標題: i900 同 i908 原裝支筆 (stylus)係咪唔同? [打印本頁]
作者: zeon13 時間: 2009-8-17 13:12 標題: i900 同 i908 原裝支筆 (stylus)係咪唔同?
剛買了i900, 支筆係咪冇得伸長? 我的是三角柱體
我見i908果支(圓柱形) 可以伸長
作者: dochi 時間: 2009-8-17 20:13
應該一樣嫁wor
我見網上面d i900 review 同我部i908 冇分別~
作者: zeon13 時間: 2009-8-17 23:51
我部機應該係俄水, 但見俄羅斯果邊都係用伸長筆
唔通係新version?
[attach]928830[/attach]
[attach]928831[/attach]
