Board logo

標題: 吊癮系列 - Motorola Droid 真機試玩 (大量圖片) [打印本頁]

作者: snowhk    時間: 2009-10-30 13:44     標題: 吊癮系列 - Motorola Droid 真機試玩 (大量圖片)






被視為Motorola番生之作既Android系列手機終於有多d眉目
睇黎moto工藝設計一流, 側滑鍵盤機都做到咁薄,抵讚!
唔好太貴就好喇!
試玩:http://mobile.pconline.com.cn/dclub/0910/1877000.html
作者: terry...    時間: 2009-10-30 14:36

内置独立的PowerVR 图形加速器, 玩到感大....
作者: ryanytchan    時間: 2009-10-30 14:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goofyz    時間: 2009-10-30 14:41

好毒!
不過應該好很貴。
作者: 飛機信    時間: 2009-10-30 20:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dochi    時間: 2009-10-30 20:50

原帖由 terry... 於 2009-10-30 14:36 發表
内置独立的PowerVR 图形加速器, 玩到感大....


睇定d 先啦, 有晶片冇軟件都冇用.....
ppc 好多舊機都有3d chips, 咪又冇乜用~
moto 用PowerVR, htc 用番q記內置加速, 你估game developer 用整邊隻?!~~
作者: linuxlam    時間: 2009-10-30 21:55

原帖由 dochi 於 2009-10-30 20:50 發表


睇定d 先啦, 有晶片冇軟件都冇用.....
ppc 好多舊機都有3d chips, 咪又冇乜用~
moto 用PowerVR, htc 用番q記內置加速, 你估game developer 用整邊隻?!~~


唔使估估下啦
android用openGL / openGL ES的
iphone一樣係用openGL ES
android 1.5後已經有openGL ES玩了
http://www.youtube.com/watch?v=-pkl6t04bT4
http://www.youtube.com/watch?v=RqKCam7wgws

[ 本帖最後由 linuxlam 於 2009-10-30 22:09 編輯 ]
作者: C.K.F.    時間: 2009-10-30 23:44

原帖由 dochi 於 2009-10-30 20:50 發表


睇定d 先啦, 有晶片冇軟件都冇用.....
ppc 好多舊機都有3d chips, 咪又冇乜用~
moto 用PowerVR, htc 用番q記內置加速, 你估game developer 用整邊隻?!~~

iPhone 令手機HW 3D GRAPHICS受到重視.
作者: netmen    時間: 2009-10-31 01:20

原帖由 linuxlam 於 2009-10-30 21:55 發表


唔使估估下啦
android用openGL / openGL ES的
iphone一樣係用openGL ES
android 1.5後已經有openGL ES玩了
http://www.youtube.com/watch?v=-pkl6t04bT4
http://www.youtube.com/watch?v=RqKCam7wgws


咁係咪理論上,IP上面D GAME 只要有源碼作改良就可以移植到android 1.5/2.0 ?
作者: DoraemonKing    時間: 2009-10-31 02:22

聲大大 無貨賣
消息就已經好多啦..
作者: Booker-T    時間: 2009-10-31 03:10

原帖由 netmen 於 2009-10-31 01:20 發表


咁係咪理論上,IP上面D GAME 只要有源碼作改良就可以移植到android 1.5/2.0 ?

resolution好似唔同
作者: dochi    時間: 2009-10-31 03:46

原帖由 netmen 於 2009-10-31 01:20 發表
咁係咪理論上,IP上面D GAME 只要有源碼作改良就可以移植到android 1.5/2.0 ?


Open GL/ES 係graphic 上O既O野,
graphic engine 應該改少少就得, 但成個programme d code .......
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2009-10-31 21:04

原帖由 netmen 於 2009-10-31 01:20 發表


咁係咪理論上,IP上面D GAME 只要有源碼作改良就可以移植到android 1.5/2.0 ?

"改良" 其實差唔多要寫過晒
只係好少部份例如Graphic/ Code Concept用得返
作者: seed00    時間: 2009-10-31 21:40

希望佢唔好賣咁貴
真係好鬼死吸引
完全係引我trade走部diamond佢
作者: pkduck    時間: 2009-10-31 22:30

原帖由 DoraemonKing 於 2009-10-31 02:22 發表
聲大大 無貨賣
消息就已經好多啦..

未出je, 不過訂單應該已經好多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2