Board logo

標題: Hero 通話記錄一問 ~ [打印本頁]

作者: ltony    時間: 2009-9-22 02:06     標題: Hero 通話記錄一問 ~

以下圖片由 user manual page 59 見到的~
http://member.america.htc.com/do ... HK&TW_TC_UM.pdf

圖中見到個通話紀錄有顯示時間 (中英文版都有),
但我的手機只係會顯示日期...
(如果要顯示時間要按個小圖入去, 好麻煩)
請問有冇辦法set到好似user manual 咁既介面?
作者: hkkjoe    時間: 2009-9-22 07:01

原帖由 ltony 於 2009-9-22 02:06 發表
以下圖片由 user manual page 59 見到的~
http://member.america.htc.com/do ... HK&TW_TC_UM.pdf

圖中見到個通話紀錄有顯示時間 (中英文版都有),
但我的手機 ...


會唔會係因為今日內既就會顯示時間.. 過左12AM就會只顯示昨天/日子..
作者: wwa    時間: 2009-9-22 07:13

原帖由 hkkjoe 於 2009-9-22 07:01 發表


會唔會係因為今日內既就會顯示時間.. 過左12AM就會只顯示昨天/日子..


無錯, 好多手機都係禁.
作者: carlkyo    時間: 2009-9-22 13:55

覺唔覺hero好似冇左層軟膠
之前demo機好似都有
~"~
作者: ltony    時間: 2009-9-22 18:12

晤係

今天的會顯示"週二 9月22日"
無時間
作者: eric09236    時間: 2009-9-22 22:04

個類型試下唔
好用GOOGLE, 用PHONE

[ 本帖最後由 eric09236 於 2009-9-22 22:04 編輯 ]
作者: ltony    時間: 2009-9-25 00:56

原帖由 eric09236 於 2009-9-22 22:04 發表
個類型試下唔
好用GOOGLE, 用PHONE


我諗你既意思係用phone既contact , 唔好load from google/sim...

小弟剛好正正係咁set...
睇番其他forum, 好多人都遇上呢個問題

http://www.shopping01.com/topicd ... 8&last=14658639





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2