作者: speed 時間: 2009-11-3 20:30 標題: M8泄新UI固件
刷左, 暫時發覺唔少BUG, 睇圖片好容易出錯, 電話簿內的聯絡人打電話俾你只能用預設鈴聲,改唔到, 不過介面又幾好玩, 耳目一新的感覺
作者: joeching 時間: 2009-11-3 21:01
http://www.meizumi.com/plus/down ... d59c57d0accbe5e4919
嘩唔好講小.....真係幾爽
終於都似番部電話啦
[ 本帖最後由 joeching 於 2009-11-3 21:05 編輯 ]
作者: 艾域 時間: 2009-11-3 22:05
慢慢強大喇~
雖然之前都已經好穩定
作者: kennymoody 時間: 2009-11-4 01:31
岩岩升左 ! 好落好爽快 ! JW 話依家先係 50%

作者: tyc040 時間: 2009-11-4 11:00
有無人留意到個接收信號是假的!
收唔到電話都可以出全滿信號
作者: speed 時間: 2009-11-4 13:02
先唔講新UI 有幾多BUG先, 新UI有好多野都改進左,最明顯就係解鎖, 我覺得好正, 睇照片橫睇的時候縮圖都比以前大好多, 音樂的分類都好好, 只係接聽電話就覺得怪怪,唔知係咪新UI還未設定好,只係暫時性, 定係怕誤按改為按鍵接聽拒聽..有待正式版的出現
作者: joelee 時間: 2009-11-4 22:14
大家可以試下有無依個通話問題,依家問題令我仲未買m8.....
http://bbs.meizu.com/thread-1263530-1-1.html
作者: oo0t0oo 時間: 2009-11-4 22:16
但係只係半成品, 好多人report話好多bug下.
作者: yingwai_chow 時間: 2009-11-4 22:24
期待Android 版M8 Firmware
作者: joelee 時間: 2009-11-4 22:27
有可能有嗎??
作者: yingwai_chow 時間: 2009-11-4 22:30
之前有人post 過啦
作者: edo963 時間: 2009-11-5 05:51
原帖由 J.Wong 于 2009-11-3 21:52 发表
新ui还没完成,提BUG没意义,出现问题后果自负。
http://www.rayfile.com/files/caf ... -ab1b-0014221b798a/
J.Wong親自泄
[ 本帖最後由 edo963 於 2009-11-5 05:51 編輯 ]
作者: 艾域 時間: 2009-11-5 12:58
原帖由 joelee 於 2009-11-4 22:14 發表
大家可以試下有無依個通話問題,依家問題令我仲未買m8.....
http://bbs.meizu.com/thread-1263530-1-1.html
未試過
SE版話音好正常
作者: 艾域 時間: 2009-11-5 12:59




FIRE FOX黎↑幾好用
新UI既字體效果好靚好靚
[ 本帖最後由 艾域 於 2009-11-5 13:02 編輯 ]
作者: joelee 時間: 2009-11-5 14:11
你可以試下嗎,謝謝
作者: addblue 時間: 2009-11-5 15:47
原帖由 艾域 於 2009-11-5 12:59 發表
http://900820.net ...
請問邊樹有火狐dl?
謝謝
作者: ds.ngai 時間: 2009-11-5 17:07
Chrome 定 firefox?
作者: addblue 時間: 2009-11-5 21:20
艾兄話係firefox播
作者: hkhot 時間: 2009-11-5 21:33
yes 但通話質量好了不少,
作者: hkhot 時間: 2009-11-5 21:39
原帖由 joelee 於 2009-11-4 22:14 發表
大家可以試下有無依個通話問題,依家問題令我仲未買m8.....
http://bbs.meizu.com/thread-1263530-1-1.html
我用了十個月沒這個問題
作者: addblue 時間: 2009-11-5 21:42
總括黎講值唔值得刷?
作者: ihmcjacky 時間: 2009-11-5 21:43
已刷回0937~~等正式版~~
作者: 艾域 時間: 2009-11-5 22:09
我係指未試過有呢個情況,亦都唔想試到有
作者: 艾域 時間: 2009-11-5 22:10
值得刷黎體驗下<--玩家角度黎講
作者: 艾域 時間: 2009-11-5 22:11
FIREFOX黎,裝左 CHROMIN 同埋CHROME既THEME
作者: joelee 時間: 2009-11-5 22:16
ok,放心哂,準備入手
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-11-5 23:46
作者: ihmcjacky 時間: 2009-11-6 01:05
還有傳說中的「軟件商店」??
http://developer.meizu.com/
作者: mkywong 時間: 2009-11-6 08:52
你意思係講音質, 係咪?
作者: hkhot 時間: 2009-11-6 09:11
yes .....
作者: ryan852 時間: 2009-11-6 23:09
升級左的大大...可以錄個video 分享比我同大家來看看嗎?!...有期待囉...看好D咩改變...做個小的Video Review

作者: mkywong 時間: 2009-11-6 23:49
啱啱試用所謂既 BandSet (設定gsm工作频率) SW , 再用SIGNAL TEST 去測試, 發覺信號STABLE D同好左少少.
有時間可以自己去玩下

[ 本帖最後由 mkywong 於 2009-11-6 23:50 編輯 ]


