Board logo

標題: ks20 用家有機會 加入 繁體中文wm6.5 大家庭 [打印本頁]

作者: 點點1231    時間: 2009-6-1 21:48     標題: ks20 用家有機會 加入 繁體中文wm6.5 大家庭

__lg o個邊有位朋友post左 wm 6.5 繁體中文
小弟都下載中...不過好慢...

唔知有幾多位 ching有興趣up去試下呢?!?!
作者: jerrychan    時間: 2009-6-1 22:05

有無乜野特別大既bug呀?
作者: jerrychan    時間: 2009-6-1 22:08

1、touchtask mangger需要进去 设定--》系统---》touchtaskmanger设置打开才能使用
    2、A4输入法不能安装进去正常使用,请安装touchpal或者梅花等其它输入法
    3、默认铃声有点问题,需要进去 设定--》声音及通知---》通知---》来电铃声  先随便选另外一个铃声,确定后重新进入再选回这 个rmazik就可以正常了。
    4、本人手上没有蓝牙立体声耳机,所以不知道蓝牙立体声耳机是否正常使用。
    5、无线管理器里面没有蓝牙选项,但这个不影响蓝牙的正常使用,直接在设定--》bluetooth里面打开就可以正常使用了
    6、底下保留了以前的那个6.1版的ROM的下载链接,请大家注意区分,下载错了不要怪我!
    7、我没有什么繁体的软件资源,所以没有集成什么软件
    8、不接受任何关于界面风格、软件集成的建议
    9、这个ROM也有来电延迟、部分主电池造成备用电池不足提醒和丢失未接来电的BUG,如果你对电话要求特别高,不容许有任何差错,个人不建议你刷这个6.5的ROM
   10、由于本人是业余做ROM,难免有所不足,欢迎大家回帖提出BUG,我将尽量除BUG,不欢迎任何人提出关于网盘速度过慢等这些问题,这不是我所能够解决得事情。如果哪位大大有着一颗共享的热心,可以下载后重新上传到一个你们认为快速的网盘去!
   11、简信模块不能使用,目前为止还不能解决!!大家可以用SMS-CHAT(帖子底下有附件)来做SMS收发工具!!彩信、邮件不能在简信部分使用,但也可以用第三方软件代替!!!!
作者: jerrychan    時間: 2009-6-1 22:09

8、丢未接来电记录的BUG,要安装MGAICCALL(见我那个21234简体中文纯净稳定版的帖子)并建立规则来完美解决。
作者: 點點1231    時間: 2009-6-1 22:21

我都比較關注來電延遲問題.. 多過3-5秒就好容易要受罪lu~!

題外話...你都copy得幾順手...始終係人地d 內容....
作者: adilsh    時間: 2009-6-1 22:41

一早裝左
作者: wingk    時間: 2009-6-1 22:48

Have updated to the WM6.5 CHT ROM from 52LG and downgraded back to WM6.1, due to:
1. You may only read the list of SMS on your machine.  You CANNOT create a new message, nor can you reply to any of them
2. Chinese handwriting input method not pre-installed, only pinyin available (KUMA Chinese input support has reported compatibility issues on this ROM)
3. The issues found resolved / unresolved in the WWE ROM has not been resolved in this ROM.  E.g. Bluetooth not seen in Connection Manager; Call delays, etc.

I would consider WWE over CHT ROM at this point, before the SMS (a phone's basic function) issue has been resolved
作者: 點點1231    時間: 2009-6-1 22:49

原帖由 adilsh 於 2009-6-1 22:41 發表
一早裝左


咁犀利...到而家先出左24小時多dd~! 一早裝左咁勁..

ching用落有無咩問題?? 裝完開機有幾多ram??
作者: 點點1231    時間: 2009-6-1 22:51

原帖由 wingk 於 2009-6-1 22:48 發表
Have updated to the WM6.5 CHT ROM from 52LG and downgraded back to WM6.1, due to:
1. You may only read the list of SMS on your machine.  You CANNOT create a new message, nor can you reply to any of th ...


都岩o既...連基本sms功能都有問題..都扣好多分..
作者: ryan_cheung    時間: 2009-6-1 23:00

一陣去睇下邊個名人做出黎先啦, 某d 人改出黎既ROM 好多bug...
作者: ngreg    時間: 2009-6-1 23:07

ks20用wm6.1才是王道,6.5只是玩玩還可以,真正要用是很痛苦的....
作者: ~虎~    時間: 2009-6-2 11:52

用過...無耐就轉番6.1...
3大bug都夠煩 production千祈咪用
作者: ps2wai    時間: 2009-6-2 11:58

但有得試玩 WM6.5 都幾好, 好過我部都冇得玩WM6.5
作者: 點點1231    時間: 2009-6-2 12:09

原帖由 ~虎~ 於 2009-6-2 11:52 發表
用過...無耐就轉番6.1...
3大bug都夠煩 production千祈咪用


肛門痕癢想試下6.5... 但係見幾個ching都咁講..
下載完都唔知up唔up好...始終都要時間 同埋都幾麻煩...
作者: liver9999    時間: 2009-6-2 22:06

我都試左,建議唔好up住,始終有好多問題,淨係sms問題已經夠死 !

反而我想up簡體rom,有冇ching up過? up 左可唔可以輸入到繁體字呢 ?
作者: binladin    時間: 2009-6-3 10:46

簡中個介面係衰在樣衰
作者: 某人兄    時間: 2009-6-3 11:10

其實如果有 WM6.5 純中文 ROM (即係無任何drivers,customizations) 既話,其實可以跟返KS20 6.5 WWE將繁中6.5 Port 入 KS20
作者: adilsh    時間: 2009-6-3 11:14

wm6.5繁中sms問題其實係可以用第三方軟體解決....仲好用過本身系統果個tim~

叫sms chat....5_lg有~
作者: ~虎~    時間: 2009-6-4 01:17

KS20對XIP入面既wince.nls極敏感...(繁中特別嚴重)
亦係呢部機易hang既原因...
我將中文支援加入WWE ROM 同埋full port rom都唔得
一係無左wifi 一係隨機hang死
作者: ~虎~    時間: 2009-6-4 01:18

簡體ROM
打到繁中、用到繁中軟件、SMS無亂碼
iSilo睇書都無事 係Big5既.txt檔Word會亂碼
作者: 點點1231    時間: 2009-6-4 17:35

原帖由 ~虎~ 於 2009-6-4 01:18 發表
簡體ROM
打到繁中、用到繁中軟件、SMS無亂碼
iSilo睇書都無事 係Big5既.txt檔Word會亂碼


個人感覺..硬係覺得簡體介面好核突咁...
試過flash 過一個簡體rom... 係幾穩定...
但係始終過唔到自己隻眼..用左幾日就flash 返原裝rom....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2