作者: vav 時間: 2009-8-7 20:54 標題: M8下星期一出正式新固件
希望J.W今次唔會吹水啦
作者: vav 時間: 2009-8-7 21:13
相信是最後一個老UI的固件,應該不是新UI
作者: netmen 時間: 2009-8-7 23:43
信拒最後一次咁啦, 有正式固件咁D軟件更新應該會好D
作者: speed 時間: 2009-8-8 00:11
我寧願他等埋新ui先出仲好, 之前好似話新ui 8月尾,如果這個正式版係舊,咁新ui可能又會延期
作者: ihmcjacky 時間: 2009-8-8 02:27
終於來了~~熱切期待新固件的推出
[ 本帖最後由 ihmcjacky 於 2009-8-8 02:27 編輯 ]
作者: 正宗球迷 時間: 2009-8-8 11:08
正式新固件即係正式版,唔係測試或者早洩版?
作者: vav 時間: 2009-8-8 12:32
一百分!
作者: 艾域 時間: 2009-8-8 20:12
其實裝個新FIRMWARE都唔係好耐姐...15MINS咩都攪掂晒..
點解個個好似好大工程咁攪到唔肯UPGRADE
作者: casper326 時間: 2009-8-8 20:46
係方便.... 但係BETA ROM 會有BUG 嘛~ 好多師兄都唔想UP 完... 多左BUGS.. 要DOWNGRADE 翻嘛~~
作者: vav 時間: 2009-8-9 00:52
原帖由 casper326 於 2009-8-8 20:46 發表
係方便.... 但係BETA ROM 會有BUG 嘛~ 好多師兄都唔想UP 完... 多左BUGS.. 要DOWNGRADE 翻嘛~~
通常BETA ROM係多左某一樣好既功能,但附送另一樣BUG
作者: vav 時間: 2009-8-10 18:56
仲未出,唔通又吹水
作者: ihmcjacky 時間: 2009-8-10 21:36
正式版已經推出。版本號0.9.2.6,正在下載
作者: ivan1612 時間: 2009-8-10 21:44
出左 有無人試?
作者: ihmcjacky 時間: 2009-8-10 21:46
應該未有人下載成功,太多人下載了,server好似爆爆地...
[ 本帖最後由 ihmcjacky 於 2009-8-10 21:47 編輯 ]
作者: ihmcjacky 時間: 2009-8-10 21:47
MEIZU M8固件V.0.9.2.6
1. 使用新的通話UI
2. 增加了電話應用程序的穩定性,優化了來電界面處理
3. 增加了通話中記號碼功能
4. 增加了通話中查看聯繫人和通話記錄功能
5. 增加了讀取SIM卡中的短信功能
6. 支持Wap Push短信的接收
7. 增加了Voice Mail功能
8. 增加SIM卡短信導入功能
9. 增加了短信字數條數提示功能
10. 當VCF大於500字節轉成彩信,當短信大於5條轉成彩信
11. 支持VCF以附件文式打包成彩信
12. 修改電話和短信的默認鈴聲
13. 改善應用程序開啟/關閉動畫
14. 電話設置中增加隱藏號碼功能
15. 修正FLV視頻音視頻不同步的問題
16. 優化互聯網瀏覽器的性能
17. MSN支持CMWAP接入點
18. 桌面圖標的大小修改為90*90
19. 修正部分CAB文件無法安裝的問題
20. 增加橫屏科學計算器
21. 優化短信列表滾動時的流暢度
22. 音樂播放器增加封面下載功能
23. 優化桌面圖標的滑動效果
24. 修改GPRS接入點的設置方式,提供多個默認接入點,用戶可以新建接入點
25. 加入GPRS數據漫遊開關
26. 啟用顯示防撕裂機制
27. 視屏播放增加聲道選擇開關
[ 本帖最後由 ihmcjacky 於 2009-8-10 21:57 編輯 ]
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-10 21:49
原帖由 ihmcjacky 於 2009-8-10 09:47 PM 發表
MEIZU固件V.0.9.2.6
1. 使用新的通話UI
2. 增加了電話應用程序的穩定性,優化了來電界面處理
3. 增加了通話中記號碼功能
4. 增加了通話中查看聯繫人和通話記錄功能
5. 增加了讀取SIM卡中的短信功能
6. 支持Wap P ...
