Board logo

標題: Magic 唔通唔好賣? 咁快落價 [打印本頁]

作者: neogeokk    時間: 2009-6-11 22:12     標題: Magic 唔通唔好賣? 咁快落價

$4380 only
行機@ wilson
作者: r003    時間: 2009-6-12 01:00

iphone is coming.
and dont have too many ppl interested in magic.
作者: hktony    時間: 2009-6-12 02:28

how much b4 ?
作者: 大檸樂    時間: 2009-6-12 02:28

我覺得magic $4380 扺玩過D2 $4880
上星期本來想出D2 點知問左兩間都無貨
好彩買唔到, 依家都係買magic
作者: Guillo    時間: 2009-6-12 02:28

D2 CSL賣緊4480 JEI~~~
我諗係因為iPhone 8G落價去到$4288
Magic 作為新競爭者,點都要貼價既

何況magic 本身真係貴@@
作者: marmot    時間: 2009-6-12 02:28

ar i ordered from smartone at $4480 using HSBC credit card with 16G sd card...
作者: Polynomials    時間: 2009-6-12 02:28

Good News!!!
作者: marmot    時間: 2009-6-12 09:53

$4680 2G
作者: Man~    時間: 2009-6-12 10:10

原帖由 大檸樂 於 11/6/2009 23:47 發表
我覺得magic $4380 扺玩過D2 $4880
上星期本來想出D2 點知問左兩間都無貨
好彩買唔到, 依家都係買magic


以 HKD 4,880 價錢來說就真的不值,
可是返回正價 HKD 4,480 的話那 HKD 100 當買個非免費 OS 囉…
作者: andrewyl    時間: 2009-6-12 10:11

原帖由 Man~ 於 2009-6-12 10:10 發表


以 HKD 4,880 價錢來說就真的不值,
可是返回正價 HKD 4,480 的話那 HKD 100 當買個非免費 OS 囉…


如 果 可 以 UP 上 WM 既 話 都 唔 錯 .
作者: Scott    時間: 2009-6-12 11:54

台機都有得落價就更加好啦
作者: hin618    時間: 2009-6-12 13:21

岩岩出一定貴
之後一定趺
作者: busyman    時間: 2009-6-12 15:52

iPhone 3G (8GB) 大減價到 $4,288, 確實對一眾智能手機的價格構成一定壓力

e.g.: 試下問下o的女仔, 如果差唔多價錢, 妳會揀 iPhone 定係 Android phone?.............我估佢o地九成會揀 iPhone

[ 本帖最後由 busyman 於 2009-6-12 16:51 編輯 ]
作者: arrychiu    時間: 2009-6-12 19:19

原帖由 busyman 於 2009-6-12 15:52 發表
iPhone 3G (8GB) 大減價到 $4,288, 確實對一眾智能手機的價格構成一定壓力

e.g.: 試下問下o的女仔, 如果差唔多價錢, 妳會揀 iPhone 定係 Android phone?.............我估佢o地九成會揀 iPhone

我老婆都同我講話減左價佢又想換,
同佢講妳唔知識唔識用,佢即刻用我部試俾我睇,
依家講好等iPhone 3GS出買多部俾我部佢用。
作者: duoshock    時間: 2009-6-12 20:17

原帖由 andrewyl 於 2009-6-12 10:11 發表


如 果 可 以 UP 上 WM 既 話 都 唔 錯 .

係 down 落去wm呀
作者: Kis`s    時間: 2009-6-13 12:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: duoshock    時間: 2009-6-13 18:50

見佢跌價,頭先走左去買
作者: chken    時間: 2009-6-13 20:19

  佢咁快跌價
不過我係數記出 都應該無分別gala~
都係個句 早買早享受 遲買平幾舊
作者: jacky820    時間: 2009-6-13 23:52

4380 with extra battery, screen protector!
作者: angus415842    時間: 2009-6-13 23:57

