作者: mkywong 時間: 2009-6-11 22:33 標題: Touchpal for M8 测试版
不過我用開倉頡.
有興趣就自己去搵官網搵下
作者: dochi 時間: 2009-6-12 01:35
touchpal 唔係要錢買嫁咩?!~
作者: ivan1612 時間: 2009-6-12 18:05
我想知裝左之後 果速成仲用唔用到?
作者: negative 時間: 2009-6-12 19:16
一個英文的智慧型輸入而已嗎??

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |