作者: trfsonic 時間: 2009-10-12 21:02 標題: Windows Mobile 7 RTM下年4月?
http://chinese.engadget.com/2009 ... or-spring-2010-rtm/
關於Windows Mobile 7的消息,我們也不只聽過一次了。目前最可信的說法,是好幾個月前Steve Ballmer提到明年推出,而最有可能的時間是在年底。不過,現在所看到的謠言,則是更明確提到RTM版將於明年春天來臨(雖然很迂迴,是談 Office Mobile 7需要在WM7上足,才提到)。但不管是真是假,感覺上WM 6.5的壽命可能不會很長呀。
來回顧一下之前我們有提到相關的謠言(這樣以後看到相關謠言時,比較好統整XD):
‧在去年一月時,就已經提到WM7將會有新介面像是手勢辨識系統。
‧差不多同時間,也是去年的一月,有個不知真假的微軟Roadmap洩出,提到WM 7今年是測試版,未來才會推出正式版(不過用Future,代表時間不是那麼確定吧)。目前與這Roadmap有關,又算是大事,就是Windows 7了,提早在今年10月上市。
‧去年的九月引用美國CNET報導,提到WM7會在今年年中推出(結果WM6.5到今年年底才推出)
‧今年二月ballmer說Windows Mobile7將於明年推出(最有可能是在年底,當然也有可能到2011)
‧今年三月又有圖片流出(不過感覺很像是假的)
最後就是這則啦,RTM版將於四月OK。
===
到底揀dext定係x2好呢?
作者: Phil_123 時間: 2009-10-12 21:20
其實依家 WM6.5.1 開發進度已經如火如荼, WM7 真係有可能咁快 RTM, 但係幾時正式見街又係另一回事.
依家既 WM6.5, 今年 5 月一早已經 RTM, 咪又係依家先出
作者: trfsonic 時間: 2009-10-12 22:46
唉,都唔知跳槽去android好定係留守wm……
作者: snoopy11hk 時間: 2009-10-12 22:48
wm 等死都得..
multi task 做得差過 android
Software 唔夠 iphone fight
話商用又唔夠 blackberry 勁
一事無成 wor
[ 本帖最後由 snoopy11hk 於 2009-10-12 22:49 編輯 ]
作者: tsubasa22 時間: 2009-10-12 22:50
對WM真係無期望
作者: cct1978 時間: 2009-10-12 23:16
正常呀
電話唔到MS話事

作者: Polynomials 時間: 2009-10-13 00:14
6.5.1 感覺上真係幾好,以往聽電話 / 收SMS例牌hang一hang而家已經冇咗。
不過WM7始終應該係全新野,我估承襲自zune的比較多,斷估都冇咁快。6.5由公佈到推出,都係改得咁少野,俾我感覺WM好慢。
不過樓主,X2硬件上太廢,如果諗upgrade去WM7係不可能的。
現時只有HD2可能upgrade,因為WM7要用capacitive mon
[ 本帖最後由 Polynomials 於 2009-10-13 00:15 編輯 ]
作者: trfsonic 時間: 2009-10-13 06:59
x2發佈個時話可以up上去wm7……
算啦,都係等office for android成熟就跳槽
作者: g7billy 時間: 2009-10-13 14:05
下年android 都出2.0
WM可以收皮
作者: corsairgt 時間: 2009-10-15 09:34
我過去10年用過幾部 WM 機,微軟發展到 WM v6.5 同 Android v1.5 比,已經落後人哋幾條街,永不超生。重叫人等到 v7.0,叫佢慳 D 啦。
作者: bbnetnet 時間: 2009-10-16 09:08
作者: smallgod 時間: 2009-10-18 21:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jimmyhahahk 時間: 2009-10-19 23:47
[幻想MODE]如果啲6.5嘅電話可以升級做7就好啦[/幻想MODE]
作者: Maxel 時間: 2009-10-20 14:06
再等WINDOWS 真係收得皮
