標題: 大獲 [打印本頁]
作者: Jason 時間: 2009-11-24 01:52 標題: 大獲
my magic 勁 load hTC 個 opening screen but load 唔到入 main screen .....
How can I do?
作者: cainester 時間: 2009-11-24 10:55
你之前做左d咩野?
如果 flash 左部機通常第一次都load好耐....要成5分鍾

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |