作者: fireeye 時間: 2009-5-24 13:52 標題: 有無人打算買機器人手機...
試玩佢地個emulator,發覺呢隻機器人系統真係好正.
佢底層系linux,加上大量google野,軟件又可以用java編寫.
成套野都好正,宜家就等新機出左即買!
[ 本帖最後由 fireeye 於 2009-5-24 14:23 編輯 ]
作者: wind3804 時間: 2009-5-24 14:14
好貴喎
作者: casper326 時間: 2009-5-24 14:31
所以我買左水貨... 仲要二手... G1~
作者: fireeye 時間: 2009-5-24 14:41
等緊新的型仔手機,魔術太貴加硬件唔够強!
三叔個部唔錯,不過個殻太膠.希望仲有其他正機出,聽講asus,sony等大廠都會出機!
下半年好可能android會大熱!
作者: casper326 時間: 2009-5-24 14:48
同一樣係Q記528CPU.. 但係用係機械人身上.... 仲爽過P565....
OS點用RESOURCES... 真係好仲要~

