作者: hkepcu1 時間: 2009-11-8 03:37 標題: 成日有宣傳電話
成日有宣傳電話 ... 有冇 nokia s60 的軟件可以 block 的? 無來電?
作者: rickdom 時間: 2009-11-8 06:40
我一日收到幾個......
而家d 宣傳電話都有號碼, 都唔知點block, 聽又唔係, 唔聽又唔知係唔係朋友call .....
[ 本帖最後由 rickdom 於 2009-11-8 06:41 編輯 ]
作者: lvanb 時間: 2009-11-8 06:43
我用 123, 唔顯示電話打唔入, 阻擋到好多
作者: hkepcu1 時間: 2009-11-8 11:04
個軟件名叫 123 ?
作者: cct1978 時間: 2009-11-8 11:14
希望幫到您
http://www.sendspace.com/file/ocyvlg
作者: hkepcu1 時間: 2009-11-8 12:06
原帖由 cct1978 於 2009-11-8 11:14 AM 發表
希望幫到您
http://www.sendspace.com/file/ocyvlg
作者: lvanb 時間: 2009-11-8 16:34
我用123台, 每月比8元, 使用[拒接停示者]
作者: hkepcu1 時間: 2009-11-9 10:12
原帖由 cct1978 於 2009-11-8 11:14 AM 發表
希望幫到您
http://www.sendspace.com/file/ocyvlg
裝左,但都 work 唔到,set 好晒都 block 唔到,連無來電的都 block 唔到

