標題: Magic用邊隻貼好?? [打印本頁]
作者: 正宗球迷 時間: 2009-10-29 01:15 標題: Magic用邊隻貼好??
用Imask定 invisible shield好??
定係唔包,就咁買mon 貼配番個矽膠???
作者: tplcm 時間: 2009-10-29 13:12
ARM Kit
作者: 正宗球迷 時間: 2009-10-29 16:46
有冇網址下,邊度賣?
作者: 正宗球迷 時間: 2009-10-29 20:42
想問下用左magic既,用invisibleshield既,係唔係去只叫佢貼機身同面.
但係個mon用番arm kit?
另外去星際2樓,佢會否幫手貼?

