Board logo

標題: X1 最新 R3A 台灣 Frimware 你地 Update左未? [打印本頁]

作者: wueddie    時間: 2009-6-30 10:29     標題: X1 最新 R3A 台灣 Frimware 你地 Update左未?

我現在單佬中....唔知有沒有 ching 已經用緊呢?
好緊張....

個 Rom 成 160 Mb @@
作者: gp01fb    時間: 2009-6-30 10:36

升左做WM6.5 了 ...
不過想問係邊到單撈??
改左SPL 用唔到官方update
作者: wueddie    時間: 2009-6-30 10:43

原帖由 gp01fb 於 2009-6-30 10:36 發表
升左做WM6.5 了 ...
不過想問係邊到單撈??
改左SPL 用唔到官方update


XDA 到可以單佬.
改左 SPL 係可以轉返台灣原裝 ROM .
wm6.5 我覺得麻麻地... 可能用緊 TF3D ...
作者: gp01fb    時間: 2009-6-30 10:52

原帖由 wueddie 於 2009-6-30 10:43 發表


XDA 到可以單佬.
改左 SPL 係可以轉返台灣原裝 ROM .
wm6.5 我覺得麻麻地... 可能用緊 TF3D ...

搵到~我用緊xda hylu 個中文6.5, 有埋D2 版TF3d... 除左行唔到fish panel外都好perfect
作者: wueddie    時間: 2009-6-30 11:02

原帖由 gp01fb 於 2009-6-30 10:52 發表

搵到~我用緊xda hylu 個中文6.5, 有埋D2 版TF3d... 除左行唔到fish panel外都好perfect


是不是 P3F ? 我用過 , 但好多 Bugs . 所以我轉返去 P3E ..
P3E 可以行 Fish Panel 同埋你有沒有單佬最新的
GROWING PANEL??
超正 , Screen 入面每個會動的東西都可以按
而且 , 每件都是不同的捷鍵來的!!
作者: mrgrass    時間: 2009-6-30 11:27

未,....但係覺得現在HK OFF ROM OK.


個R3A 係6.1 定6.5?

[ 本帖最後由 mrgrass 於 2009-6-30 11:28 編輯 ]
作者: EVIS    時間: 2009-6-30 11:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS    時間: 2009-6-30 11:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wueddie    時間: 2009-6-30 11:32

原帖由 EVIS 於 2009-6-30 11:28 發表
R3A 唔是出左成個月啦咩?
now用緊 jack rom 都好正
之前都玩個hylu hing個6.5都好ok
但6.5真是唔多好用....


我單佬完 ... 點解個 file 名叫
APP_SW_X1i_GENERIC_TW_CDF1216-5863_KOV_R3AA013.image
係 *.img file 來的 ... 用什麼軟件 improt 去電話到!?
作者: wueddie    時間: 2009-6-30 11:33

原帖由 EVIS 於 2009-6-30 11:30 發表

用cooked rom ba la.....包你返唔到轉頭


部機一買返泥唔夠三天已經轉左 huly D Rom 啦
因為原裝個 rom d字又細 , 部機又慢 , 好多軟件又自己用唔到..
作者: gp01fb    時間: 2009-6-30 11:43

原帖由 wueddie 於 2009-6-30 11:32 發表


我單佬完 ... 點解個 file 名叫
APP_SW_X1i_GENERIC_TW_CDF1216-5863_KOV_R3AA013.image
係 *.img file 來的 ... 用什麼軟件 improt 去電話到!?

轉返做.bhp 用ruu 就得, 放落TF 卡flash都得
等你report
作者: wueddie    時間: 2009-6-30 11:47

原帖由 gp01fb 於 2009-6-30 11:43 發表

轉返做.bhp 用ruu 就得, 放落TF 卡flash都得
等你report


thx ching ! 是 nbh not bhp...
現在 Flash 中..
作者: gp01fb    時間: 2009-6-30 11:49

返去玩下個growing panel 先

除左jack 同huly 仲有咩rom 好介紹 ?
jack 大果個好快但佢改左太多野... 唔係好arm 用
其他又要用CE-star 先睇到中文...
作者: EVIS    時間: 2009-6-30 12:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wueddie    時間: 2009-6-30 12:07

原帖由 wueddie 於 2009-6-30 11:47 發表


thx ching ! 是 nbh not bhp...
現在 Flash 中..


