Board logo

標題: Palm SDK Release.... 一手試玩 [打印本頁]

作者: quentin    時間: 2009-6-29 17:51     標題: Palm SDK Release.... 一手試玩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tommyplus    時間: 2009-6-30 23:17

原帖由 quentin 於 2009-6-29 17:51 發表
http://preinsiders.com/home/2009 ... -leaked-to-the-web/

入面有條Link .... BT 左落黎之後就Down埋VirtualBox

http://download.virtualbox.org/virtualbox/2.2.4/VirtualBox-2.2. ...


就快到 GSM 版:
[轉貼]: http://www.engadget.com/2009/06/ ... gsm-sim-in-vietnam/
作者: ppcjacky    時間: 2009-6-30 23:55

原帖由 tommyplus 於 2009-6-30 23:17 發表


就快到 GSM 版:
[轉貼]: http://www.engadget.com/2009/06/ ... gsm-sim-in-vietnam/

好想佢快d 起香港出, 想感受返以前palm os的感覺!~
作者: terryhui    時間: 2009-7-1 21:30

原帖由 quentin 於 2009-6-29 17:51 發表
http://preinsiders.com/home/2009 ... -leaked-to-the-web/

入面有條Link .... BT 左落黎之後就Down埋VirtualBox

http://download.virtualbox.org/virtualbox/2.2.4/VirtualBox-2.2. ...


今日試左,係模擬器度極之流暢 ,如果係真機度都有咁既效果,咁iphone就極之危險

[ 本帖最後由 terryhui 於 2009-7-1 21:31 編輯 ]
作者: IanW    時間: 2009-7-1 22:01

原帖由 quentin 於 2009-6-29 17:51 發表
http://preinsiders.com/home/2009 ... -leaked-to-the-web/

入面有條Link .... BT 左落黎之後就Down埋VirtualBox

http://download.virtualbox.org/virtualbox/2.2.4/VirtualBox-2.2. ...


Palm will be angry about this, because...................... Plam.
(just  kidding)

Thanks.... downloading.... I've already got VirtualBox installed before.
作者: IanW    時間: 2009-7-1 22:03

原帖由 terryhui 於 2009-7-1 21:30 發表


今日試左,係模擬器度極之流暢 ,如果係真機度都有咁既效果,咁iphone就極之危險


睇完樓主條片, 同之前睇過o既真 Pre 比, 模擬器速度係快一d.
作者: eric09236    時間: 2009-7-1 22:53

原帖由 quentin 於 2009-6-29 17:51 發表
http://preinsiders.com/home/2009 ... -leaked-to-the-web/

入面有條Link .... BT 左落黎之後就Down埋VirtualBox

http://download.virtualbox.org/virtualbox/2.2.4/VirtualBox-2.2. ...

999
作者: marcojr    時間: 2009-7-1 22:57

個Browser 有少少behavior 比較低能....

比如load完個page,會停左係page 既最低位置,要人手推番上頂 (唔知大家明唔明白)
作者: quentin    時間: 2009-7-2 15:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tommyplus    時間: 2009-7-2 19:41

原帖由 quentin 於 2009-7-2 15:19 發表


佢講緊咩話??


vietnam =)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2