Board logo

標題: Touchpal for M8 测试版 [打印本頁]

作者: mkywong    時間: 2009-6-11 22:33     標題: Touchpal for M8 测试版

不過我用開倉頡.

有興趣就自己去搵官網搵下
作者: dochi    時間: 2009-6-12 01:35

touchpal 唔係要錢買嫁咩?!~
作者: ivan1612    時間: 2009-6-12 18:05

我想知裝左之後  果速成仲用唔用到?
作者: negative    時間: 2009-6-12 19:16

一個英文的智慧型輸入而已嗎??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2