作者: Kelzad 時間: 2009-10-30 09:27 標題: Motorola意見查詢...
今日見到motorola部dext在ebay賣550澳紙...
個價錢真的是好吸引...
問下各位師兄買呢部好定等gsm版droid好...
都無知點解droid要分gsm同cdma,
dext又唔分...
ebay賣家在美國,
是不是代表美國gsm同cdma都可以一齊用?
因為我怕買左部dext之后澳洲用唔到...
澳洲頻率應該同hk一樣... (我用生滋的)
貼條link希望各位師兄幫我研究下~~~
http://cgi.ebay.com.au/NEW-GSM-UNLOCKED-MOTOROLA-CLIQ-WHITE-WINTER_W0QQitemZ270477539522QQcmdZViewItemQQptZCell_Phones?hash=item3ef9b7b8c2
[ 本帖最後由 Kelzad 於 2009-10-30 09:29 編輯 ]
作者: D_d 時間: 2009-10-30 11:36
CLIQ / DEXT support GSM too
作者: sk2k 時間: 2009-10-30 14:43
550澳紙 ...
如果早排 < $5 唱澳洲紙就真係勁平..
作者: antony 時間: 2009-10-30 23:37
CLIQ / DEXT is GSM only
聽聞先達有 Motorola DEXT/CLIQ 水貨啦 $4680
作者: 正宗球迷 時間: 2009-10-31 01:06
除左中文介面,水機現時用唔用得過
