Board logo

標題: M8有沒有人打算換機? [打印本頁]

作者: flow    時間: 2009-5-3 20:57     標題: M8有沒有人打算換機?

係香港返廠好麻煩,順豐唔送電話...
大家知唔知有咩速遞送電話GA?
想上深圳換新機...唔知有無人返?
作者: paulyau    時間: 2009-5-3 21:11

你打算黑換白, 定黑換 16GB?
作者: flow    時間: 2009-5-3 21:19

黑換白,唔得就黑換黑,NOT16G
作者: paulyau    時間: 2009-5-3 21:29

黑換白無問題的

但如果部機花左就要加錢先換到。
背面+$80
金屬框+$100

但點解要換機,有問題?
作者: flow    時間: 2009-5-3 21:32

呢D我全部知道,
有時打電話對方聽唔到我講野..
作者: paulyau    時間: 2009-5-3 21:33

你買左幾耐??
作者: addblue    時間: 2009-5-3 21:47

我呀
仲諗住拎電池個陣換
22號保養到期
都唔知趕唔趕得切
作者: flow    時間: 2009-5-3 22:42

買左1個月.....早換早著,遲D佢改左無得換仲麻煩..
返廠真係好麻煩..唔知有無人知有邊間速遞會送手機..
作者: paulyau    時間: 2009-5-3 22:43

你唔拎去專門店換,可以即時一換一嘛
作者: flow    時間: 2009-5-3 22:46

有D代理唔俾..同埋我唔係係深圳買..驚唔俾..所以問下有無人試過..同埋邊間代理好D..
驚唔俾試機OR俾舊機我地...
問清楚先上去..
作者: 觀星是答案    時間: 2009-5-4 01:41

原帖由 flow 於 2009-5-3 21:32 發表
呢D我全部知道,
有時打電話對方聽唔到我講野..

我之前都試過, o的人話我講 o野好細聲聽唔到
按左邊 volume control 已經去到最大
但原來按一下向下 (即係細聲 o的), 再按返向上 (大聲), 個 volume control 即時由 full 變 1/4
之後按返最大聲, 就 fix o左個問題
作者: 正宗球迷    時間: 2009-5-4 14:35

順豐唔運手機,但係上面有賣家運M8係經順豐黎香港喎
作者: ken03933    時間: 2009-5-4 23:39

老友 你唔洗下 up下其他版本
可能你裝得太多軟件
有d野撞左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2