佢仲要火上加油, 咪唔鬼揾佢買)
加上豐x 仲要firm 24號有就立即拍板la....
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-22 18:09
領域有行
旺角兩間都有
作者: tonyk3388 時間: 2009-12-22 18:15
而家仲有?
作者: 0852 時間: 2009-12-22 18:23
我當然冇彩佢啦
等大貨到直接買
作者: hahahalpc 時間: 2009-12-22 18:42
原帖由 ar_faye 於 2009-12-22 17:53 發表
冇貨唔緊要....但我係唔gur 胃x同百記態度唔好law(可能冇貨我已經有d火..佢仲要火上加油, 咪唔鬼揾佢買)
加上豐x 仲要firm 24號有就立即拍板la....
咁你態度好好咩?

作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-22 18:54
你落到去就唔知啦
作者: ar_faye 時間: 2009-12-22 20:50
自問唔差...第一句都唔該佢先!!
作者: pakchi70 時間: 2009-12-22 20:53
唔爭在等埋大貨到先
起碼可以揀到部無死點無花既先買
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-22 21:18
應該呢一兩日到既
呢幾日既消費力最大
不過最希望後逕不繼, 個價位企唔穩
咁就有平機用啦
作者: whs 時間: 2009-12-22 21:32
試去中原問下, 我係荷里活問過有(星期一, 但佢唔賣比我叫我星期二去)
但今日(星期二)我落左旺角中原買, 但我買時同另一位人兄岩岩買左最後兩部
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-22 21:46
原帖由 whs 於 2009-12-22 21:32 發表
試去中原問下, 我係荷里活問過有(星期一, 但佢唔賣比我叫我星期二去)
但今日(星期二)我落左旺角中原買, 但我買時同另一位人兄岩岩買左最後兩部![]()
老老實實, 一陣大貨到就唔洗煩啦
作者: GUILDWARS 時間: 2009-12-22 21:47
唔知幾時有大貨
定等過左新年先買好d

作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-22 21:48
急唔黎既
我有magic 頂住先
作者: oakhk 時間: 2009-12-22 22:25
沙田既最快要25號有.限豐澤 $4680 7點問既. 其他ALL 要一星期後
我係TAIPO PCCW 入左$4580
作者: ar_faye 時間: 2009-12-22 22:48
GOOD PRICE WOR~YOU ARE SO LUCKY~
其他ALL 要一星期後<---嘩...下星期大貨番到?
作者: oakhk 時間: 2009-12-22 22:52
CITYCALL 中原 百老會 都係禁講. 只係得豐擇最快25號有
作者: jasonwkc 時間: 2009-12-22 22:55
剛在屯門市中心百老匯入手
4680
貼遲d送返比我
叉電中
作者: liontmfc 時間: 2009-12-22 23:28
頂! 今日中午問佢未有貨喎!
明天早上再去!!
作者: angus2002c 時間: 2009-12-22 23:37
大家講到好似好正, 唔知用HTC Hero Trade-in要幾錢
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-22 23:45
老老實實
keep 住部hero 啦
只係名過其實姐
作者: lokkk 時間: 2009-12-23 00:11
hero同milestone規格上係唔同級數喎...但價錢就差唔多
比我就襯早放左部hero啦
作者: ballj 時間: 2009-12-23 00:12
我咁諗la,
佢係咪一定好過hero, 我唔可以話係
但係咪名過其實, 我反而覺得佢呢部機用上手真係唔錯
咁唔可以否認有D係因為android 2.0既功勞
但係佢其他野, e.g. crystal talk, keybroad做工真係幾好
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-23 00:44
個qwerty 無你想象咁好
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2009-12-23 00:48
搞笑. 咁辛苦趕到起聖誕前出機.但冇機派
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-23 00:49
http://www.motorola.com/consumer ... M1000008b06b00aRCRD
中文版官網
作者: soloman124 時間: 2009-12-23 01:20
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-23 01:56
原帖由 soloman124 於 2009-12-23 01:20 發表
好白痴地旺角訂 原來屯門有,4680+398買佢 破壞,入水幫你比機價一半錢幫你維修,和比人偷左都可以囉返機價1/4 價錢:funk:
398?
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2009-12-23 01:57 標題: 回覆 48# 的帖子
佢應該講緊豐澤"安心保"計劃
作者: soloman124 時間: 2009-12-23 01:59
佢話只是豐澤先有我又好小換機所以都買多重保險作者: Eggsman 時間: 2009-12-23 02:43
同意 ^^
作者: rfdingo 時間: 2009-12-23 07:28
請問有無師兄係 國美 見過有得賣呢部機?
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-23 09:31
比我就唔買- -"
係moto +108 有多一年保好過
作者: NeTZoO 時間: 2009-12-23 10:00
THE BEST 比機價5% 有5年保,不過唔知有無呢部機賣~
作者: sungcharming 時間: 2009-12-23 10:02
The Best 賣手機既係PCCW...不過要訂
作者: liontmfc 時間: 2009-12-23 18:17
今日中午響屯門國美,落訂$100無五分鐘就有貨派到~ $4580
作者: faifan 時間: 2009-12-23 18:44
上水邊度有貨啊?
作者: soloman124 時間: 2009-12-23 20:50
愈來愈覺得我ON 9 加保 屯門都有得買...作者: henrystc 時間: 2009-12-23 21:04
係非常on9
作者: soloman124 時間: 2009-12-23 21:24
作者: yingwai_chow 時間: 2009-12-23 21:37
唔係...佢真係好搵陣
記得買0.02 套住佢啦
作者: henrystc 時間: 2009-12-23 22:05
岡本果隻好唔好用?用過相撲手,ok,不過比較貴呀!