唔知點解...一用返原裝 rom 就覺得佢好垃圾...
所以...我都係決定用返 huly 的 rom =  =
作者: kchu    時間: 2009-6-30 15:08

小弟我未用過WM.
請問而家X1$3,650買唔買得過?
作者: wueddie    時間: 2009-6-30 15:49

原帖由 kchu 於 2009-6-30 15:08 發表
小弟我未用過WM.
請問而家X1$3,650買唔買得過?


我買時係 4780 ... 所以我一定係講 , 喜歡就買啦
作者: Polynomials    時間: 2009-6-30 16:30

我用緊Touch IT 10.1 rom
買返來第一日就flash咗,我覺得好正同埋幾快
6.5我諗遲D先flash la,始終仲未official,flash完一陣又有新update,廢是咁煩

我前排買咗,3880,我覺得真係唔錯幾抵用
可以用一年之後,等android再成熟D就轉android
作者: kchu    時間: 2009-6-30 19:34

咁我準備出手先
CHING有冇D刷機教學比小弟呢
萬分感激
作者: wueddie    時間: 2009-7-1 20:32

原帖由 gp01fb 於 2009-6-30 11:49 發表
返去玩下個growing panel 先

除左jack 同huly 仲有咩rom 好介紹 ?
jack 大果個好快但佢改左太多野... 唔係好arm 用
其他又要用CE-star 先睇到中文...


有沒有覺得個 Growing Planel 好快 , 但係用電話任何野時就好慢....
轉返 TF3D 個 Planel 之後就好小小, 但係都係慢
作者: wueddie    時間: 2009-7-1 20:33

原帖由 Polynomials 於 2009-6-30 16:30 發表
我用緊Touch IT 10.1 rom
買返來第一日就flash咗,我覺得好正同埋幾快
6.5我諗遲D先flash la,始終仲未official,flash完一陣又有新update,廢是咁煩

我前排買咗,3880,我覺得真係唔錯幾抵用
可以用一年之後,等android再成熟D就轉android


Touch IT 10.1 係好...不過看唔到中文架wor..你點做?
作者: Polynomials    時間: 2009-7-1 22:56

原帖由 wueddie 於 2009-7-1 20:33 發表


Touch IT 10.1 係好...不過看唔到中文架wor..你點做?

CE Star lor......一向用開都冇問題
不過如果唔駛用日本字典,其實求求其裝個中文輸入加字型就得 (個日文字典要換埋個wince.nls)
不過嫌touch it D SW有D舊......好似touch panel都未轉R3A,要自己裝返個新嘅

Jack果個我裝過,比touch it 10.1 慢,不過我鍾意佢係UC,可以自己選擇裝乜

[ 本帖最後由 Polynomials 於 2009-7-1 23:01 編輯 ]
作者: 新用戶    時間: 2009-7-2 11:59

原帖由 EVIS 於 2009-6-30 11:30 發表

用cooked rom ba la.....包你返唔到轉頭


我都係咁話,中哂毒
作者: 新用戶    時間: 2009-7-2 12:46

原帖由 Polynomials 於 2009-7-1 22:56 發表

CE Star lor......一向用開都冇問題
不過如果唔駛用日本字典,其實求求其裝個中文輸入加字型就得 (個日文字典要換埋個wince.nls)
不過嫌touch it D SW有D舊......好似touch panel都未轉R3A,要自己裝返個新嘅

Jack果個我裝過,比touch it 10.1 慢,不過我鍾意佢係UC,可以自己選擇裝乜


JACK果個已經好快,不過請問可以點uc?我都無得選擇裝乜
full又改到面目全非,medium又半天吊,想用lite不過又唔見佢更新
作者: gp01fb    時間: 2009-7-2 15:07

原帖由 新用戶 於 2009-7-2 12:46 發表


JACK果個已經好快,不過請問可以點uc?我都無得選擇裝乜
full又改到面目全非,medium又半天吊,想用lite不過又唔見佢更新

將個UC package 放落SD card ...
改個SDConfig.txt
再hard reset 一次...搞掂

而家發覺用英文rom + 自己入微軟正黑體 仲好....中文rom 輸入法問題好煩
作者: 新用戶    時間: 2009-7-3 04:09

岩岩裝返v3.8 medium,裝左雅黑之後馬尼拉個音樂亂碼,唔知點解
作者: trfsonic    時間: 2009-7-3 10:46

想請問向位師兄部x1有沒外殼裂開?
見到xdaforum上面仲有人會裂開,買唔落手





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2