Board logo

標題: Motorola意見查詢... [打印本頁]

作者: Kelzad    時間: 2009-10-30 09:27     標題: Motorola意見查詢...

今日見到motorola部dext在ebay賣550澳紙...
個價錢真的是好吸引...
問下各位師兄買呢部好定等gsm版droid好...

都無知點解droid要分gsm同cdma,
dext又唔分...

ebay賣家在美國,
是不是代表美國gsm同cdma都可以一齊用?
因為我怕買左部dext之后澳洲用唔到...
澳洲頻率應該同hk一樣... (我用生滋的)

貼條link希望各位師兄幫我研究下~~~

http://cgi.ebay.com.au/NEW-GSM-UNLOCKED-MOTOROLA-CLIQ-WHITE-WINTER_W0QQitemZ270477539522QQcmdZViewItemQQptZCell_Phones?hash=item3ef9b7b8c2

[ 本帖最後由 Kelzad 於 2009-10-30 09:29 編輯 ]
作者: D_d    時間: 2009-10-30 11:36

CLIQ / DEXT support GSM too
作者: sk2k    時間: 2009-10-30 14:43

550澳紙 ...
如果早排 < $5 唱澳洲紙就真係勁平..
作者: antony    時間: 2009-10-30 23:37

CLIQ / DEXT is GSM only
聽聞先達有 Motorola DEXT/CLIQ 水貨啦 $4680
作者: 正宗球迷    時間: 2009-10-31 01:06

除左中文介面,水機現時用唔用得過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2