作者: clbbhk 時間: 2009-7-26 03:48 標題: 白色HTC 線控.......
係邊可以買到?我出去ssp 同mk 睇都好似唔多見~
想買比Magic 用~白色機用黑色線控又好似怪怪地BO
作者: marcojr 時間: 2009-7-26 10:56
我咁耐都無見過有白色線控
你有無朋友用緊白色Diamond?
作者: clbbhk 時間: 2009-7-26 16:07
我見taobao 有,不過無曬貨
作者: dancmd 時間: 2009-7-29 22:25
C兄我係銅鑼灣timesquare後面有一間賣電話既舖見到有白色HTC 線控不過唔知道幾多錢~
作者: clbbhk 時間: 2009-7-31 03:05
搵日去CC 先~唔該曬C 兄~不過聽講都唔平~行好似成3舊幾
作者: joslau 時間: 2009-7-31 12:26
鴨記桂林街出口右手邊行過去唔知第幾間個飾櫃有
我記好似唔知18x定16x...不過封晒塵...
