Board logo

標題: HTC dragon 真機出場 [打印本頁]

作者: mkywong    時間: 2009-10-19 13:11     標題: HTC dragon 真機出場

● 高通的Snapdragon QSD8250(1GHz)
● Android 2.0
● 512MB ROM
● 256MB RAM (點解唔係288mb )
● 480 x 800分辨率电容触摸屏/多点触摸
● GSM 850、900、1800、1900;UMTS 900、1900、2100
● 3.5mm耳机插孔
● 500万像素摄像头
● 蓝牙2.1,WiFi和全球定位系统
● FM

[ 本帖最後由 mkywong 於 2009-10-19 13:18 編輯 ]
作者: 正宗球迷    時間: 2009-10-19 13:20

冇哂掣按玩全屏呀?得一粒波?
同埋怪在仲少過magic,256M RAM?
作者: jackielch    時間: 2009-10-19 13:23

個樣同個餡都好似差左dd 喎~
作者: mkywong    時間: 2009-10-19 13:34

原帖由 正宗球迷 於 2009-10-19 13:20 發表
冇哂掣按玩全屏呀?得一粒波?
同埋怪在仲少過magic,256M RAM?


有四個似係熱感既key
作者: 綠豆豆    時間: 2009-10-19 13:37

原帖由 jackielch 於 2009-10-19 13:23 發表
個樣同個餡都好似差左dd 喎~


個餡仲可以有d咩
作者: fkf    時間: 2009-10-19 16:26

it should be better if it's all in black
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-10-19 16:31

機械人中嘅機王
作者: 幻靈    時間: 2009-10-19 16:34

cam 旁既係咪燈 ?
作者: tommy0605    時間: 2009-10-19 18:02

失望,.......我都係等samsung或者moto la....
作者: UMPC    時間: 2009-10-19 18:25

我覺得個樣麻麻地je...
作者: eric09236    時間: 2009-10-19 19:39

成個SPRINT HERO咁樣
作者: Polynomials    時間: 2009-10-19 20:14

個樣好衰, 部機仲好似好長
(明明WM D 800*480都冇咁長形)
同埋如果係機皇唔多俾多D rom,
唔root又唔可以install app to sd..........

不過我都會考慮下~~
作者: licgfg    時間: 2009-10-19 20:57

超核突
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-10-19 21:33

都唔知點解HTC咁鍾意用Qualcomm,用TI嘅Cortex A8或者nVIDIA Tegra都勁過Sanpdragon
作者: The Dude    時間: 2009-10-19 21:46

Sony will have an Android phone with similar specs but with more built in memory and 8meg pixel camera.
作者: jackielch    時間: 2009-10-19 22:02

原帖由 綠豆豆 於 2009-10-19 13:37 發表


個餡仲可以有d咩


256MB RAM <= -_- 加多少少好貴咩... 都唔明點解係都唔肯比多DD
作者: leofong2022    時間: 2009-10-19 23:20

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-10-19 21:33 發表
都唔知點解HTC咁鍾意用Qualcomm,用TI嘅Cortex A8或者nVIDIA Tegra都勁過Sanpdragon

平係重要因素
作者: leofong2022    時間: 2009-10-19 23:21

到時會唔會要5k5才有交易?
作者: antony    時間: 2009-10-19 23:27

背面隻 Android 公仔幾得意
作者: 飛機信    時間: 2009-10-19 23:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: UMPC    時間: 2009-10-20 00:28

原帖由 The Dude 於 2009-10-19 09:46 PM 發表
Sony will have an Android phone with similar specs but with more built in memory and 8meg pixel camera.

sony??
定 SE?
作者: irvingtin    時間: 2009-10-20 00:43

岩岩先出一部 hero, 而加又出另一部......
買過 HTC 既機之後, 以後唔再買佢D野...
作者: 飛機信    時間: 2009-10-20 00:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信    時間: 2009-10-20 00:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: irvingtin    時間: 2009-10-20 01:21

原帖由 飛機信 於 2009-10-20 00:55 發表
最惨係HTC一粒CPU出好多機................. .............我估HTC从後D機會行1G或800的CPU...........所以部HERO早放早着..........同HTC出機唔三唔四,,,,,,,,比一樣你又要抽番一樣出來

無咩特別既, 計到出黎:
WM 一條 line,
Android 另一條 line
大mon (HD), 細 mon (diamond), 咁就4部機啦....
有 keyboard, 無 keyboard, total 已經6部機
再開多條 line, 平價版, 上中下都有齊~
total 8部機~
800MHz -> 1G, 又出多個 round, 幾好~~
作者: dmch    時間: 2009-10-20 01:22

之不過以可mod性黎講我都仲係會揀HTC~
作者: eric_the_red    時間: 2009-10-20 01:30

原帖由 飛機信 於 2009-10-19 23:31 發表





htc成日出D機,,,,,,,到喉唔到肺

半年出一次新機等你追AR MA, 你估好似I PHONE 2G玩到今時今日都唔失禮咩
作者: legoman    時間: 2009-10-20 08:45

hTC 不嬲揾benq7 lar
成日用低檔機安個懶高檔自家界面就呃人>$3-6xxx
d 機又特登做到有缺陷(e.g no flash light for cam,diamond1 no m-sd slot)

e+咁多間大廠出android機,see see佢地点4

[ 本帖最後由 legoman 於 2009-10-20 08:50 編輯 ]
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-10-20 09:36

原帖由 leofong2022 於 2009-10-19 23:20 發表

平係重要因素

Do you think HTC smartphones are cheap to most people?
作者: leofong2022    時間: 2009-10-20 09:46

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-10-20 09:36 發表

Do you think HTC smartphones are cheap to most people?

