作者: snowhk 時間: 2009-10-30 13:44 標題: 吊癮系列 - Motorola Droid 真機試玩 (大量圖片)



被視為Motorola番生之作既Android系列手機終於有多d眉目
睇黎moto工藝設計一流, 側滑鍵盤機都做到咁薄,抵讚!
唔好太貴就好喇!
試玩:http://mobile.pconline.com.cn/dclub/0910/1877000.html
作者: terry... 時間: 2009-10-30 14:36
内置独立的PowerVR 图形加速器, 玩到感大....
作者: ryanytchan 時間: 2009-10-30 14:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goofyz 時間: 2009-10-30 14:41
好毒!
不過應該好很貴。
作者: 飛機信 時間: 2009-10-30 20:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dochi 時間: 2009-10-30 20:50
睇定d 先啦, 有晶片冇軟件都冇用.....
ppc 好多舊機都有3d chips, 咪又冇乜用~
moto 用PowerVR, htc 用番q記內置加速, 你估game developer 用整邊隻?!~~
作者: linuxlam 時間: 2009-10-30 21:55
原帖由 dochi 於 2009-10-30 20:50 發表
睇定d 先啦, 有晶片冇軟件都冇用.....
ppc 好多舊機都有3d chips, 咪又冇乜用~
moto 用PowerVR, htc 用番q記內置加速, 你估game developer 用整邊隻?!~~
唔使估估下啦
android用openGL / openGL ES的
iphone一樣係用openGL ES
android 1.5後已經有openGL ES玩了
http://www.youtube.com/watch?v=-pkl6t04bT4
http://www.youtube.com/watch?v=RqKCam7wgws
[ 本帖最後由 linuxlam 於 2009-10-30 22:09 編輯 ]
作者: C.K.F. 時間: 2009-10-30 23:44
原帖由 dochi 於 2009-10-30 20:50 發表
睇定d 先啦, 有晶片冇軟件都冇用.....
ppc 好多舊機都有3d chips, 咪又冇乜用~
moto 用PowerVR, htc 用番q記內置加速, 你估game developer 用整邊隻?!~~
iPhone 令手機HW 3D GRAPHICS受到重視.
作者: netmen 時間: 2009-10-31 01:20
原帖由 linuxlam 於 2009-10-30 21:55 發表
唔使估估下啦![]()
android用openGL / openGL ES的
iphone一樣係用openGL ES
android 1.5後已經有openGL ES玩了
http://www.youtube.com/watch?v=-pkl6t04bT4
http://www.youtube.com/watch?v=RqKCam7wgws
咁係咪理論上,IP上面D GAME 只要有源碼作改良就可以移植到android 1.5/2.0 ?
作者: DoraemonKing 時間: 2009-10-31 02:22
聲大大 無貨賣
消息就已經好多啦..
作者: Booker-T 時間: 2009-10-31 03:10
resolution好似唔同

作者: dochi 時間: 2009-10-31 03:46
Open GL/ES 係graphic 上O既O野,
graphic engine 應該改少少就得, 但成個programme d code .......
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2009-10-31 21:04
"改良" 其實差唔多要寫過晒
只係好少部份例如Graphic/ Code Concept用得返
作者: seed00 時間: 2009-10-31 21:40
希望佢唔好賣咁貴
真係好鬼死吸引
完全係引我trade走部diamond佢
作者: pkduck 時間: 2009-10-31 22:30
未出je, 不過訂單應該已經好多

