Board logo

標題: 大家有無刷新泄的固件 [打印本頁]

作者: speed    時間: 2009-8-16 19:16     標題: 大家有無刷新泄的固件

正式版的修正版
作者: rapfish    時間: 2009-8-16 19:24

修整了内存溢出问题 其他冇乜分别!!!!我刷左

提示下,假如发彩讯就唔好刷了,听讲发唔到
作者: vav    時間: 2009-8-16 22:13

原帖由 rapfish 於 2009-8-16 19:24 發表
修整了内存溢出问题 其他冇乜分别!!!!我刷左

提示下,假如发彩讯就唔好刷了,听讲发唔到

將個mms.exe文件改返第一版926既,就可以sent mms
作者: jr8540    時間: 2009-8-19 10:52

刷咗,幾好用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2