Official web site 慢到飛起, 入唔到
作者: ihmcjacky 時間: 2009-8-10 21:50
http://down4.meizu.com/Firmware/m8/xip_0.9.2.6.rar
enjoy
不過下得很慢...
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-10 21:53
原帖由 ihmcjacky 於 2009-8-10 09:50 PM 發表
http://down4.meizu.com/Firmware/m8/xip_0.9.2.6.rar
enjoy
不過下得很慢...
作者: chrislun 時間: 2009-8-10 21:53
M8真係好玩!
作者: ihmcjacky 時間: 2009-8-10 21:56
估計呢個固件同上一版本的測試固件不會有太大分別,我較爲期待9月的那個新UI固件
[ 本帖最後由 ihmcjacky 於 2009-8-10 21:57 編輯 ]
作者: vav 時間: 2009-8-10 21:59
作者: vav 時間: 2009-8-10 22:03
遠水解唔到近渴
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-10 22:03
作者: vav 時間: 2009-8-10 22:07
萬幾人一齊扯緊,想快都難
作者: wyman0210 時間: 2009-8-10 22:09
論壇都頂唔住喇
作者: mkywong 時間: 2009-8-10 22:11
橫屏短信都未有
作者: vav 時間: 2009-8-10 22:14
會唔會搞到上次暴風咁
作者: vav 時間: 2009-8-10 22:18
所有架生出埋
作者: rapfish 時間: 2009-8-10 22:18
疯狂的MY ,我听日现刷固体
作者: 卍TCH卍 時間: 2009-8-10 22:20
宜家upgrade 係咪都係用返內置嗰啲backup功能就夠?
我仲係9.05囧
作者: ihmcjacky 時間: 2009-8-10 22:25
有rayfile分流了
作者: rapfish 時間: 2009-8-10 22:25
905 BACKUP应该可以兼容!
作者: vav 時間: 2009-8-10 22:25
開埋
作者: netmen 時間: 2009-8-10 22:31
好心急放工返來試下, 見咁慢 , 放棄 , 明天先
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-10 22:31
作者: HKEPC.DT 時間: 2009-8-10 22:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-10 22:36
作者: YIPHOWA 時間: 2009-8-10 22:37
有冇rayfile/bt line a..
我dl唔到...
作者: vav 時間: 2009-8-10 22:37
冇錯
作者: fmwowo 時間: 2009-8-10 22:37
please provide rayfile links ?
Thanks
作者: vav 時間: 2009-8-10 22:38
RaySource
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-10 22:39
rayfile.com
/files/c55aa06e-85b8-11de-b01a-0014221b798a/
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-10 22:39
作者: vav 時間: 2009-8-10 22:43
呢個快D
http://www.meizumi.com/XiTong/GuJian/524.html
作者: YIPHOWA 時間: 2009-8-10 22:43
dl緊..得30kbs=-=..
唔該哂,,,
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-10 22:45
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-10 22:45
restart緊
作者: vav 時間: 2009-8-10 22:48
得左
作者: ihmcjacky 時間: 2009-8-10 22:51
down完嘅c兄報告下啦
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-10 22:54
運作速度比 0.9.2.5 快 , 同時都比較流暢
唔會有種跑下停下既感覺
作者: vav 時間: 2009-8-10 23:01
1.時間後面冇左內存顯示
2.GPRS設置依然有D問題,新建后選擇時會冇反應,個圈轉不停
依然要出埋9110個招
UC有問題,搞緊
[ 本帖最後由 vav 於 2009-8-10 23:35 編輯 ]
作者: kennymoody 時間: 2009-8-10 23:08
用迅雷 down 有 500K/s 以上 .......
