Board logo

標題: 有無人打算買機器人手機... [打印本頁]

作者: fireeye    時間: 2009-5-24 13:52     標題: 有無人打算買機器人手機...

試玩佢地個emulator,發覺呢隻機器人系統真係好正.
佢底層系linux,加上大量google野,軟件又可以用java編寫.
成套野都好正,宜家就等新機出左即買!

[ 本帖最後由 fireeye 於 2009-5-24 14:23 編輯 ]
作者: wind3804    時間: 2009-5-24 14:14

好貴喎
作者: casper326    時間: 2009-5-24 14:31

所以我買左水貨...  仲要二手...  G1~
作者: fireeye    時間: 2009-5-24 14:41

原帖由 casper326 於 2009-5-24 14:31 發表
所以我買左水貨...  仲要二手...  G1~

等緊新的型仔手機,魔術太貴加硬件唔够強!
三叔個部唔錯,不過個殻太膠.希望仲有其他正機出,聽講asus,sony等大廠都會出機!
下半年好可能android會大熱!
作者: casper326    時間: 2009-5-24 14:48

同一樣係Q記528CPU..    但係用係機械人身上....   仲爽過P565....
OS點用RESOURCES...  真係好仲要~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2