作者: speed 時間: 2009-8-16 19:16 標題: 大家有無刷新泄的固件
正式版的修正版
作者: rapfish 時間: 2009-8-16 19:24
修整了内存溢出问题 其他冇乜分别!!!!我刷左
提示下,假如发彩讯就唔好刷了,听讲发唔到

作者: vav 時間: 2009-8-16 22:13
將個mms.exe文件改返第一版926既,就可以sent mms
作者: jr8540 時間: 2009-8-19 10:52
刷咗,幾好用


| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |