Board logo

標題: LG KS20 用邊種rom好? [打印本頁]

作者: binladin    時間: 2009-6-3 10:42     標題: LG KS20 用邊種rom好?

10B or 10D ?
作者: cctkevin    時間: 2009-6-3 11:50

I am using 10d + 6.1繁體 working very good
作者: ps2wai    時間: 2009-6-3 11:58

我都係同樓上一樣, 10D + 6.1 中文繁體, 幾好
作者: 駙馬爺    時間: 2009-6-3 13:24

請問係邊 DL 呢? 同埋會唔會有 D function 用唔到架?
作者: ps2wai    時間: 2009-6-4 12:15

你可以去 52lg 揾揾, 暫時唔覺有問題
作者: April27    時間: 2009-6-4 19:00

原帖由 ps2wai 於 2009-6-4 12:15 發表
你可以去 52lg 揾揾, 暫時唔覺有問題

可以簡單講下點up 10d and install wm6.1
我上52lg , 睇唔明,
唔該哂
作者: JF8441    時間: 2009-6-5 00:55

原帖由 ps2wai 於 2009-6-3 11:58 AM 發表
我都係同樓上一樣, 10D + 6.1 中文繁體, 幾好

我都試過咁用,不過WMP睇3GP會黑畫面,要用其他軟件
亦試過上6.5繁中,上唔到3圖示目錄
作者: ps2wai    時間: 2009-6-5 13:27

我好少睇3gp, 多數AVI, 用另外 player睇, 總是覺得WMP 唔係咁好用
作者: JF8441    時間: 2009-6-5 16:40

原帖由 ps2wai 於 2009-6-5 01:27 PM 發表
我好少睇3gp, 多數AVI, 用另外 player睇, 總是覺得WMP 唔係咁好用

我都知WMP好食RAM,個串流只支援WMP
平時聽歌、睇片都會用CorePlayer
作者: binladin    時間: 2009-6-5 20:44

大家只要進入 Media Player --> 選項 --> 按鈕 -->
調較'切換畫面'set hot key 就可以熄mon慳電!!!
作者: 駙馬爺    時間: 2009-6-7 15:37

原帖由 April27 於 2009-6-4 19:00 發表

可以簡單講下點up 10d and install wm6.1
我上52lg , 睇唔明,
唔該哂


嗯~~ >< 我都睇唔明... 同埋都唔見有繁中 ROM.. 全部都係簡體





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2