唔好意思呀~~想講講澳門~~~澳門果邊早一個星期前已經做緊4250~~~

當地電話網絡商貨~~~送2GB卡~~~

不如過澳門買
作者: louisney    時間: 2009-6-14 00:06

原帖由 angus415842 於 2009-6-13 23:57 發表
唔好意思呀~~想講講澳門~~~澳門果邊早一個星期前已經做緊4250~~~

當地電話網絡商貨~~~送2GB卡~~~

不如過澳門買


香港代理食水深
作者: Scott    時間: 2009-6-15 08:00

原帖由 angus415842 於 2009-6-13 23:57 發表
唔好意思呀~~想講講澳門~~~澳門果邊早一個星期前已經做緊4250~~~

當地電話網絡商貨~~~送2GB卡~~~

不如過澳門買


如果壞左要坐船過澳門維修
作者: iamyam    時間: 2009-6-15 09:22

$4300 百老x
可簽卡, 送mon貼, 特別版背殼1set
作者: IanW    時間: 2009-6-15 09:45

原帖由 angus415842 於 2009-6-13 23:57 發表
唔好意思呀~~想講講澳門~~~澳門果邊早一個星期前已經做緊4250~~~

當地電話網絡商貨~~~送2GB卡~~~

不如過澳門買

跟機本身就係送 2GB 卡, 佢個 htc sync 同 manual PDF 都係擺入面的.
作者: darksome    時間: 2009-6-15 10:13

搞到我都想買啊
作者: 馬後砲    時間: 2009-6-15 10:50

只係同iphone 3G同價姐
作者: wahgor    時間: 2009-6-15 17:31

原帖由 iamyam 於 2009-6-15 09:22 發表
$4300 百老x
可簽卡, 送mon貼, 特別版背殼1set


PK,我上星期五兇擇買4660
作者: IanW    時間: 2009-6-15 18:18

原帖由 wahgor 於 2009-6-15 17:31 發表


PK,我上星期五兇擇買4660

咁你又真係要
我前一個星期五已經係兇擇買 $4580 (分埋期)
作者: yingwai_chow    時間: 2009-6-16 00:32

我今日買$4000 咋
全新機
作者: chris20202    時間: 2009-6-16 00:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yeekong    時間: 2009-6-16 01:46

跌得咁快
作者: yingwai_chow    時間: 2009-6-16 01:50

原帖由 chris20202 於 2009-6-16 00:59 發表

$4000邊到買? ching


我搵人出plan, 我要機
作者: Scott    時間: 2009-6-16 11:34

原帖由 yingwai_chow 於 2009-6-16 01:50 發表


我搵人出plan, 我要機


最緊要都係有朋友
作者: kenneth_obee    時間: 2009-6-16 11:42

the original price was high, so it drop so fast.
作者: shodanng    時間: 2009-6-16 12:21

原帖由 arrychiu 於 2009-6-12 19:19 發表

我老婆都同我講話減左價佢又想換,
同佢講妳唔知識唔識用,佢即刻用我部試俾我睇,
依家講好等iPhone 3GS出買多部俾我部佢用。

如果佢真係會咁好死買部iPhone 3GS比你
咁佢買咩機都冇所謂啦

[ 本帖最後由 shodanng 於 2009-6-16 12:21 編輯 ]
作者: marmot    時間: 2009-6-17 00:36

Yes it really dropping a bit fast for a new model.

One reason now people selling in US is only 3500-4000. Also it is locked machine in europe, usually will have a lot of water good later...

I bought it because i cant wait but after I tried, it is an excellent phone worth $3.7k for me.
作者: antony85    時間: 2009-6-17 01:25

原帖由 iamyam 於 2009-6-15 09:22 發表
$4300 百老x
可簽卡, 送mon貼, 特別版背殼1set

今日係去問仲4680
你係邊間買啊
作者: twins69    時間: 2009-6-17 02:37

搭單問, 有冇ching 試過用 magic 上 HSBC online banking, 請問得唔得?

同圭是否用 SMV, discuss 有人話 唔同 APN 有得有唔得
作者: The Dude    時間: 2009-6-17 02:46

原帖由 marmot 於 2009-6-12 01:04 發表
ar i ordered from smartone at $4480 using HSBC credit card with 16G sd card...



You are lucky to get a good price.  When I got the phone on the first day, I paid $4680 and I paid cash.  Lol!!  

Well it has been 3 weeks now.  We have to pay the price for buying stuff early.
作者: 123forever    時間: 2009-6-17 09:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 綠豆豆    時間: 2009-6-17 09:25

前日先買左4680,anyway,買左就算
作者: SONY9    時間: 2009-6-17 11:38

可能新IPHONE見街,價錢又會再跌
作者: Mino    時間: 2009-6-18 09:04

原帖由 marmot 於 2009-6-17 00:36 發表
Yes it really dropping a bit fast for a new model.

One reason now people selling in US is only 3500-4000. Also it is locked machine in europe, usually will have a lot of water good later...

I bought ...

where you bought in U.S?
作者: xpfree    時間: 2009-6-18 16:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: isaacyin    時間: 2009-6-18 21:47

$4680 真係給引力不大
我諗應該好快會再落





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2