一粒qualicomm U包GPS又原生USB2.0批發價成本平過一粒Marvell ge U(要support USB2.0又要加chipset)
部機hardware成本和賣出價唔係必然比例
女干商 ar 嘛
作者: zerochan    時間: 2009-10-20 12:22

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-10-19 21:33 發表
都唔知點解HTC咁鍾意用Qualcomm,用TI嘅Cortex A8或者nVIDIA Tegra都勁過Sanpdragon

OMAP 3430 VS snapdragon
cortex A8 同 Scorpion大家都係 ARMv7,理論性能差不多
TEGRA粒CORE仲係ARMv6
鬥application未必會輸
鬥3D就...
Nintendo DS: 120,000 triangles/s, 30 M pixels/s
PowerVR MBX-Lite (iPhone 3G): 1 M triangles/s, 100 M pixels/s
Samsung S3C6410 (Omnia II): 4 M triangles/s, 125.6 M pixels/s
ATI Imageon (Qualcomm MSM72xx): 4 M triangles/s, 133 M pixels/s
PowerVR SGX 530 (Palm Pre): 14 M triangles/s, ___ M pixels/s
ATI Imageon Z430 (Toshiba TG01): 22 M triangles/s, 133 M pixels/s
PowerVR SGX 535 (iPhone 3GS): 28 M triangles/s, 400 M pixels/s
Sony PSP: 33 M triangles/s, 664 M pixels/s
PowerVR SGX 540 (TI OMAP4): 35 M triangles/s, 1000 M pixels/s
Nvidia Tegra APX2500 (Zune HD): 40 M triangles/s, 600 M pixels/s
ATI Imageon _ (Qualcomm QSD8672): 80 M triangles/s, >500 M pixels/s


數字上,今次高通既snapdragon真係唔弱
呢度有個BENCHMARK
http://wmpoweruser.com/?p=8348
8250比以前粒7200快左好多了
作者: 正宗球迷    時間: 2009-10-20 12:57

htc出到咁密既話,仲要機能唔係突出過舊機,真係打番自己.

另外想問下幾位買左hero 版友,你地放左部機?因為佢乜問題?
二手市場黎計,如果有新機出,咁上一水機實會落價,咁樣真係玩死班換機友,好快唔值錢
作者: 飛機信    時間: 2009-10-20 23:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C.K.F.    時間: 2009-10-21 00:26

原帖由 zerochan 於 2009-10-20 12:22 發表

OMAP 3430 VS snapdragon
cortex A8 同 Scorpion大家都係 ARMv7,理論性能差不多
TEGRA粒CORE仲係ARMv6
鬥application未必會輸
鬥3D就...
Nintendo DS: 120,000 triangles/s, 30 M pixels/s
PowerVR MBX-Lite (iPhon ...

好難單憑廠方公佈的數字去定奪那款CPU的3D性能較勁, 因為每家廠商對性能數字都有不同定義.
作者: ben20034    時間: 2009-10-21 00:45

有齊曬我心目中想要既功能
作者: eric09236    時間: 2009-10-22 03:30

原帖由 飛機信 於 2009-10-20 23:41 發表



其實部hero係好好用.......冇問題............係htc中最快,,,,好夠闱,,,,,,,,只係現在仲值錢早D放咁解...... ..

兄台放左幾錢
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-10-22 11:24

原帖由 zerochan 於 2009-10-20 12:22 發表

OMAP 3430 VS snapdragon
cortex A8 同 Scorpion大家都係 ARMv7,理論性能差不多
TEGRA粒CORE仲係ARMv6
鬥application未必會輸
鬥3D就...
Nintendo DS: 120,000 triangles/s, 30 M pixels/s
PowerVR MBX-Lite (iPhon ...

講圖形技術肯定抽唔過nVidia同PowerVR
作者: 飛機信    時間: 2009-10-22 19:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C.K.F.    時間: 2009-10-22 21:25

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-10-22 11:24 發表

講圖形技術肯定抽唔過nVidia同PowerVR

其實 Snapdragon 內的GPU係 ATi技術
事由早排 Qualcomm收購了 ATi 的handheld graphics部門.

以我了解, handheld graphics 技術最優秀是 PowerVR.
作者: hkxweb    時間: 2009-10-23 10:06

個樣差左少少





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2