Board logo

標題: WM 放RAM 用app [打印本頁]

作者: Ah_phun    時間: 2009-5-19 23:01     標題: WM 放RAM 用app

我第一次用WM 機
經一個朋友提醒有所謂既"放RAM" software
請問邊度會搵到? 係咪真係有用?
THX
作者: baby-jojo    時間: 2009-5-20 10:17

原帖由 Ah_phun 於 2009-5-19 23:01 發表
我第一次用WM 機
經一個朋友提醒有所謂既"放RAM" software
請問邊度會搵到? 係咪真係有用?
THX

內置有工作管理員 = =
作者: ryan_cheung    時間: 2009-5-20 10:51

原帖由 Ah_phun 於 2009-5-19 23:01 發表
我第一次用WM 機
經一個朋友提醒有所謂既"放RAM" software
請問邊度會搵到? 係咪真係有用?
THX


我用 Freeram, 但係效果唔明顯...
宜家都係用 task manager 自己手動放ram
作者: Ah_phun    時間: 2009-5-20 15:49

原帖由 ryan_cheung 於 2009-5-20 10:51 AM 發表


我用 Freeram, 但係效果唔明顯...
宜家都係用 task manager 自己手動放ram




點樣手動放法?
我平時用完app 會去task manager 度熄番
但係佢個% 唔會落番...
作者: ryan_cheung    時間: 2009-5-20 16:05

原帖由 Ah_phun 於 2009-5-20 15:49 發表




點樣手動放法?
我平時用完app 會去task manager 度熄番
但係佢個% 唔會落番...


會落返, 你可能係close d 本身唔食ram 既application
我open / close mapking 字典果d差好遠
作者: 頭計通    時間: 2009-5-20 16:05

原帖由 Ah_phun 於 2009-5-20 15:49 發表
點樣手動放法?
我平時用完app 會去task manager 度熄番
但係佢個% 唔會落番...

你講嘅嘢咪就係手動囉~
會放返d ram出嚟架喎...
作者: thefworld    時間: 2009-5-24 14:31

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2