作者: miracle23 時間: 2009-6-6 21:32 標題: 用M8係留言信箱遇到既大問題
我用m8入唔到去留言信箱聽留言,例如平時人地打電話比我,我冇聽留左message比我,"3"會send個短訊俾我,叫我click短訊中既"*55" link去聽留言,但用m8 click唔到短訊既*55"入去留言信箱,唔知各位師兄有冇d咁既問題?thx~
[ 本帖最後由 miracle23 於 2009-6-6 23:59 編輯 ]
作者: 阿峰 時間: 2009-6-7 16:37
我用人仔
未試過聽留言
所以只有幫推
作者: keung1234 時間: 2009-6-7 17:33
係打電話果度打返*55呢個電話去聽唔得??
作者: bee8013 時間: 2009-6-7 17:41
打番信箱個number聽..我用pccw ok...
作者: miracle23 時間: 2009-6-8 00:11
咁即係唔可以直接係短訊度click,要出番黎好似平時打電話咁打番信箱個number聽?
作者: henrychin 時間: 2009-6-8 00:18
我用WM機 都係打*55
乜可以係短訊度*55 LINK 連架咩?
作者: 笨孩子 時間: 2009-6-8 00:33
留言係...打...號碼聽架啦...一直都係.......
作者: alex123 時間: 2009-6-8 10:21
我部N95都唔得,要打出返寺去打*988
作者: miracle23 時間: 2009-6-8 14:20
我以前用Sony Ericsson d機得ga~

