作者: mkywong 時間: 2009-10-19 13:11 標題: HTC dragon 真機出場
● 高通的Snapdragon QSD8250(1GHz)
● Android 2.0
● 512MB ROM
● 256MB RAM (點解唔係288mb
● 480 x 800分辨率电容触摸屏/多点触摸
● GSM 850、900、1800、1900;UMTS 900、1900、2100
● 3.5mm耳机插孔
● 500万像素摄像头
● 蓝牙2.1,WiFi和全球定位系统
● FM
[ 本帖最後由 mkywong 於 2009-10-19 13:18 編輯 ]
作者: 正宗球迷 時間: 2009-10-19 13:20
冇哂掣按玩全屏呀?得一粒波?
同埋怪在仲少過magic,256M RAM?
作者: jackielch 時間: 2009-10-19 13:23
個樣同個餡都好似差左dd 喎~
作者: mkywong 時間: 2009-10-19 13:34
有四個似係熱感既key
作者: 綠豆豆 時間: 2009-10-19 13:37
個餡仲可以有d咩
作者: fkf 時間: 2009-10-19 16:26
it should be better if it's all in black
作者: ~Mac迷~ 時間: 2009-10-19 16:31
機械人中嘅機王
作者: 幻靈 時間: 2009-10-19 16:34
cam 旁既係咪燈 ?
作者: tommy0605 時間: 2009-10-19 18:02
失望,.......我都係等samsung或者moto la....
作者: UMPC 時間: 2009-10-19 18:25
我覺得個樣麻麻地je...
作者: eric09236 時間: 2009-10-19 19:39
成個SPRINT HERO咁樣

作者: Polynomials 時間: 2009-10-19 20:14
個樣好衰, 部機仲好似好長
(明明WM D 800*480都冇咁長形)
同埋如果係機皇唔多俾多D rom,
唔root又唔可以install app to sd..........
不過我都會考慮下~~
作者: licgfg 時間: 2009-10-19 20:57
超核突

作者: ~Mac迷~ 時間: 2009-10-19 21:33
都唔知點解HTC咁鍾意用Qualcomm,用TI嘅Cortex A8或者nVIDIA Tegra都勁過Sanpdragon
作者: The Dude 時間: 2009-10-19 21:46
Sony will have an Android phone with similar specs but with more built in memory and 8meg pixel camera.
作者: jackielch 時間: 2009-10-19 22:02
256MB RAM <= -_- 加多少少好貴咩... 都唔明點解係都唔肯比多DD
作者: leofong2022 時間: 2009-10-19 23:20
平係重要因素
作者: leofong2022 時間: 2009-10-19 23:21
到時會唔會要5k5才有交易?
作者: antony 時間: 2009-10-19 23:27
背面隻 Android 公仔幾得意