作者: netmen 時間: 2009-8-11 01:50
試完 , 同之前的真係分別不大 , 感覺有順到 , 其它FEEL唔到,
最明顯同失敗的地方就係 ---> 照片
縮圖效果係有固件以來最屎的一隻, MZ 係咪玩我地?
算了, 好小用, 忍下你 , 9月睇下點 , 再冇起色就BYEBYE 當PMP用
作者: yiump 時間: 2009-8-11 01:52
+852個問題咁耐都未解決到....真係...灰晒囉
作者: mkywong 時間: 2009-8-11 08:55
我地market 咁細. 點會花時間去攪呀
加上佢仲有好多主要功能都未攪好.
你都係死心吧
作者: 艾域 時間: 2009-8-11 11:14
呢個問題自己都解決到啦...同埋都唔關M8事..
只係中國同香港既電話制式唔同先會咁
作者: 艾域 時間: 2009-8-11 11:16
原帖由 netmen 於 2009-8-11 01:50 發表
試完 , 同之前的真係分別不大 , 感覺有順到 , 其它FEEL唔到,
最明顯同失敗的地方就係 ---> 照片
縮圖效果係有固件以來最屎的一隻, MZ 係咪玩我地?
算了, 好小用, 忍下你 , 9月睇下點 , 再冇起色就BYEBYE 當PMP用
其實又唔可以咁講,睇得出佢係轉左另一隻寫法黎出D THUMBNAIL,
以前就一次過LOAD晒,但拖落去好慢,宜家就要LOAD一LOAD,但拖動效果好好
我覺得都叫做可以接受,好多時都一兩秒LOAD晒
作者: ilty 時間: 2009-8-11 12:12 標題: 回覆 56# 的帖子
請問ching點樣解決
我係官網dl最快有4mb一秒
作者: HKEPC.DT 時間: 2009-8-11 13:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: J0104 時間: 2009-8-11 13:17
我想問下M8 可唔可以打橫sms?
作者: jr8540 時間: 2009-8-11 19:55
好驚呀,第一次upgrade中.....
作者: jr8540 時間: 2009-8-11 19:57
好似得咗^^
作者: rapfish 時間: 2009-8-11 23:11
惊咩喔,m8好难会变砖头!即使你upgrading冇电都吾怕
作者: 卍TCH卍 時間: 2009-8-12 00:08
升咗新firmware
部機啞咗
将耳机插头插入插孔,360度转动,插拔,拔插重复以上动作,应该问题能得到解决,不能解决的话,联系客服换机或者维修
[ 本帖最後由 卍TCH卍 於 2009-8-12 01:56 編輯 ]
作者: saltimbranco 時間: 2009-8-12 01:13
原帖由 卍TCH卍 於 2009-8-12 00:08 發表
升咗新firmware
部機啞咗![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
将耳机插头插入插孔,360度转动,插拔,拔插重复以上动作,应该问题能得到解决,不能解决的话,联系客服换机或者维修
![]()
秘技呀?
我真係笑左
作者: HKEPC.DT 時間: 2009-8-12 11:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vav 時間: 2009-8-12 14:42
去官方論壇港澳台MY+度我個貼入邊download個文件就搞掂
作者: HKEPC.DT 時間: 2009-8-12 15:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YIPHOWA 時間: 2009-8-12 20:16
有冇chingdl左mbarmaps..
我dl左個綠化版同香港地圖..
攪極都用唔到..
有冇ching知點整.;.
hk map 個file都唔知要放係邊???
重有冇d咩要dl先用到
我睇唔明佢個教學
作者: mkywong 時間: 2009-8-12 23:01
等我WEEKEND 研究下~
作者: kennymoody 時間: 2009-8-12 23:57
用左 2 日 .....發現有個 function 無左........
