Board logo

標題: htc tattoo [打印本頁]

作者: pakchi70    時間: 2009-11-15 02:21     標題: htc tattoo

請問呢部機係咪用緊hero rom?
見佢咁平都可以當係一部入門級andriod手機
試下andriod有幾好
作者: poyin    時間: 2009-11-15 03:46

原帖由 pakchi70 於 2009-11-15 02:21 發表
請問呢部機係咪用緊hero rom?
見佢咁平都可以當係一部入門級andriod手機
試下andriod有幾好

佢唔係 hero rom
但係佢有 htc sense
作者: jimmyhahahk    時間: 2009-11-15 21:50

但係呢部嘢用電阻touch screen





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2