作者: 飛機信 時間: 2009-10-19 23:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: UMPC 時間: 2009-10-20 00:28
原帖由 The Dude 於 2009-10-19 09:46 PM 發表
Sony will have an Android phone with similar specs but with more built in memory and 8meg pixel camera.
sony??
定 SE?
作者: irvingtin 時間: 2009-10-20 00:43
岩岩先出一部 hero, 而加又出另一部......
買過 HTC 既機之後, 以後唔再買佢D野...
作者: 飛機信 時間: 2009-10-20 00:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信 時間: 2009-10-20 00:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: irvingtin 時間: 2009-10-20 01:21
原帖由 飛機信 於 2009-10-20 00:55 發表
最惨係HTC一粒CPU出好多機..............................我估HTC从後D機會行1G或800的CPU...........所以部HERO早放早着..........同HTC出機唔三唔四,,,,,,,,比一樣你又要抽番一樣出來
無咩特別既, 計到出黎:
WM 一條 line,
Android 另一條 line
大mon (HD), 細 mon (diamond), 咁就4部機啦....
有 keyboard, 無 keyboard, total 已經6部機
再開多條 line, 平價版, 上中下都有齊~
total 8部機~
800MHz -> 1G, 又出多個 round, 幾好~~
作者: dmch 時間: 2009-10-20 01:22
之不過以可mod性黎講我都仲係會揀HTC~
作者: eric_the_red 時間: 2009-10-20 01:30
半年出一次新機等你追AR MA, 你估好似I PHONE 2G玩到今時今日都唔失禮咩
作者: legoman 時間: 2009-10-20 08:45
hTC 不嬲揾benq7 lar
成日用低檔機安個懶高檔自家界面就呃人>$3-6xxx
d 機又特登做到有缺陷(e.g no flash light for cam,diamond1 no m-sd slot)
e+咁多間大廠出android機,see see佢地点4
[ 本帖最後由 legoman 於 2009-10-20 08:50 編輯 ]
作者: ~Mac迷~ 時間: 2009-10-20 09:36
Do you think HTC smartphones are cheap to most people?
作者: leofong2022 時間: 2009-10-20 09:46
一粒qualicomm U包GPS又原生USB2.0批發價成本平過一粒Marvell ge U(要support USB2.0又要加chipset)
部機hardware成本和賣出價唔係必然比例
女干商 ar 嘛
作者: zerochan 時間: 2009-10-20 12:22
OMAP 3430 VS snapdragon
cortex A8 同 Scorpion大家都係 ARMv7,理論性能差不多
TEGRA粒CORE仲係ARMv6
鬥application未必會輸
鬥3D就...
Nintendo DS: 120,000 triangles/s, 30 M pixels/s
PowerVR MBX-Lite (iPhone 3G): 1 M triangles/s, 100 M pixels/s
Samsung S3C6410 (Omnia II): 4 M triangles/s, 125.6 M pixels/s
ATI Imageon (Qualcomm MSM72xx): 4 M triangles/s, 133 M pixels/s
PowerVR SGX 530 (Palm Pre): 14 M triangles/s, ___ M pixels/s
ATI Imageon Z430 (Toshiba TG01): 22 M triangles/s, 133 M pixels/s
PowerVR SGX 535 (iPhone 3GS): 28 M triangles/s, 400 M pixels/s
Sony PSP: 33 M triangles/s, 664 M pixels/s
PowerVR SGX 540 (TI OMAP4): 35 M triangles/s, 1000 M pixels/s
Nvidia Tegra APX2500 (Zune HD): 40 M triangles/s, 600 M pixels/s
ATI Imageon _ (Qualcomm QSD8672): 80 M triangles/s, >500 M pixels/s
數字上,今次高通既snapdragon真係唔弱
呢度有個BENCHMARK
http://wmpoweruser.com/?p=8348
8250比以前粒7200快左好多了
作者: 正宗球迷 時間: 2009-10-20 12:57
htc出到咁密既話,仲要機能唔係突出過舊機,真係打番自己.
另外想問下幾位買左hero 版友,你地放左部機?因為佢乜問題?
二手市場黎計,如果有新機出,咁上一水機實會落價,咁樣真係玩死班換機友,好快唔值錢
作者: 飛機信 時間: 2009-10-20 23:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C.K.F. 時間: 2009-10-21 00:26
原帖由 zerochan 於 2009-10-20 12:22 發表
OMAP 3430 VS snapdragon
cortex A8 同 Scorpion大家都係 ARMv7,理論性能差不多
TEGRA粒CORE仲係ARMv6
鬥application未必會輸
鬥3D就...
Nintendo DS: 120,000 triangles/s, 30 M pixels/s
PowerVR MBX-Lite (iPhon ...
好難單憑廠方公佈的數字去定奪那款CPU的3D性能較勁, 因為每家廠商對性能數字都有不同定義.
作者: ben20034 時間: 2009-10-21 00:45
有齊曬我心目中想要既功能
作者: eric09236 時間: 2009-10-22 03:30
原帖由 飛機信 於 2009-10-20 23:41 發表
其實部hero係好好用.......冇問題............係htc中最快,,,,好夠闱,,,,,,,,只係現在仲值錢早D放咁解........
兄台放左幾錢
作者: ~Mac迷~ 時間: 2009-10-22 11:24
原帖由 zerochan 於 2009-10-20 12:22 發表
OMAP 3430 VS snapdragon
cortex A8 同 Scorpion大家都係 ARMv7,理論性能差不多
TEGRA粒CORE仲係ARMv6
鬥application未必會輸
鬥3D就...
Nintendo DS: 120,000 triangles/s, 30 M pixels/s
PowerVR MBX-Lite (iPhon ...
講圖形技術肯定抽唔過nVidia同PowerVR
作者: 飛機信 時間: 2009-10-22 19:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C.K.F. 時間: 2009-10-22 21:25
其實 Snapdragon 內的GPU係 ATi技術
事由早排 Qualcomm收購了 ATi 的handheld graphics部門.
以我了解, handheld graphics 技術最優秀是 PowerVR.
作者: hkxweb 時間: 2009-10-23 10:06
個樣差左少少