就係打電話比人 ...... 人地接聽果時架機識震依個 function ................
我用慣左好好用 ............ 依家無左好唔慣 ........ 定係淨係我係咁 ?
作者: kedros5 時間: 2009-8-13 11:14
我有呀....你應該係個別事件
作者: kennymoody 時間: 2009-8-13 15:52
我知咩事了 .... 原來係我熄左震機功能 .... 唔怪得完全唔震 ..........
開返就無事 ..
作者: 艾域 時間: 2009-8-16 14:08
原帖由 YIPHOWA 於 2009-8-12 20:16 發表
有冇chingdl左mbarmaps..
我dl左個綠化版同香港地圖..
攪極都用唔到..
有冇ching知點整.;.
hk map 個file都唔知要放係邊???
重有冇d咩要dl先用到![]()
我睇唔明佢個教學![]()
果個好簡單~咁解壓完放入去就OK~好好用
作者: HKEPC.DT 時間: 2009-8-17 01:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vav 時間: 2009-8-17 01:35
原帖由 HKEPC.DT 於 2009-8-17 01:20 發表
出左0926修正版好d下載啦
http://bbs.meizu.com/thread-1114731-1-1.html
仲多左野要修正
作者: HKEPC.DT 時間: 2009-8-17 01:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vav 時間: 2009-8-17 01:56
gprs同以前一樣,要修改
sent唔到mms,又要修改
好彩暫時仲未見其他bug
作者: HKEPC.DT 時間: 2009-8-17 12:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 魂浪丸 時間: 2009-8-17 17:49
之前話咩用一日就會勁慢, 其實對我無咩影響, 反正我日日都會自動 reboot 一次
今次 fix 完多左 MMS but, GPRS 果訪唔改 ini 都係無得 選擇用邊個
佢地攪咩...
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-17 19:03
搞o左幾個月個firmware仲係成舊屎咁 , 都唔好展望個firmware可以有咩大改變
佢幾時先肯放個Android呢, 至少大部份問題都易解決好多作者: 魂浪丸 時間: 2009-8-17 22:28
原帖由 真.飛鳥 於 2009-8-17 07:03 PM 發表
老實講
搞o左幾個月個firmware仲係成舊屎咁 , 都唔好展望個firmware可以有咩大改變
佢幾時先肯放個Android呢, 至少大部份問題都易解決好多
J.W 話: 正式出要下年底...
作者: HKEPC.DT 時間: 2009-8-17 23:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-18 21:10
正式版唔望佢出年年底出到
只係望盡快出public beta
作者: 真.飛鳥 時間: 2009-8-18 21:11
原帖由 HKEPC.DT 於 2009-8-17 11:41 PM 發表
有啦不過唔是官方版 刷左rom之後就沒得變反wce版,總有可能變磚同開唔到機而且唔可以換新機,只可以當mp4用,都是在等下啦
http://pickup.mofile.com/6158666175427201
而且返唔到轉頭, 更玩唔過, 風險高到爆 (因為部機hw問題都多 , 一個唔覺意flash完之後是但一件出事都幾大獲)
[ 本帖最後由 真.飛鳥 於 2009-8-18 21:11 編輯 ]
作者: eddyncc 時間: 2009-8-18 21:54
我更新左V0.9.2.6..之後就上唔到網
我係用peoples的..請問有冇人都係咁?
作者: 魂浪丸 時間: 2009-8-18 21:58
你原本用咩?
睇下 vav 既 post, 佢有教
作者: eddyncc 時間: 2009-8-18 22:22
等我try try先..
thx
[ 本帖最後由 eddyncc 於 2009-8-18 22:31 編輯 ]
作者: ckm1982 時間: 2009-8-19 01:48
要用之前Version抄 .ini file嗰個方法先得
作者: terryhui 時間: 2009-8-19 13:49
尋晚終於都裝左JW隻926

