Board logo

標題: 原來peoples gprs 用htc hero都好快吓 [打印本頁]

作者: 飛機信    時間: 2009-9-30 18:35     標題: 原來peoples gprs 用htc hero都好快吓

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thefworld    時間: 2009-9-30 20:08

儲值卡????
作者: 飛機信    時間: 2009-9-30 20:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thefworld    時間: 2009-9-30 20:21

上緊網會唔會無電話入??
作者: ben20034    時間: 2009-9-30 20:31

其實人仔98蚊包幾分鐘,唔係儲值卡
作者: thefworld    時間: 2009-9-30 20:34

原帖由 ben20034 於 2009-9-30 20:31 發表
其實人仔98蚊包幾分鐘,唔係儲值卡

上緊網個陣會唔會唔比電話入~ 定電話入會自動斷線?
作者: 飛機信    時間: 2009-9-30 20:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thefworld    時間: 2009-9-30 21:05

原帖由 飛機信 於 2009-9-30 20:39 發表





會無電話入 .................但會飛去留言信箱

O~有無得比電話優先?
作者: 水杯    時間: 2009-9-30 21:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thefworld    時間: 2009-9-30 21:30

原帖由 水杯 於 2009-9-30 21:17 發表


冇話優先唔優先,根本你用用左條線,人地打唔通

咁都要諗諗先
作者: 水杯    時間: 2009-10-1 09:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛機信    時間: 2009-10-1 10:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 正宗球迷    時間: 2009-10-1 13:07

如果3G網絡用,冇電話入,會唔會速度仲快?
作者: thefworld    時間: 2009-10-1 20:24

ip係打係連接桿定伺機器?
我連到edge, 但係瀏覽器同hkg上唔到網
作者: 飛機信    時間: 2009-10-1 20:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pampam    時間: 2009-10-1 21:03

我都感覺快左
上epc5秒就load完
作者: thefworld    時間: 2009-10-2 17:44

我用左無限上網~ wifi上唔到網~ 有無人知道點解?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2